Gå til innhold

Er det å være jomfru sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sexy er det vel bare for de som har en fetisj for det.

 

Ellers så er det jo et stort pluss for de som er overdrevent religiøse, ekstremt usikre/sjalu, har et ræva kvinnesyn eller er aseksuelle.

 

Nå overdriver jeg litt altså, men likevel - vet ikke om jeg hadde kastet meg over de som ble helt overbegeistret for at du var jomfru akkurat  :fnise:

 

Men den gode nyheten er jo at det er heeelt OK for en lang rekke fullstendig normale menn :)

 

I tillegg så trenger du jo ikke akkurat å annonsere det på første date heller, å dele antall sexpartnere er vel heller litt sånn sengeprat man tar etter man har hatt sex. Uvanlig å spørre om det på forhånd.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var jomfru til jeg var passert 24 og det føltes riktig for meg å ha sex med en annen. Jeg er hverken aseksuell, religiøs, syk eller ekstremt uattraktiv. For meg så var det flere grunner til at jeg ventet, mye pga en kronisk sykdom som har gjort det svært vanskelig for meg å kle av meg for noen og ha et fungerende, vanlig ungdomsliv, og dermed også begrenset selvbilde og selvtillit. Da sykdomsbildet endret seg i 21 årsalderen og livet så lysere og mer vanlig ut var det fortsatt ikke bare å kaste seg i sengehalmen med første og beste. Det ble en del flørting og roting med menn på fest, men de fleste av dem var kun ute etter en ting, mens jeg trengte trygghet, tillit og en partner for å klare å gjennomføre. Da jeg endelig fant en jeg stolte på og det kjentes riktig ut så var det ikke vanskelig å gi seg hen, og jeg er stolt av å ha utforsket meg selv så nøye på forhånd at jeg som rimelig fersk i senga fikk orgasmer til tross for sein debut, i motsetning til alle dem som debuterte i tenårene og fortsatt faker orgasmer fordi de ikke vet hvordan de skal oppnå dem ;-)

Men om jeg følte meg sexy som jomfru? Det vil jeg ikke si ;-) Jeg syntes det var litt vanskelig, for kroppen var klar på alle måter, mens hodet holdt igjen og jeg ønsket meg et forhold mer enn jeg ønsket sex. Å være sexy for meg er noe som kommer med selvtillit, selvbilde og modenhet. Nå som jeg har en forventning om hva som kommer/kan komme føler jeg meg mye mer sexy enn da jeg famlet nervøst rundt staken og var både nysgjerrig og engstelig for å gjøre feil ;-) Og om jeg møter på menn så tenker jeg det samme - er de uerfarne så er det jo søtt og sjarmerende, men jeg anser de nok ikke som sexy :-)

Anonymous poster hash: 1c44a...303

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet sikkert like godt som meg at de fleste jomfruer er langt i fra aseksuelle. Hva tror du ikke de driver med når de er alene? ;) Selv om de ikke har sex med andre så betyr ikke det at de ikke har sex med seg selv. 

 

 

 

Bullshit! Man kan f.eks være kresen, noe jeg mye heller foretrekker å være enn å ha meg med samtlige, sånn  som mange idag holder på.

Anonymous poster hash: e8d39...1b9

 

Er man kristen så vil man som oftest vente til man gifter seg før man har sex

 

Jeg ELSKER jomfruer. ;) Alle de jeg har vært med har alle vært jomfru. Tror jeg har en fetish for jomfruer.

Anonymous poster hash: 32673...82d

Det var en bruker her før som hadde virkelig lyst til å ha sex med en jomfru og miste jomfrudommen til en :P

 

Sant det, bruker å være noe med dem.

?

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomfru = ingen kjønssykdommer. Slik folk har seg i hytt og pine i dagens samfunn hadde jeg satt veldig pris på om min utkårede ikke hadde hatt sex før. Jeg synes du skal være stolt! Og for all del: ikke ha sex bare for å få det unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år og jomfru. Men grunnet at jeg er innadvendt og verken fester eller drikker gjør at jeg ikke kommer i kontakt med gutter dessverre. Er ute men gutter ser mer ut til å være inntresert til "nettdating" eller flørting over fb, noe jeg ikke har.

 

Men ser ikke på det som noe big deal, ser heller på det som "uskyldig og søtt" at noen har holdt seg så lenge. ^^ Men finner jeg min drømmegutt har jeg ikke problemer med å miste den.



Anonymous poster hash: 19c86...e22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What? Mener du seriøst at man skal jobbe for å fremprovosere kjemi, og drive med skuespill overfor partneren og seg selv bare for å få seg et ligg? Du må ha et veldig spesielt syn på sex.

Ok, forklar for meg, med egne ord hva kjemi er da. Og du får ikke lov til å henvise til andre fenomener som fyrverkeri, gnist, klikk, osv.

Anonymous poster hash: a4ec8...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner det. Mange spesielt kvinner synes andre jomfru kvinner er turn off for det er så mange menn som liker jomfruer. Sjalusi. Det kan absolutt ikke være andre grunner. Hvorfor ellers skulle kvinner bry seg om at andre kvinner er jomfru? De fleste synes ikke det er turn off. Litt verre med menn tror jeg. For de skal liksom være flinke i senga og ta styringa. 

 

Den du svarer er mann.

Anonymous poster hash: 4d076...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ok, forklar for meg, med egne ord hva kjemi er da. Og du får ikke lov til å henvise til andre fenomener som fyrverkeri, gnist, klikk, osv.

Anonymous poster hash: a4ec8...e05

 

 

Jeg går ikke i fella og prøver å definere hva kjemi er.

