Gå til innhold

Jeg har dummet meg ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å falle i fella til en skikkelig player, herregud jeg er så flau og føler for å hoppe fra en bru eller noe. Han klarte å sjarmere meg til sengs, med masse smarte "triks" som jeg ikke har innsett før nå. Føler meg så sykt dum. Han fikk meg til å løpe etter han også. Jeg tror aldri jeg kommer til å stole på en mann igjen.. Hvordan har dere andre damer som har opplevd noe lignende klart dere i ettertid?:/ jeg hadde ikke sex med han tidlig heller, men ser jo nå at han bare jobba seg mot "målet" og at han bruker den samme fremgangsmåten på alle..

Anonymous poster hash: 7c267...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har klart å falle i fella til en skikkelig player, herregud jeg er så flau og føler for å hoppe fra en bru eller noe. Han klarte å sjarmere meg til sengs, med masse smarte "triks" som jeg ikke har innsett før nå. Føler meg så sykt dum. Han fikk meg til å løpe etter han også. Jeg tror aldri jeg kommer til å stole på en mann igjen.. Hvordan har dere andre damer som har opplevd noe lignende klart dere i ettertid?:/ jeg hadde ikke sex med han tidlig heller, men ser jo nå at han bare jobba seg mot "målet" og at han bruker den samme fremgangsmåten på alle..

Anonymous poster hash: 7c267...72b

 

En mager trøst får være at du helt sikkert kommer til å bli lurt igjen senere i livet, men til slutt finner du en bra mann, som kun har øyne for deg. Dere får barn, stasjonsvogn og terrier. Fredagskvelder med fjernsyn og taco og fotballcup i helgene. 

 

Dette ordner seg!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mager trøst får være at du helt sikkert kommer til å bli lurt igjen senere i livet, men til slutt finner du en bra mann, som kun har øyne for deg. Dere får barn, stasjonsvogn og terrier. Fredagskvelder med fjernsyn og taco og fotballcup i helgene.

Dette ordner seg!

Får litt følelsen av at du latterliggjør meg. Det er ikke så kult at folk er i stand til å være så kyniske og kalde. Hvordan skal man lære seg å skille mellom de som mener det og de som bare ser på deg som et nummer i rekken? Jeg fatter det ikke.

Anonymous poster hash: 7c267...72b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å falle i fella til en skikkelig player, herregud jeg er så flau og føler for å hoppe fra en bru eller noe. Han klarte å sjarmere meg til sengs, med masse smarte "triks" som jeg ikke har innsett før nå. Føler meg så sykt dum. Han fikk meg til å løpe etter han også. Jeg tror aldri jeg kommer til å stole på en mann igjen.. Hvordan har dere andre damer som har opplevd noe lignende klart dere i ettertid?:/ jeg hadde ikke sex med han tidlig heller, men ser jo nå at han bare jobba seg mot "målet" og at han bruker den samme fremgangsmåten på alle..

Anonymous poster hash: 7c267...72b

Sikkert ikke så gøy i etterkant, men hvordan var det da du stod i det?

Gikk det greit da du "falt i fella"? Hadde du noen positive opplevelser på veien når du løp etter ham? I så fall har du vel ikke mistet noe på det. Blitt en opplevelse rikere.

Du er en person denne playern fant tiltrekkende nok til å bruke tid, energi og triks for å få seg med. Det er jo et kompliment det og, på sitt vis.

Anonymous poster hash: 645aa...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt følelsen av at du latterliggjør meg. Det er ikke så kult at folk er i stand til å være så kyniske og kalde. Hvordan skal man lære seg å skille mellom de som mener det og de som bare ser på deg som et nummer i rekken? Jeg fatter det ikke.

Anonymous poster hash: 7c267...72b

 

Jeg latterligjør deg ikke, men det skinner igjenom at du er ung, og dette er bare en del av læringsprosessen.

 

Nå har du møtte en fyr som lurte deg, og det er selvsagt kjipt, men det er helt glemt om noen år. 

