Gå til innhold

Bedt om tid - vente eller pushe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hold deg til den fristen du har satt for deg selv og se hva som skjer..:)

Hører du ikke noe innen den fristen hadde jeg gått videre om jeg var deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Å ja vi har dessverre ingen kontakt per dags dato :( Har ikke hørt fra han på noen dager og jeg vil jo ikke mase på han :(

 

Men kanskje jeg skal sende han en Snap bare for å si "heihei".

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

 

Det er ikke mas å hilse på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Daten har trukket seg litt tilbake og bedt om tid og ro.

 

Men jeg sliter veldig med dette. Jeg har det ikke noe godt, fordi jeg går i uvisshet om utfallet. Jeg vil ikke ha det vondt. Jeg vil beskytte meg selv.

 

Og går dette feil vei vil jeg jo helst vite så fort som mulig. Og om han er usikker, så er han vel egentlig ikke det? Eller kan han faktisk komme tilbake? Skjer det noen gang?

 

Hvor lang tid ville du gitt i en slik situasjon?

 

Hjelp!

 

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

 

 

Himlet med øynene og styret på med mitt, jeg gidder ikke slikt fra voksne folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Sendt en enkel Snap for å se om det er liv i han.

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må nesten kunne ha litt kontakt. Men hvis han har psykiske problemer eller lignende så er det kanskje greit å holde seg unna mannen?

Anonymous poster hash: 6f663...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må nesten kunne ha litt kontakt. Men hvis han har psykiske problemer eller lignende så er det kanskje greit å holde seg unna mannen?

Anonymous poster hash: 6f663...62f

Psykens hans er helt fin den. Han er bare litt låst i sin livssituasjon.

Han svarte tamt på snappen jeg sendte. Gir han til i morgen for å se om noe skjer.

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg lagt ut mye på My Story for å se om han åpner. Og det gjorde han også. Men fortsatt dødsstille. Han følger med men han gir ingen ting tilbake. Pokker.

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lagt ut mye på My Story for å se om han åpner. Og det gjorde han også. Men fortsatt dødsstille. Han følger med men han gir ingen ting tilbake. Pokker.

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Kan du fortelle hvilken livssituasjon det gjelder? Er gjerne enklere å gi råd da. Jeg tror at du må sende han en melding direkte. Spørre hvordan det går, om han har hatt en fin helg. Det er ikke alltid forhold starter med brennende interesse fra begge sin side, men det må være noe kontakt der iallfall. Og så må man spørre seg selv om dette er en mann som virkelig er verdt å bruke tiden sin på.

Anonymous poster hash: 6f663...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fortelle hvilken livssituasjon det gjelder? Er gjerne enklere å gi råd da. Jeg tror at du må sende han en melding direkte. Spørre hvordan det går, om han har hatt en fin helg. Det er ikke alltid forhold starter med brennende interesse fra begge sin side, men det må være noe kontakt der iallfall. Og så må man spørre seg selv om dette er en mann som virkelig er verdt å bruke tiden sin på.

Anonymous poster hash: 6f663...62f

Enig i denne !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekskone stiller ekstremt mye krav til han. Og uten at han har sagt noe så virker det som hun bruker barna i denne sammenhengen. De er midt i jobben med oppgjør og barnefordeling nå.

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekskone stiller ekstremt mye krav til han. Og uten at han har sagt noe så virker det som hun bruker barna i denne sammenhengen. De er midt i jobben med oppgjør og barnefordeling nå.

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Hmm, det der er ikke lett. Når det er barn med i bildet blir alt mye mer komplisert. Jeg tror jeg ville holdt en lav profil til barnefordeling var ferdig. Det er slitsomt for alle parter og det er vanskelig å starte et nytt forhold når de tingene der ikke er på plass. Tenk også at du må forholde deg til både ekskone og barn hvis dere en dag skulle bli sammen.

Anonymous poster hash: 6f663...62f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det der er ikke lett. Når det er barn med i bildet blir alt mye mer komplisert. Jeg tror jeg ville holdt en lav profil til barnefordeling var ferdig. Det er slitsomt for alle parter og det er vanskelig å starte et nytt forhold når de tingene der ikke er på plass. Tenk også at du må forholde deg til både ekskone og barn hvis dere en dag skulle bli sammen.

Anonymous poster hash: 6f663...62f

 

Ja men jeg er ikke bekymret over det. Så lenge de har ting avklart. Men dette må på plass før jeg skal på plass.

 

Da bør han nok ikke involvere seg med noe annet kvinnfolk på ei stund.

 

Han advarte meg om dette, og vi prøvde å avslutte, men vi begge ville prøve videre. Vi klarte ikke avsutte den gangen. Men kanskje han har "modnet" tankene sine om ikke å involvere meg i dette før ting er på plass?

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du må innse hvor mye det tar på å være i en sånn situasjon han er i nå, og at du ikke står høyest på lista over ting som er viktig for han p.t. Du framstår i overkant selvsentrert, og er mest opptatt av at han er lunken, og virker ikke særlig opptatt av hvordan situasjonen han er i påvirker han. Det er ikke det minste rart at han ønsker ro, han virker fornuftig, rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må innse hvor mye det tar på å være i en sånn situasjon han er i nå, og at du ikke står høyest på lista over ting som er viktig for han p.t. Du framstår i overkant selvsentrert, og er mest opptatt av at han er lunken, og virker ikke særlig opptatt av hvordan situasjonen han er i påvirker han. Det er ikke det minste rart at han ønsker ro, han virker fornuftig, rett og slett. 

