Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på date med en jeg hadde pratet en god del med på tinder, virket hyggelig, og daten var selvfølgelig helt ok. Det hele startet når han presterte på at vi skulle dra hjem til han ("la oss dra et annet sted") uten at jeg la merke til det, jeg tenkte at vi skulle til et annet sted for å ta noen drinker, men neida. Han bodde i kollektiv, noe som ikke er ille, men første kommentaren: "Jeg byttet på senga i dag, så den er ren og pen" ..ok? Jeg hadde nevnt tidligere at sex var uaktuelt på første date. Han begynner å tungekysse, jeg er like høy som fyren, han kan ikke kysse for fem flate øre, og atpåtil skal han sjekke ut hvordan magen min så ut.

Når jeg skulle gå sa jeg i fra at jeg måtte rekke den spesifikke banen, det gjorde jeg selvfølgelig ikke, så det hele endte med å ta en rundtur gjennom hele bærum, istedet for å vente på neste bane. (istedet for å ta kolsåsbanen, ble det østeråsbanen, vente på buss, buss til bekkestua for å så ta den videre)

Det høres ikke veldig ille ut, i forhold til alle dere andre, men hele situasjonen var så klein, null kjemi og ja. Sånn for å gjøre det enda bedre, så skrev han et innlegg her inne på kg, om hvorfor jeg ikke svarte på meldingene hans, eller telefonene når han ringte..

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på date med en jeg hadde pratet en god del med på tinder, virket hyggelig, og daten var selvfølgelig helt ok. Det hele startet når han presterte på at vi skulle dra hjem til han ("la oss dra et annet sted") uten at jeg la merke til det, jeg tenkte at vi skulle til et annet sted for å ta noen drinker, men neida. Han bodde i kollektiv, noe som ikke er ille, men første kommentaren: "Jeg byttet på senga i dag, så den er ren og pen" ..ok? Jeg hadde nevnt tidligere at sex var uaktuelt på første date. Han begynner å tungekysse, jeg er like høy som fyren, han kan ikke kysse for fem flate øre, og atpåtil skal han sjekke ut hvordan magen min så ut.

Når jeg skulle gå sa jeg i fra at jeg måtte rekke den spesifikke banen, det gjorde jeg selvfølgelig ikke, så det hele endte med å ta en rundtur gjennom hele bærum, istedet for å vente på neste bane. (istedet for å ta kolsåsbanen, ble det østeråsbanen, vente på buss, buss til bekkestua for å så ta den videre)

Det høres ikke veldig ille ut, i forhold til alle dere andre, men hele situasjonen var så klein, null kjemi og ja. Sånn for å gjøre det enda bedre, så skrev han et innlegg her inne på kg, om hvorfor jeg ikke svarte på meldingene hans, eller telefonene når han ringte..

Var på date med en jeg hadde pratet en god del med på tinder, virket hyggelig, og daten var selvfølgelig helt ok. Det hele startet når han presterte på at vi skulle dra hjem til han ("la oss dra et annet sted") uten at jeg la merke til det, jeg tenkte at vi skulle til et annet sted for å ta noen drinker, men neida. Han bodde i kollektiv, noe som ikke er ille, men første kommentaren: "Jeg byttet på senga i dag, så den er ren og pen" ..ok? Jeg hadde nevnt tidligere at sex var uaktuelt på første date. Han begynner å tungekysse, jeg er like høy som fyren, han kan ikke kysse for fem flate øre, og atpåtil skal han sjekke ut hvordan magen min så ut.

Når jeg skulle gå sa jeg i fra at jeg måtte rekke den spesifikke banen, det gjorde jeg selvfølgelig ikke, så det hele endte med å ta en rundtur gjennom hele bærum, istedet for å vente på neste bane. (istedet for å ta kolsåsbanen, ble det østeråsbanen, vente på buss, buss til bekkestua for å så ta den videre)

Det høres ikke veldig ille ut, i forhold til alle dere andre, men hele situasjonen var så klein, null kjemi og ja. Sånn for å gjøre det enda bedre, så skrev han et innlegg her inne på kg, om hvorfor jeg ikke svarte på meldingene hans, eller telefonene når han ringte..