 

Poenget mitt er at det kommer viktigere ting i livet senere. Det du har opplevd nå er bare en fartsdump, selv om det føles som en kjedekollisjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg latterligjør deg ikke, men det skinner igjenom at du er ung, og dette er bare en del av læringsprosessen.

Nå har du møtte en fyr som lurte deg, og det er selvsagt kjipt, men det er helt glemt om noen år.

Poenget mitt er at det kommer viktigere ting i livet senere. Det du har opplevd nå er bare en fartsdump, selv om det føles som en kjedekollisjon.

Jeg er 32, har flere forhold og barn. Så føler meg ikke så "ung og dum" egentlig, har aldri vært borti noe sånt som dette før. Jeg snakker ikke om en fjortis gutt som har lurt meg til sengs på en skolefest her altså.

Anonymous poster hash: 7c267...72b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32, har flere forhold og barn. Så føler meg ikke så "ung og dum" egentlig, har aldri vært borti noe sånt som dette før. Jeg snakker ikke om en fjortis gutt som har lurt meg til sengs på en skolefest her altså.

Anonymous poster hash: 7c267...72b

*flere forhold bak meg skulle det selvsagt stå

Anonymous poster hash: 7c267...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32, har flere forhold og barn. Så føler meg ikke så "ung og dum" egentlig, har aldri vært borti noe sånt som dette før. Jeg snakker ikke om en fjortis gutt som har lurt meg til sengs på en skolefest her altså.

Anonymous poster hash: 7c267...72b

 

OK, den er kjip. 

 

Da bomma jeg. Beklager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32, har flere forhold og barn. Så føler meg ikke så "ung og dum" egentlig, har aldri vært borti noe sånt som dette før. Jeg snakker ikke om en fjortis gutt som har lurt meg til sengs på en skolefest her altså.

Anonymous poster hash: 7c267...72b

 

Hva med å sjekke de som virker hyggelig selv??

De gutta som har draget og veit å sjarmere er ofte de gutta som har selvtillit til å sjekke/ta kontakt.

 

Hva med å være litt aktiv fremfor å vente på at gutta tar kontakt, da er ihvertfall sjangsen mindre for at du blir et trofe for supersjekkere.

Anonymous poster hash: a5000...c69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å falle i fella til en skikkelig player, herregud jeg er så flau og føler for å hoppe fra en bru eller noe. Han klarte å sjarmere meg til sengs, med masse smarte "triks" som jeg ikke har innsett før nå. Føler meg så sykt dum. Han fikk meg til å løpe etter han også. Jeg tror aldri jeg kommer til å stole på en mann igjen.. Hvordan har dere andre damer som har opplevd noe lignende klart dere i ettertid?:/ jeg hadde ikke sex med han tidlig heller, men ser jo nå at han bare jobba seg mot "målet" og at han bruker den samme fremgangsmåten på alle..

Anonymous poster hash: 7c267...72b

syntes ikke synd I det hele tatt. du hadde et valg og du valgte å ligge med han.

Anonymous poster hash: d93b4...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sjekke de som virker hyggelig selv??

De gutta som har draget og veit å sjarmere er ofte de gutta som har selvtillit til å sjekke/ta kontakt.

Hva med å være litt aktiv fremfor å vente på at gutta tar kontakt, da er ihvertfall sjangsen mindre for at du blir et trofe for supersjekkere.

Anonymous poster hash: a5000...c69

Hvor i all verden står det at jeg aldri er aktiv og aldri sjekker selv? :/ er det slik at hver gang en fyr tar initiativet så er han automatisk en kynisk manipulerende drittsekk?

Anonymous poster hash: 7c267...72b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes ikke synd I det hele tatt. du hadde et valg og du valgte å ligge med han.

Anonymous poster hash: d93b4...4c0

Ja, jeg hadde jo gjerne ikke gjort det hvis jeg visste han pulte på 4 andre samtidig og stadig var på jakt etter flere. Han ga vel et inntrykk av at det var oss to for å si det mildt. Men ja, han voldtok meg ikke nei. Men jeg finner meg ikke i at det er greit å oppføre seg sånn.