Ja her inne er jeg selvopptatt. Her kan jeg få utløp for mine behov og ønsker. Men tro meg. Hver gang jeg tenker "nei dette gidder jeg ikke" så sier magefølelsen min at jeg skal vente. At han trenger tid. At han sitter dønn fast i en skrustikke og jeg ikke må plage han. Jeg har derfor ikke mast på han heller. Og istedet for å mase på han, så lager jeg en tråd her for å kanskje få litt klarthet i ting uten å presse han.

 

Og jeg har så mye å tilby han. Det er så mye jeg vil gi han. Jeg har ikke fastsatt noe jeg vil ha tilbake - unntatt tilbakemeldinger/kontakt. Jeg kan akseptere mye så lenge jeg får noen tilbakemeldinger. Men når jeg ikke får noe, så blir jeg så klart redd. Jeg kan gi og gi, for snart går jeg tom. Jeg skal  jo ikke ødelegge meg selv heller på veien. Men hadde det ikke vært fordi jeg aksepterer hans situasjon, så hadde jeg vel ikke ventet og holdt fred så lenge heller.

 

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo også legge til at isteden for å pøse av meg min frustrasjon ovenfor han så tok jeg meg en lang tur i skogen isteden. Og jeg spyr ut frustrasjonen her også. Jeg gjør alt jeg kan for ikke å mase på han.

Jeg er vel heller der at jeg bør gå stille vekk og leve mitt liv og prøve å komme over han og heller håpe han en vakker dag vil forklare seg. Når/om han er klar.

Men at jeg kanskje sender en og annen søt og uforpliktende Snap i ny og ne for at han skal huske meg.

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner godt frustrasjonen. Det var jeg som holdt på med han som nettopp har kommet ut av er forhold. Jeg synes også det er kjempevanskelig å holde seg unna og jeg har også måtte gå en tur i dag for å ikke skrive en melding til han i ren frustrasjon og desperasjon. han skrev tidligere i dag at vi skulle snakkes senere, men har ikke hørt noe. Ikke har han åpnet snap som jeg sendte for noen timer siden heller. Får de verste tankene. Lurer noen ganger på om det er verdt det...

Anonymous poster hash: 6f663...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lagt ut mye på My Story for å se om han åpner. Og det gjorde han også. Men fortsatt dødsstille. Han følger med men han gir ingen ting tilbake. Pokker.

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Hvorfor legge så mye i snapchat da? Jeg har selv vært motstander av den appen, men har den lastet ned og kun et fåtall på vennelisten. Ser på deres bilder når jeg er i humør, men sender aldri en "respons" til de. Mener ikke noe "vondt" med det, snapchat er bare ikke min greie. Hva skal jeg gjøre? Sende et bilde av meg selv med tommel opp når noen tar bilde av seg selv på trikken? Næh tåpelig.

 

Ekskone stiller ekstremt mye krav til han. Og uten at han har sagt noe så virker det som hun bruker barna i denne sammenhengen. De er midt i jobben med oppgjør og barnefordeling nå.

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Virkelig ikke rart at han trenger tid og ro! Han har ikke plass til deg i livet sitt akuratt nå og det må du respektere når han sier det så åpent. Hadde han vært uinteressert i deg hadde han bare ditchet deg, men siden han ber deg om å gi han tid så er det ikke interessen hans det står på men livsomstendighetene hans akuratt nå. De par timene har han til overs i mnd skjønner jeg godt at han vil bruke for seg selv og ikke med en ny dame når han står midt i exkonestress og barneprosess nå.

Men såklart opp til deg hvor lenge du vil vente, men syntes du bare ødelegger for deg selv ved å oppfatte det som at han gir faen i deg , og ved å mase på han sende han hint fordi du trenger oppmerksomhet osv. Han har ikke kapasitet nå. Liker du han godt nok så respekterer du det. Liker du han ikke godt nok men bare liker oppmerksomheten, så er nok det beste å uansett gå videre så du får den oppmerksomheten du krever fra noen andre! :)

Anonymous poster hash: e9c2f...bbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at han trolig trenger tid, men det kan og være at han ikke er ferdig helt med eksen? Jeg vet ikke, jeg vet bare at det tar tid dette med brudd, og kanskje man idag alt for kjapt hopper inn i nye forhold, før man har bearbeidet sitt forrige forhold?

 

Bruk magefølelsen ts.



Anonymous poster hash: 2873b...ac9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at han trolig trenger tid, men det kan og være at han ikke er ferdig helt med eksen? Jeg vet ikke, jeg vet bare at det tar tid dette med brudd, og kanskje man idag alt for kjapt hopper inn i nye forhold, før man har bearbeidet sitt forrige forhold?

Bruk magefølelsen ts.

Anonymous poster hash: 2873b...ac9

Det er snart to år siden de ble skilt. Og vi tok oss tid til hverandre i våres og sommer. Så ja det gjør vondt å ikke få være med han.

Men det er ingen ting jeg kan gjøre. Så jeg må bare gi slipp og prøve å glemme men fortsatt beholde håpet.

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...