Og du skriver dette med nick :sjokkert:

Anonymous poster hash: 4759d...0f7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du skriver dette med nick :sjokkert:

Anonymous poster hash: 4759d...0f7

Han fikk en unnskyldning etterpå, fortalte ham at jeg syntes det hele ble kleint og at det ikke var noe kjemi fra min side. Vi endte det hele med "good blood". Daten i seg selv var helt ok, fram til punktet hvor jeg begynte å føle meg ukomf.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en date en dag, med en fyr fra Tinder. Vi tok en kaffe. Var egentlig han som sto for all pratingen, da først jeg begynte å prate virka han ikke interessert i det hele tatt, så jeg ga opp med å snakke etterhvert. Og det verste var at jeg ikke hørte et ord av hva han sa, pga aksenten hans, at det var bråkete, og at han mumlet.. Nesten det eneste han snakka om var fylle-episodene sine i Polen eller hvor han nå enn var fra. Jeg satt og så på klokka hele tiden, og nikket ivrig med. Etter en time eller noe sa jeg at jeg måtte gå. Hahaha

Endret av ohdeergod
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke på date, jeg var på intervju hos en mann som var interessert i et fornuftsekteskap. Jeg gav beskjed om at jeg ikke ønsket å treffe ham igjen, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Haaploes

Burde luktet lunta da jeg fikk SMS fem minutter før avreise hjemmefra at jeg bare måtte "ha på meg kosebukse eller noe, altså". Han hadde da invitert meg på middag hjemme hos ham.

Burde selvfølgelig reist meg og gått da han sa at datteren hans lå og sov i naborommet. Datteren han ikke hadde sagt noe om i forkant av daten.

Burde aldri satt meg ved middagsbordet da det viste seg at "maten" var biff stroganoff fra pose. Klarte å tyne i meg tre biter før jeg sa at jeg ikke følte meg helt bra og nok burde komme meg hjem.

"Gidder du å ta med søpla?"

Jeg tok søpla med ut og så meg aldri tilbake.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviterte en fyr hjem til meg, etter veldig mye mas om å treffe meg.

Fra første sekund satte han seg rett inntil meg, slik at jeg kunne kjenne låret hans inntil mitt, og han hadde ansiktet sitt så nærme mitt, at jeg måtte nærmest skjele for å kunne møte blikket hans.

Han gikk mildt sagt langt over komfort-sonen min, og da jeg prøvde å trekke meg unna, la han bare armen rundt meg og hoppet etter meg.

I ren desperasjon etter å få litt avstand mellom oss, spurte jeg om han hadde lyst til å spille Ludo, og det ville han heldigvis!

Da vi var ferdig med å spille ludo, begynte han å bli klein igjen, og jeg ga han en serviett (bare for tull) og sa: "du kan jo ta denne med deg hjem. Som et minne fra i kveld."

Det var jo egentlig et hint om at jeg ville at han skulle gå, men han tok virkelig ikke hintet. Istedet kremtet han dypt og sa med et dramatisk tonefall: "Jeg vil ha noe mer... Jeg vil ha dette som et minne fra i kveld også." Også kastet han seg over meg, bokstavelig talt, slik at jeg falt bakover i sofaen. Så begynte han å kline med meg, og jeg klinte jo ikke tilbake, så jeg ble full av spytt rundt munnen. Begynte bare å le, for jeg synes hele situasjonen var så latterlig. Og da så han opp meg og sa: "du har nydelig øyne! Og du er utrolig vakker, og du smaker kjempegodt."

Fikk forklart han at jeg ikke var intressert i å kline, og da tok han meg på låret og sa: "Men vi kan jo gjøre noe annet da...? bare kose litt?"