Anonymous poster hash: 7c267...72b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert ikke så gøy i etterkant, men hvordan var det da du stod i det?

Gikk det greit da du "falt i fella"? Hadde du noen positive opplevelser på veien når du løp etter ham? I så fall har du vel ikke mistet noe på det. Blitt en opplevelse rikere.

Du er en person denne playern fant tiltrekkende nok til å bruke tid, energi og triks for å få seg med. Det er jo et kompliment det og, på sitt vis.

Anonymous poster hash: 645aa...d16

Joda, helt til man ikke er så attraktiv lenger.. :s

Anonymous poster hash: 7c267...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det for det det er, en erfaring rikere. :hug: Klisje, ja, men sannheten. Ingen av oss er vaksinert fra å gå på limpinnen iblant. Han har sikkert og gjort dette før, og er flink til å snakke for seg og spille. Ikke noe å føle seg dum for. Kan skje med oss alle, uansett alder.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du føler deg dum og utnyttet akkurat nå, så har du oppført deg som et helt normalt menneske som ønsker et forhold til en kjæreste. Du har ingenting å skamme deg over.

 

Han derimot, får snuble videre i det rotete livet sitt. Han får det sikkert festlig til slutt, når han sitter der alene og ingen vil ha ham fordi ryktet spres om hvordan han behandler damene sine.



Anonymous poster hash: 61089...f11
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har noe tips til noe jeg kan si til han? Føler at jeg burde si noe. Vedder for at ingen damer han har playet har turt å si noe i ettertid.

Anonymous poster hash: 7c267...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å falle i fella til en skikkelig player, herregud jeg er så flau og føler for å hoppe fra en bru eller noe. Han klarte å sjarmere meg til sengs, med masse smarte "triks" som jeg ikke har innsett før nå. Føler meg så sykt dum. Han fikk meg til å løpe etter han også. Jeg tror aldri jeg kommer til å stole på en mann igjen.. Hvordan har dere andre damer som har opplevd noe lignende klart dere i ettertid?:/ jeg hadde ikke sex med han tidlig heller, men ser jo nå at han bare jobba seg mot "målet" og at han bruker den samme fremgangsmåten på alle..

Anonymous poster hash: 7c267...72b

 

Hahha..er jo det jeg prøver å presisere i tråd etter tråd her inne ...du er ikke den eneste men dere må jobbe med selvinnsikten underveis og koble inn den logiske delen av hjernen mye mer. 

 

Vi "ikke player" typer menn er fasinerte alle som en over at det går an å lure kvinnfolk på den måten så lett, men gjør det ikke ut av selvrespekt. Det burde jo være så lett å avsløre men likevel så funker det på så og si alle kvinnfolk ..det er hysterisk.

 

Konklusjonen er bare den at dere er litt for overfladiske rett og slett...

 

Anonymous poster hash: 62b48...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe tips til noe jeg kan si til han? Føler at jeg burde si noe. Vedder for at ingen damer han har playet har turt å si noe i ettertid.

Anonymous poster hash: 7c267...72b

Tja. Hva ska man si da? En player bryr seg jo ikke om det du sier uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe tips til noe jeg kan si til han? Føler at jeg burde si noe. Vedder for at ingen damer han har playet har turt å si noe i ettertid.

Anonymous poster hash: 7c267...72b

 

Det er ikke så lurt å si noe til han, for da viser du at du bryr deg om han, og det vil tilfredsstille egoet hans; da føler han overtak og at han har lykkes i spillet sitt. Det sies at den beste hevnen er å være lykkelig. Og det er sant, for du viser at du klarer å være lykkelig uten denne personen. Bare hils vennlig og kort når du støter på han, som om han er en du i en tidligere "forvirret" periode av ditt liv var interessert i, men at du nå har kommet til deg selv og har et helt annet innhold i livet.

Anonymous poster hash: 47d41...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...