Gå til innhold

Er jeg en jente du kunne likt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet ja. Spørs jo helt hva du snakker om da, men med mindre det er motejournalist du vil bli har du sikkert meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt avhenger selvsagt av hvordan du ser ut.

Anonymous poster hash: 5a331...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du høres interressant ut.. Men jeg er dame, og litt lik deg, bortsett fra at jeg foretrekker pepsi max eller vin fremfor te, og hører så og si aldri på radio. Kryssord gjør jeg aldri. Liker dokumentarer eller leser fagartikler. Har kjæreste, men liker alenekvelder ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved hvilken skole studerer du journalistikk?



Anonymous poster hash: e1924...c4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummels

Jeg er veldig frekk når det kommer til sex, så der kommer en vill side av meg frem. Jeg godtar også at partneren min kan feste litt mer enn meg, men jeg ønsker en som ikke føler at festing er veldig viktig.

Jeg er slank :)

Anonymous poster hash: 21e83...1d9

Da er du ei jente jeg kunne likt :D Sex er viktigere en festing så klart. Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veldig fin leilighet i en bygård. Studerer journalistikk. Liker å sitte å løse kryssord på kveldene, med en kopp te og radio på. Er ikke så veldig glad i tv (har tv da)

Jeg er ryddig av meg, men ingen fanatiker sånn sett. Liker bare å ha det pent rundt meg. Jeg er også den typen som liker gode, dype samtaler, gjerne natten lang.

Er jo sprudlende av meg også, har humor, å tar meg en fest en gang i blandt, men er for det meste relativt rolig. Høres jeg kjedelig ut? Jeg føler mange ser på meg som det.

Anonymous poster hash: 21e83...1d9

 

Jeg er en jente, men jeg vil bare si at du høres ut som ei kul jente som jeg kunne blitt venninne med. Elsker kryssord og radio selv. I tillegg strikker jeg gjerne, går i fjellet og elsker å pusle puslespill, liker også å lese bøker og har lest en del klassikere. Diskuterer gjerne litteratur, har også studert noen litteraturfag. Elsker å diskutere språk og samfunn! Føler meg som en gammel sjel innimellom jeg  :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bry seg om hva andre synes om deg? Hvis du trives med det du gjør så burde du være fornøyd med det. Rent personlig er ikke kryssord og radio blant mine store interesser men whatever floats your boat. :laugh:

 

Min samboer liker også en kopp te om kvelden. Og hvem liker vel ikke fine samtaler.

Også et pluss at du ikke må gå ut hele tiden. Du finner deg sikkert noen som deler din smak. :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne fint sittet med kaffe og en bok mens du løser kryssord, og gått ut uten deg innimellom hvis vi hadde vært sammen. Så lenge du er med ut på tur eller vi har noe annet felles, ser jeg ikke de store problemene. Men likevel tror jeg kanskje du ville virket kjedelig i datingsituasjonen. Da er ihvertfall jeg mer kritisk dersom hun ikke er litt livlig, selv om der kanskje egentlig ikke er så viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med dine mindre gode sider da? Lyser litt dårlig selvinnsikt av HI hvis ikke du klarer å liste opp dine dårlige sider.

Anonymous poster hash: aba9f...615

Hva står HI for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

 

Er du tjukk? Hvis du er slank høres du ut som en flott jente.

Anonymous poster hash: 2ca4e...23c

 

Hva søren har det med saken å gjøre? En kvinne kan være vakker og et flott menneske uansett hva hun veier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg har en veldig fin leilighet i en bygård. Studerer journalistikk. Liker å sitte å løse kryssord på kveldene, med en kopp te og radio på. Er ikke så veldig glad i tv (har tv da)

Jeg er ryddig av meg, men ingen fanatiker sånn sett. Liker bare å ha det pent rundt meg. Jeg er også den typen som liker gode, dype samtaler, gjerne natten lang.

Er jo sprudlende av meg også, har humor, å tar meg en fest en gang i blandt, men er for det meste relativt rolig. Høres jeg kjedelig ut? Jeg føler mange ser på meg som det.

Anonymous poster hash: 21e83...1d9

Du høres ut som ei flott jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en veldig fin leilighet i en bygård. Studerer journalistikk. Liker å sitte å løse kryssord på kveldene, med en kopp te og radio på. Er ikke så veldig glad i tv (har tv da)

Jeg er ryddig av meg, men ingen fanatiker sånn sett. Liker bare å ha det pent rundt meg. Jeg er også den typen som liker gode, dype samtaler, gjerne natten lang.

Er jo sprudlende av meg også, har humor, å tar meg en fest en gang i blandt, men er for det meste relativt rolig. Høres jeg kjedelig ut? Jeg føler mange ser på meg som det.

 

Hmmm... har tenkt litt fram og tilbake. Synes du høres ok ut jeg. Hadde du skrevet dette på en datingprofil, så hadde ikke jeg blitt skremt vekk ihvertfall. Til syvende og sist så er det kjemien som betyr noe. Og at humoren passer. Det eneste som kan være en virkelig kræsj her er det du skriver om de gode dype samtalene som varer hele natten. Jeg må ha mine 7-8 timer søvn hver natt, hvis ikke fungerer jeg ikke som menneske. Og jeg er en person som av og til setter veldig pris på å kunne være sammen med noen uten at vi må snakke sammen. F.eks. ligge på sofaen og lese hver vår bok. 

 

Anonymous poster hash: 42ddb...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...