Da jeg avviste det også, begynte han å sutre om at ingen jenter hadde lyst på han, og at det var skikkelig tragisk hvor lite sex han hadde hatt, til tross for alderen osv.

Til slutt sa jeg bare rett ut at han måtte gå, fordi jeg ville legge meg og var trøtt. Da spurte han om han ikke kunne sove over, som om det skulle vært helt naturlig å spørre om. Jeg avviste det også.

Har ikke møtt han igjen.

herrefred!

Om ikke annet så får det i hvertfall meg til å føle meg som en Don Juan.

Endret av Arca
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg en del å bidra med kjente jeg!

Her snakker vi nettdating, møtt en del, men bare duster så langt.

1.

Vi møttes hjemme hos meg for første date, fant ut at han hadde fotfetisj fordi han spurte om å få slikke tærne mine midt i en samtale. Ellers ok fyr, møttes ikke igjen.

2.

Hadde møttes et par ganger, men så fortalte han at han hadde sittet inne mistenkt for drap. Møttes ikke mer.

3.

Møtte en som virka perfekt helt til han uttalte at jeg måtte slutte på skolen hvis vi skulle bli et par, han kunne forsørge meg, jeg måtte bare være tilgjengelig når han trengte meg. Not happening.

4.

Møttes på kino, problemet var at han var ca 20 cm lavere enn meg, og 30 cm lavere enn han hadde sagt at han var. No more dating.

5.

Møtte en som sa på første date at han var sexavhengig og vant til å ha sex 5-6 ganger daglig. Hvis det ikke funka for meg så ble det ikke noe mer. Det ble ikke noe mer.

6. Møtte en fyr som virka perfekt, igjen. Han fulgte meg til nattbussen, jeg dro hjem og la meg. Midt på natta, ca 4 timer senere, ringer det på døra. Da har han funnet ut hvor jeg bodde, kommet seg inn i blokka og står utenfor min dør å ringer på. Jeg turte ikke åpne og hadde ikke strøm på tlf. Det visste han siden jeg gikk tom da vi var på date samme kveld og hadde glemt laderen et annet sted. Han gir seg etter en times tid med konstant "ding dong". 15 min senere banker det på vinduet til soverommet mitt, da har han gått rundt alle blokkene og kommet seg opp på verandaen min i 2 etasje. Fikk totalt noia, men kunne egentlig ikke gjøre noe. Han ga seg til slutt. Ringte han dagen etterpå hvor han påsto at han hadde med mobillader til meg. Jeg spurte om han visste hvilken tlf jeg har, nei han hadde med flere forskjellige ladere. Hva er sjansen for det liksom? Jeg sa at jeg var usikker på om jeg ville treffe han mer, fordi jeg synes det var creepy å dukke opp midt på natta sånn etter første date. Da kalte han meg "jævla hore" og la på. Hørte ikke mer fra han, og det var i grunn like greit.

7.

Møtte en som var veldig sjenert. Han turte knapt å se på meg. Vi hadde avtalt 3 date. Dagen før 3.date skriver han i en sms at han har diskutert meg med en kompis og funnet ut at jeg mangler det lille ekstra.

8.

Møtte en som var 2 år yngre enn meg. Virka veldig okei, men han ble litt kjedelig i lengden. Fikk så en melding om at dette ikke funket for han, fint det tenkte jeg, men lurte på hvorfor. Da sa han at jeg var for ung, eksen hans var nemlig 40 år(han var 22), så jeg ble for ung. Okeei

9.

Møtte en som var ganske overvektig, sånn type 50 kg overvektig. Men jeg brydde meg i grunn ikke fordi han var vanvittig morsom! Såå fant han ut at han skulle ned i vekt og ble helt obsessed av dette, gikk ned 50 kg veldig fort. Vi snakker et par mnd. Deretter avviste han meg fordi han nå kunne få seg noe som var mye finere og bedre. Takk til han.

