Gå til innhold

Mann på 37 år


Miriam21

Anbefalte innlegg

Jeg blir stadig kontaktet av en mann på 37 år, som jeg opplever som ekstremt ubehagelig.Han skriver at '' Jeg virker ikke så gammel ut som jeg er, lover deg. Du kommer ikke til å trege'' osv..

Han vil be meg ut på date og spise på restaurant. Jeg svarte at ''Du er nok litt for gammel for meg..'' Men han fortsetter og maser. Treffer han stadig her jeg bor, da han kommer kjørende forbi.Prøver jo selvfølgelig å ignorer ham, men han virker veldig desperat. Det er en kjekk mann, men han er jo altfor gammel for meg :P Så hva skal jeg gjøre? Jeg kjenner at dette begynner å bli så ubehagelig at jeg nesten vurderer anmeldelse, selv om det kanskje ikke vil bli tatt på alvor? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blokker nummeret og ikke ha ham på FB.

Anonymous poster hash: a7460...d6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Du får bare si rett ut til han at du vil ha fred. Høres ekkelt ut.

Anonymous poster hash: 229f4...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokker nummeret og ikke ha ham på FB.

Anonymous poster hash: a7460...d6d

 

Jeg har slettet han fra Facebook, men det er vel ikke mulig å blokke nr på tlf? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Du får bare si rett ut til han at du vil ha fred. Høres ekkelt ut.

Anonymous poster hash: 229f4...9de

 

Jeg er 21 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke 21 og 37 er så ille aldersforskjell jeg. Så ville ikke latt alderen stoppe meg om du hadde likt han på andre måter.

Anonymous poster hash: 98a6d...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi ham en klar beskjed om at det ikke er sjanse i havet.

 

Hehe, ja :-) Men når jeg ikke svarer, så burde vel han tatt hintet. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er dere fra? Dette høres veldig kjent ut :P

Anonymous poster hash: 65bad...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

Jeg har slettet han fra Facebook, men det er vel ikke mulig å blokke nr på tlf?

Har du iPhone kan du blokkere nr hans, jo. Jeg har blokkert en masse nr, bare telefonselgere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke 21 og 37 er så ille aldersforskjell jeg. Så ville ikke latt alderen stoppe meg om du hadde likt han på andre måter.

Anonymous poster hash: 98a6d...80d

 

Jeg synes det er litt for stor alder forskjell. Nesten like gammel som min egen mor :P Jeg liker han absolutt ikke på noen andre måter :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorer ham helt til han blir lei.



Anonymous poster hash: cb9da...0f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra kontant at du ikke er interessert.

Anonymous poster hash: fe659...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du iPhone kan du blokkere nr hans, jo. Jeg har blokkert en masse nr, bare telefonselgere da.

 

Ok, takk :-) Da skal jeg gjøre det :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at dette begynner å bli så ubehagelig at jeg nesten vurderer anmeldelse, selv om det kanskje ikke vil bli tatt på alvor? 

Jeg er ingen jusekspert, men ville tippe at du må advare han om politianmeldelse og fortelle han at du føler deg trakassert om du ønsker at noen skal ta anmeldelsen på alvor. Det er jo slettes ikke sikkert at han forstår at han plager deg på en måte som er ulovlig, det å være litt innpåsliten på damer man liker er jo i utgangspunktet ikke ulovlig.

Anonymous poster hash: cafbb...26f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er ingen jusekspert, men ville tippe at du må advare han om politianmeldelse og fortelle han at du føler deg trakassert om du ønsker at noen skal ta anmeldelsen på alvor. Det er jo slettes ikke sikkert at han forstår at han plager deg på en måte som er ulovlig, det å være litt innpåsliten på damer man liker er jo i utgangspunktet ikke ulovlig.

Anonymous poster hash: cafbb...26f

 

 

Ja, jeg er enig i det. Hvis han snart ikke slutter å mase, så gir jeg beskjed til han om det. Føler jeg virker litt sur da, men det må vel være måte på hvor mye man skal tåle. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, ja :-) Men når jeg ikke svarer, så burde vel han tatt hintet. :P

Velkommen til jorden.

"Burde ta et hint"

Fortell rett ut at du ikke er interessert og di sparer oss, deg og han for masse tid.

Anonymous poster hash: 3ff0a...f83

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du har type,eller få en kompis til å gi besjked at han skal gi seg.Eller gjør som muslimene:Be din far,bror eller fetter gi han en kraftig melding.



Anonymous poster hash: 98bbf...754
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du har type,eller få en kompis til å gi besjked at han skal gi seg.Eller gjør som muslimene:Be din far,bror eller fetter gi han en kraftig melding. Anonymous poster hash: 98bbf...754

Hun kunne jo bare slutte å barberer seg under armhulene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han fra området du bor i eller er han tilflyttet?



Anonymous poster hash: 3f5b1...076
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...