 

Poenget er at når man ikke føler kjemi med noen, så vil man ikke ha sex med den personen. Og hvis du ikke vil ha sex med noen, så mener du at man bør presse seg selv? Late som at man føler noe annet enn det man gjør, og ignorerer hva kroppen eller hodet forteller deg? Hva skjedde med at sex skal være godt, vått og gøy?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomfru = ingen kjønssykdommer. Slik folk har seg i hytt og pine i dagens samfunn hadde jeg satt veldig pris på om min utkårede ikke hadde hatt sex før. Jeg synes du skal være stolt! Og for all del: ikke ha sex bare for å få det unna.

off topic men kjekt å se deg tilbake på kg, det ble stille fra deg i over en måned :)

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off topic men kjekt å se deg tilbake på kg, det ble stille fra deg i over en måned :)Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Så koselig! 😀
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet min når jeg var 17 (er snart 19) men hadde jeg møtt en mann som var 25 år som fortsatt var jomfru hadde jeg begynt å lure, og jeg hadde helt ærlig synes det var turn off, og litt rart. Hadde tenkt, er det fordi ingen vil ha han? vil han ikke ha sex? Jeg var den første som typen min lå med og han var 19 da, men 25 synes jeg blir litt mye :fnise:



Anonymous poster hash: 52459...f64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå overdriver jeg litt altså, men likevel - vet ikke om jeg hadde kastet meg over de som ble helt overbegeistret for at du var jomfru akkurat  :fnise:

 

This!

Anonymous poster hash: bdb70...cef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 og jomfru her. Har ikke noen "issues",  og tilbudene har vært der, men jeg vil kun ha sex med mennesker jeg ser for meg en framtid med, og så langt har ikke vedkommende dukket opp. Jeg er nok litt kresen og leter ikke, da jeg har fokusert på andre ting (karriere, hovedsakelig). Uansett tenker jeg at noen sikkert vil synes det er rart, usexy og turnoff. Videre tenker jeg at hva random mennesker mener om meg, ikke spiller noen rolle. Det er jo ikke som om jeg løper rundt å forteller det til gud og hvermann heller!

 

Hvis det blir aktuelt å hoppe til sengs med noen, så er det noen som jeg allerede kjenner godt og som jeg vet respekterer meg og kjenner meg. Hadde vært uaktuelt å dele noe slik med noen jeg ikke kjente godt (men det er meg, respekterer at andre ser annerledes på det). Og kjenner han meg vet vel vedkommende allerede at jeg ikke er sprø, og liker meg for den jeg er - så problemet bør være løst. Hvis en fyr henger seg opp i seksuell erfaring eller mangelen på sådan, er han uansett ikke min type.

 

Jeg er rett og slett ikke så interessert i sex. Tror ikke jeg er aseksuell heller (men hvem vet), det har bare aldri vært viktig for meg.



Anonymous poster hash: 6ff91...8c6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke i fella og prøver å definere hva kjemi er.

 

Poenget er at når man ikke føler kjemi med noen, så vil man ikke ha sex med den personen. Og hvis du ikke vil ha sex med noen, så mener du at man bør presse seg selv? Late som at man føler noe annet enn det man gjør, og ignorerer hva kroppen eller hodet forteller deg? Hva skjedde med at sex skal være godt, vått og gøy?

du klarer ikke forklare hva kjemi er, fordi... guess what, kjemi eksisterer ikke. når noen sier de ikke har kjemi, så betyr det bare at den ene eller begge ikke har gjort sitt ypperste for å skape en forbindelse. dette er veldig lett å gjøre om man studerer skuespillere. jeg vil anbefale boken "on the actors art and craft". kjemi er noe det står om i dameblader og kiosklitteratur, og det har dessverre blitt plukket opp som en legitim ting.

Anonymous poster hash: a4ec8...e05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du klarer ikke forklare hva kjemi er, fordi... guess what, kjemi eksisterer ikke. når noen sier de ikke har kjemi, så betyr det bare at den ene eller begge ikke har gjort sitt ypperste for å skape en forbindelse. dette er veldig lett å gjøre om man studerer skuespillere. jeg vil anbefale boken "on the actors art and craft". kjemi er noe det står om i dameblader og kiosklitteratur, og det har dessverre blitt plukket opp som en legitim ting. Anonymous poster hash: a4ec8...e05

kjemi eksisterer ikke? Har du sovet lite i det siste?

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kjemi eksisterer ikke? Har du sovet lite i det siste?

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

tilbudet står fortsatt ved lag. forklar, med egne ord, hva kjemi er, men uten å ty til andre fenomener som fyrverkeri, klikk, gnist, klaffing, osv.

Anonymous poster hash: a4ec8...e05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye heller ei som er jomfru enn ei som har vært på mange menn, som det virker at mange for tida er.

 

Vil være spesiell for vedkommende, og ha samme syn på sex, at det skal være noe man ikke deler med alt og alle, men at man er selektive.



Anonymous poster hash: e8d39...1b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forklare kjemi er lett. Det er noen man får en uvanlig god og ofte overraskende gjensidig tiltrekning til. Der alt bare funker sexuelt mer eller mindre av seg selv.

F.eks noen som første gangen dere har sex trykker på knapper du ikke visste du hadde.

Evt noen der denne tiltrekningen er så kraftig at det nærmest ikke spiller noen rolle hva vedkommende gjør, alt føle himmelsk uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang tema ville en jomfru vært spennende dor min del!

Noen som sannsynligvis er vanvittig kåte og åpne for å prøve det meste er min erfaring med 2-3 jomfruer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...