Gå til innhold

Er det å være jomfru sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For dere som sier at det er uaktuelt for damen å fortelle at hun er jomfru før første samleie..... vil ikke jomfrudomtyven skjønne det når hun blør???

Anonymous poster hash: 1d192...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor det er være for menn???????

Prøv og gå 10 år uten så mye som kontakt med det motsatte kjønn.

Hvis du virkelig ikke har fått med deg at på kjøttmarkeded er det kvinner som har mest makt imens for forhold er det mer menn som har mest makt.

Det vil si dem mennene som kvinnene oftest går etter er den som allerede har gamet sitt på plass, mens menn er altspisende noe som igjen rammer en gruppe menn hardest.

Greit nok at det sikkert ikke er gøy og bli utsatt for playere men fuck det!!!

Prøv null kontakt over flere år. Ikke så mye som en klem.

Også kan få kjenne på hva det gjør med psyken.

Anonymous poster hash: c9fb9...8b8

Hvis man isolerer seg inne i sin egen kokong og syter, så vil man selfølgelig ikke få noen kontakt med det annet kjønn. Vil man ha fysisk kontakt, så kreves det faktisk en egen innsats, ellers kommer man ingen steder. Hvordan i himmelens navn vet du hvordan "kjøttmarkedet" er  for kvinner i forhold til menn, hvis du ikke har noe kontakt med det annet kjønn?

 

Ikke vet hvordan det er psykisk? Åh, kødder'u meg?! Med den holdningen du viser der, vil ikke kvinner flest ta i deg med ildtang, med mindre de er like selvutslettende som deg selv. Voks opp, ta ansvar, og få hodet litt tilbake i virkeligheten.

 

Jeg sier det til ditt eget beste. Slutt å ta offerollen, og arbeid med deg selv. Det er den eneste måten å snu livet på. Vær blid og vennlig med folk rundt deg, så vil du etterhvert få de vibbene tilbake. Men det tar tid selfølgelig.

Anonymous poster hash: bdb70...cef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er en myte. For det første er det ikke en hinne, men en hudfold. Ikke alle har den, og mange "mister" den uten at man merker det gjennom fysisk aktivitet eller tampongbruk. Det at mange blør første gangen kan ha sammenheng med at man rett og slett er litt nervøs og ikke blir våt nok. Da kan det oppstå en rift og en blødning.

What, is This true? 😱 Jeg mistet Herr jomfrudom i en ganske sen alder, og jeg blødde som en foss.... vil du si at det var fordi jeg fikk en rift der nede?

Anonymous poster hash: 1d192...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What, is This true? Jeg mistet Herr jomfrudom i en ganske sen alder, og jeg blødde som en foss.... vil du si at det var fordi jeg fikk en rift der nede?

Anonymous poster hash: 1d192...1ac

 

Ja, det kan det være, eller en slimhinne som har sprukket. Eller at du fortsatt hadde den hudfolden som folk dessverre fortsettere å kalle jomfruhinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom borti to jomfruer på kort tid, som bare var ute etter å miste jomfrudommen og ikke now forhold. Foretrekker at jenta har litt erfaring når jeg bare skal få meg et ligg, men er selvfølgelig litt "stas" å være den første også.

Ingen av dem nevnte at det var første gang - og hun ene var 26 år (fra hyperkristen familie) så jeg forventet det selvsagt ikke. Skjønte ikke helt hvorfor de var så anspente og strittet imot med kroppen, selv om de ellers var klare for sex.

Si det ihvertfall til typen når dere kler av dere, før han er klar til å putte den inn, så blir det bedre for dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...