10.

Denne er best! Dro med en kar fra Tinder hjem fra byen, hadde på en ganske utringa topp med max push up bh den kvelden. Han kledde av meg, og fikk et rart uttrykk i ansiktet. Hva er det? Sa jeg. Han: Ehm, jeg var sikker på at du hadde silikonpupper. Det er liksom det eneste jeg tenner på. Så det her funker ikke for meg, men ring meg hvis du får deg skikkelig tits da! Så gikk han, samtidig som jeg lå der halvnaken. Yeeez.

Takk for meg.

Anonymous poster hash: e29d3...73e

Hahahaha!! Dette må være det beste jeg har lest på lenge!!! Særlig nr. 6 ... herregud så creepy, beklager at jeg ler altså, men er det virkelig mulig??? :fnise: Nr. 10 også... tror faktisk jeg tisser på meg..

Og jeg som trodde jeg var alene om å tiltrekke meg sånne sære gutter... :laugh::laugh:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner dere disse mennene!?

Tror dere må sile litt grundigere først.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner dere disse mennene!?

Tror dere må sile litt grundigere først.

De fleste virker faktisk hyggelige først. Jeg sikrer meg ganske bra med både snapchat/skype og telefonsamtale først. Men psykopater/idioter klarer å lure de fleste.

Anonymous poster hash: e29d3...73e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha!! Dette må være det beste jeg har lest på lenge!!! Særlig nr. 6 ... herregud så creepy, beklager at jeg ler altså, men er det virkelig mulig??? :fnise: Nr. 10 også... tror faktisk jeg tisser på meg..

Og jeg som trodde jeg var alene om å tiltrekke meg sånne sære gutter... :laugh::laugh:

Ohyes, jeg har flere. Men orker ikke skrive mer i kveld. NÅR skal jeg møte the one liksom? Er like håpefull hver gang.

Anonymous poster hash: e29d3...73e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohyes, jeg har flere. Men orker ikke skrive mer i kveld. NÅR skal jeg møte the one liksom? Er like håpefull hver gang.

Anonymous poster hash: e29d3...73e

Han dukker nok opp en dag! :D Vi må bare ikke gi opp håpet! Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

herrefred!

Om ikke annet så får det i hvertfall meg til å føle meg som en Don Juan.

Hahaha! Ja! Er det rart jeg er skeptisk til å møte menn fra nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rareste er at jeg og han er sammen den dag i dag :P

Jeg satt og spilte sims, også får jeg en melding fra en venn som er flørtende med alle. "Vil du se en film med meg på kino?" og jeg bare "jaha, hvorfor ikke?". Så får jeg tilbake "neida, kødda, lol", og rett etterpå "okei, vi kan sikkert det skjø".

Vi møtes på kinoen, ser filmen, også står vi utenfor kinoen, og jeg forventer prat. Neida, han tok og klemte meg hardt og stakk uten å si ha det. Jeg stod der kjempeforvirra og lurte på hva faen det var som skjedde. Han var helt stille under hele filmen og snakket lite før og ikke et ord etterpå. Kaldeste daten.

Så, 1 mnd senere kysser han meg på en fest, og i dag er vi sammen. Han er fortsatt rar, men jeg er glad i han for det

Anonymous poster hash: abe97...59c

Hahaha, utrolig søtt

Anonymous poster hash: 690ac...fa3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske ny i dating-gamet, så har ikke så mange historier enda, men jeg har en;
Vi snakket mye over skype og lignende først, og jeg hadde flere ganger nevnt at jeg ønsket å ta det rolig, og at jeg savnet disse forventningene f.eks til første kyss, og han var såå enig. Plutselig, dagen før vi møtes, sier han "jeg tror jeg kommer til å kysse deg i morgen. Hvis jeg liker deg kommer jeg til å kysse deg. Jeg er sikker på at vi skal kysse i morgen, jeg eelsker å kysse, gjør ikke du?" "ehm.. jo'a, men hva skjedde med å ta det rolig?" "men, hvis du ikke kysser meg tilbake betyr jo det at du ikke liker meg. Vi kommer til å kysse i morgen."

