Gå til innhold

Er jeg en jente du kunne likt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du høres nice ut. journalistikk er et kult valg også



Anonymous poster hash: 85398...c1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ganske lik deg. Bortsett fra kryssord. Er slank og ser bra ut. Men er aldri ute på byen å koser meg alene. Har samboer som er sosial og impulsiv og det går helt fint. Syns du høres fantastisk ut😉

Anonymous poster hash: 43d23...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du høres interressant ut.. Men jeg er dame, og litt lik deg, bortsett fra at jeg foretrekker pepsi max eller vin fremfor te, og hører så og si aldri på radio. Kryssord gjør jeg aldri. Liker dokumentarer eller leser fagartikler. Har kjæreste, men liker alenekvelder ;)

 

Tror vi kunne blitt gode venninner ;) Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørte ut som du liker å drive med dine interesser og det er viktig. Selv synes jeg det er hyggelig å prate om kvelden Før jeg legger meg. Så synes det høres ut som du er en jeg kunne blitt intresert I :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 26, studerer journalistikk og har fortsatt og/å-feil? Ingenting er mer irriterende enn skrivefeil i aviser! (Nå vet jeg ikke hva slags journalist du tenker å bli, men du bør nok lære deg forskjellene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en svipptur innom humanistisk fakultet da jeg studerte, du høres ut som sånn ca alle der, både damer og menn. Ta noen valgfag i filosofi og sjekk opp en av typene i mariusgenser med te på termosen og Morgenbladet under armen.

 

Jeg digger forøvrig selv radio, kryssord og te :)

Og det er da en like god aktivitet som kombinasjonen Netflix, Facebook og Pepsi Max, selv om det kanskje er mer utbredt blant de under 60. Men om det å koble av alene er planen hver dag, så passer du kanskje ikke med en som er veldig sosial/ekstrovert eller en som elsker en fest. Men det finnes jo haugevis som ikke er sånn også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres som den type jente jeg ville falt for, TS :) Jeg også liker rolige hjemmekvelder, fester lite, er sosial og liker å slappe av med noe godt. Liker også dype samtaler, og har ikke noe imot at de varer en stund. Er bare koselig det, syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...