Gå til innhold

Er det å være jomfru sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Tufs"? Fordi jeg ikke synes det er et pluss med en asesksuell dame? Eller fordi jeg sier det *kan* hende at det er noe spesielt med noen som ikke har debutert i en alder av 25 år? Det første er vel ganske selvfølgelig, så lenge man har noenlunde normal sexlyst selv. Og det andre er jo i og for seg en objektiv sannhet: Å være en 25 år gammel jomfru, særlig som kvinne, er spesielt i seg selv. Og vil ofte ha en eller annen årsak, som kan være negativ.

Nei fordi du at sa...

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mye man lærer av kg, jeg vil definitivt ikke si at jeg er jomfru når jeg møter en dame :)

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva søren er turn off med å være jomfru?? Ikke alle har sex fra de er 16 år, noen vil faktisk vente til de møter den rette. Djises...

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Ja, har ikke sagt det ikke er greit å være jomfru !

For meg er det turn off....Greit for deg at jeg har en egen mening eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du om han er jomfru om han ikke sier det?

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ingenting gale med å være en voksen jomfru, sex er ikke noe man MÅ ha

 

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

 

For all del, sikkert mange som blir tent på eller synes det er romantisk at jenta er jomfru.  Og tror ingen menn dropper dama fordi hun er jomfru, men det er vel som regel en negativ grunn til at man som voksen er jomfru.  Det trenger ikke bety at det er noe galt med dama i dag, kanskje var hun syk tidligere og er frisk i dag.

 

Det negative handler ikke om at jenta er jomfru, det er jo grunnen til at hun er jomfru som kan være et problem. Så har hun ingen issues så er jo det kjempebra og tilsvarende om hun har issues så blir hun ikke mer attraktiv ved å ha evig mange hakk i sengestolpen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er som oftest jomfru lenge fordi de er kristne eller noe slikt

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke meningen å være kjip, men hadde jeg møtt en jente på 25+ som var jomfru hadde jeg trodd hun hadde noen issues.  Det er litt mer enn å bare være vanlig sjenert.   

 Hvorfor der?? Det er vel opp til henne hvem hun vil være intim med. Om det er 0 eller 20. Makan. 

Heier på deg og din tid kommer. Ingen vits å stresse med det der. Man kan bli veldig såret når man begynner et sexliv, så vent på den rette.

Anonymous poster hash: 6d269...79e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21 og jomfru. Grunnen er vel at jeg aldri har funnet noen jeg har hatt lyst til å gjøre det med (har forsøkt, men kjemien funker ikke). Er dette negativt? 

Har ingen form for "issues", men er ikke den mest seksuelle personen og det er vel ganske normalt blant flere. 



Anonymous poster hash: e4006...e09
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Jeg blir tent av jomfruer. Tanken på at de ikke har hatt andre kuker inni seg, men at jeg er den første og får ta jomfrudommen hennes. Ah. Du har ingenting å skamme deg over for å si det sånn, selv om du er jomfru. Jeg synes det er sexy selv om jeg er langt i fra jomfru selv. Det er sexy med jomfru kvinner :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21 og jomfru. Grunnen er vel at jeg aldri har funnet noen jeg har hatt lyst til å gjøre det med (har forsøkt, men kjemien funker ikke). Er dette negativt? Har ingen form for "issues", men er ikke den mest seksuelle personen og det er vel ganske normalt blant flere.  Anonymous poster hash: e4006...e09

Ja, dette er negativt. Kjemi handler egentlig om innsats, det er ikke noe magisk, men et skuespill. Jo lenger du venter, jo mer vil det plage deg senere i livet. Husk at kroppen din aldri blir så ung og lekker for så mange som den er nå.

Anonymous poster hash: a4ec8...e05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Hva søren er turn off med å være jomfru?? Ikke alle har sex fra de er 16 år, noen vil faktisk vente til de møter den rette. Djises...

