Gå til innhold

Menn! Dette med overvekt/fedme/lubben osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvilken kategori går kulemage/graviditetmage under?

Jeg har relativt slanke armer og ben, men ikke sånn superstram mage.. Har en litt sånn hard (graviditets) kul.. Ikke bilringer, og ikke noe fett som disser, men som sagt en slags liten kul..

Hvor turn-off er dette, og hvilken kategori går det under?

Anonymous poster hash: bef05...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du poste bilde av en lignende mage?



Anonymous poster hash: c8dcf...47f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Er du gravid eller oppblåst?



Anonymous poster hash: 0f85d...650
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har vanlig gravid-kul på magen er dette bare hot :D



Anonymous poster hash: 07cc8...324
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken gravid eller spesielt oppblåst, men magefettet har liksom formet en kul i stedet for bilringer.

TS.

Anonymous poster hash: bef05...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du poste bilde av en lignende mage? Anonymous poster hash: c8dcf...47f

Se for deg en som er gravid i 3/4 måned. Altså, bare en liten kul.

Anonymous poster hash: bef05...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se for deg en som er gravid i 3/4 måned. Altså, bare en liten kul.

Anonymous poster hash: bef05...11a

 

Har du problemer med magen, derfor du er så oppblåst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problemer med magen,mer bare at magefettet har samlet seg til en liten kul, i stedet for å være løsfett over hele magen. Kan liksom ta tak i kulen og klemme, da er det mykt og gjør ikke vondt eller noe.

Men vennligst svar på hovedspørsmålet!

TS.

Anonymous poster hash: bef05...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du problemer med magen, derfor du er så oppblåst?

 

Det er vanlig med utbulende magemuskler, betyr ikke at man har problemer med magen for det. :) 

 

 

Anonymous poster hash: 4a29d...3eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg ville brydd meg om.

Men det er jo ikke så veldig pent når man sitter da, da ser det liksom ut som en bilring...

Anonymous poster hash: bef05...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er slank ellers, så ville jeg bare operert bort fettet på magen.



Anonymous poster hash: ff195...e07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Svampebobb1

Verken gravid eller spesielt oppblåst, men magefettet har liksom formet en kul i stedet for bilringer.

TS.

Anonymous poster hash: bef05...11a

Jeg har vært relativt aktiv innen trening siden 15-års alderen. Det å holde seg i form er viktig for meg. Det er også viktig at den jeg skal bli sammen med tar vare på seg selv.

 

Den kulen din er sannsynligvis bare søt. Det er det indre som teller, ikke det ytre. Så lenge du tar vare på deg selv, så ser jeg ikke på det som et problem. Men hvis du lever i sofaen og ruller deg i sjokoladepapir foran TV-en, så hadde vi nok ikke passet sammen :-P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Når du er slank ellers, så ville jeg bare operert bort fettet på magen.

Anonymous poster hash: ff195...e07

Jajøss,er jo bare å operere.Pytt pytt.Hva er idealet? Syk verden når en skal gå så drastisk tilverks for litt mage.

Blir litt sånn målløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært relativt aktiv innen trening siden 15-års alderen. Det å holde seg i form er viktig for meg. Det er også viktig at den jeg skal bli sammen med tar vare på seg selv.

 

Den kulen din er sannsynligvis bare søt. Det er det indre som teller, ikke det ytre. Så lenge du tar vare på deg selv, så ser jeg ikke på det som et problem. Men hvis du lever i sofaen og ruller deg i sjokoladepapir foran TV-en, så hadde vi nok ikke passet sammen :-P.

Jeg er relativt aktiv, jogger en runde på en liten time 4-5 dager i uken. Trener ikke noe styrke da jeg synes dette er veldig kjedelig, og har ikke noe ønske om å få muskler. Spiser sunt, og liker aktive ferier. Glad i sjokolade, men spiser det ikke mer enn et par ganger i måneden.

Så du tror det er håp for meg??

Anonymous poster hash: bef05...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har et ansikt folk finner attraktivt, så tror jeg det ikke betyr så veldig mye på hvordan kroppen din ser ut.

Tror du kan slappe av :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg klassifiserer som lubben, og veier en del mer enn jeg burde.

 

Jeg får likevel masse oppmerksomhet fra menn. Jeg blir selv like overrasket hver gang jeg får vite at noen syns jeg er attraktiv, fordi jeg tenker at vekten ødelegger. Men jeg har fått høre at jeg har så pent fjes at ikke vekten ødelegger, ettersom jeg heller ikke er ekstremt overvektig, bare over normalen. 

 

Det er sikkert også de som syns jeg ikke er attraktiv i det hele tatt.

 

Long story short, så kan du som kvinne fint være 160 høy og veie f. eks 80 kg, uten at alle menn automatisk syns det er uattraktivt :);) Jeg tror også det kommer an på hvordan en bærer kiloene. Jeg har ikke spesielt stor mage, kiloene har liksom fordelt seg jevnt slik at jeg egentlig ser "kraftig" ut, selv om jeg er overvektig  :laugh:



Anonymous poster hash: 22d1c...e0b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg over meg; hvordan skal det du skriver hjelpe TS når hennes fett er det motsatte av ditt, altså ikke jevnt fordelt...? Du skriver jo bare at det kan være positivt med litt ekstra når fettet legger seg på de rette plassene.

Til TS; jeg tror ikke du skal bekymre deg for litt mage. Min mage ser ut som et verdig verdenskart av løs hud og strekkmerker, men ingen menn ser ut til å synes det gjør noe.

Anonymous poster hash: 76bcd...faf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greiene er egentlig deprimerende. Har man ikke et pent ansikt (hva nå det er) så kan man legge seg ned og dø. :cry3:

Anonymous poster hash: 2c0bd...6a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...