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Du skjønner det. Mange spesielt kvinner synes andre jomfru kvinner er turn off for det er så mange menn som liker jomfruer. Sjalusi. Det kan absolutt ikke være andre grunner. Hvorfor ellers skulle kvinner bry seg om at andre kvinner er jomfru? De fleste synes ikke det er turn off. Litt verre med menn tror jeg. For de skal liksom være flinke i senga og ta styringa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er negativt. Kjemi handler egentlig om innsats, det er ikke noe magisk, men et skuespill. Jo lenger du venter, jo mer vil det plage deg senere i livet. Husk at kroppen din aldri blir så ung og lekker for så mange som den er nå.

Anonymous poster hash: a4ec8...e05

Heller evig jomfru enn å være ekstremt ukomfortabel med en person jeg ikke har noen planer for i fremtiden. 

Anonymous poster hash: e4006...e09

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

"Tufs"? Fordi jeg ikke synes det er et pluss med en asesksuell dame? Eller fordi jeg sier det *kan* hende at det er noe spesielt med noen som ikke har debutert i en alder av 25 år? Det første er vel ganske selvfølgelig, så lenge man har noenlunde normal sexlyst selv. Og det andre er jo i og for seg en objektiv sannhet: Å være en 25 år gammel jomfru, særlig som kvinne, er spesielt i seg selv. Og vil ofte ha en eller annen årsak, som kan være negativ.

Du vet sikkert like godt som meg at de fleste jomfruer er langt i fra aseksuelle. Hva tror du ikke de driver med når de er alene? ;) Selv om de ikke har sex med andre så betyr ikke det at de ikke har sex med seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette er negativt. Kjemi handler egentlig om innsats, det er ikke noe magisk, men et skuespill. Jo lenger du venter, jo mer vil det plage deg senere i livet. Husk at kroppen din aldri blir så ung og lekker for så mange som den er nå.

Anonymous poster hash: a4ec8...e05

 

What? Mener du seriøst at man skal jobbe for å fremprovosere kjemi, og drive med skuespill overfor partneren og seg selv bare for å få seg et ligg? Du må ha et veldig spesielt syn på sex.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Mener du seriøst at man skal jobbe for å fremprovosere kjemi, og drive med skuespill overfor partneren og seg selv bare for å få seg et ligg? Du må ha et veldig spesielt syn på sex.

Thumbs up til deg.

 

Kan jo like godt fake et par oragsmer i samme slengen, er tross alt bare skuespill  :fnise:

Anonymous poster hash: e4006...e09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er som oftest jomfru lenge fordi de er kristne eller noe slikt

Anonymous poster hash: ade5c...ef4

Bullshit! Man kan f.eks være kresen, noe jeg mye heller foretrekker å være enn å ha meg med samtlige, sånn  som mange idag holder på.

Anonymous poster hash: e8d39...1b9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det viser at du har sterk integritet ts, at du har dine egne verdier og at du ikke lar deg presse inn i samfunnets forventninger. Synes absoutt det er en fordel!

 

De av dere som har problemer med at i dam er jomfru, bør gå inn i dere selv.

 

Ts : stå på! Aldri ha sex , hvis du ikke ønsker deg. Følg alltid hjertet ditt!



Anonymous poster hash: e8d39...1b9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER jomfruer.;) Alle de jeg har vært med har alle vært jomfru. Tror jeg har en fetish for jomfruer.😁

Anonymous poster hash: 32673...82d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, bruker å være noe med dem.

Når du tenker sånn, forteller det mer om deg.

Anonymous poster hash: e8d39...1b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke meningen å være kjip, men hadde jeg møtt en jente på 25+ som var jomfru hadde jeg trodd hun hadde noen issues.  Det er litt mer enn å bare være vanlig sjenert.   

Når du tenker sånn, forteller det at DU har noen issues.

Anonymous poster hash: e8d39...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...