Dagen kom, og joda, nesten før jeg kommer inn døra har jeg tunga hans langt nede i halsen. Vi prata litt, og så skulle vi se en film, men han var mer interessert i å kline og grafse, enda jeg gjentatte ganger flytta handa hans fra ræva mi så tok han ikke hintet. Jeg prøvde å snu meg og si at jeg ville se filmen fordi han holdt meg i en jævlig vond vinkel, og.. vel, klininga var rett og slett bare ikke så bra som han skulle ha det til. Det var klissete og vått og.. ubehagelig.

Men jeg bestemte meg for å gi han en sjanse, han virket veldig hyggelig utenom akkurat det. Og så var jeg på byen en lørdag, og på søndag var jeg ekstremt bakrus, av typen hvis jeg flytter meg nå så spyr jeg. Han INSISTERTE på å komme på besøk, og jeg hadde ikke energi til å krangle, men sa klart i fra om at jeg var dritdårlig og at han måtte ta hensyn. Vi la oss i senga mi (med klær, gjorde det veldig klart flere ganger at sex var uaktuelt enda). Vi spoonet og så ca 10 min av filmen før klineseansen var i gang igjen. Jeg trakk meg unna gjentatte ganger, og til slutt resignerte han (nesten).

Han lå og grafsa på rompa mi utenpå buksa, og jeg var så trøtt, dårlig og lei at jeg ikke en gang gadd å rette på det. Og så begynner han å RISTE meg. "ååå, du har så deilig rumpe!! *ristrist*" "DU.. BAKRUS! JEG SPYR SNART!" fem min senere "ååå, fine rumpa, *ristrist*" "Seriøst, slutt!" så legger han handa på magen min og rister. Da var filmen endelig over, og jeg ga beskjed om at han måtte rekke bussen. "kan jeg ikke sove her da?" "nei.." hele veien til bussholdeplassen maste han. "du, få sov hos deg daaa" jeg fikk plassert han på bussen, og har ikke snakket med han siden.

Ikke den værste opplevelsen mtp andre i denne tråden, men på slutten der var jeg ganske klar for å bare spy i trynet hans.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk enda mer på hjertet!

Daten begynte ganske koselig. Han hentet meg hjemme, vi kjørte til byen og spiste ute. Plutselig fikk han en telefon om han hadde lyst til å jobbe, og tror du jammen ikke fyren sier ja?

Han spurte meg jo først om det var greit, men ærligtalt - er man på date, så sier man jo at det ikke passer? Det var ikke akkurat krise på jobben hans heller.

Og ikke nok med det - han tok meg med på jobb! Han jobbet på et verksted, og det snødde den dagen, så på vei bort til verkstedet klarte han selvsagt å kjøre utfor og bilen ble sittende fast... Jeg visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre... Så gikk han ut av bilen og begynte å spa snø, mens jeg satt inne i bilen. Spurte om jeg skulle hjelpe, men han sa at jeg ikke trengte. Var skikkelig kleint.

Og da vi endelig kom frem til verkstedet, tok han meg inn på et kontor og dro meg over fanget sitt å begynte å kline med meg. Han var ikke spesielt flink og jeg synes det bare var kleint, så jeg sa at jeg måtte på do da.

Han viste meg toalettet, og sto å ventet RETT utenfor døra. Trodde aldri jeg skulle klare å tisse.. og da jeg kom ut, prøvde han å kysse meg igjen. men jeg avviste det og sa at jeg synes det ble litt tidlig, fordi vi hadde jo bare vært på en date.

Da han var ferdig med det han skulle gjøre på jobben... (viste meg rundt, ditt og datt.. veeeldig gøy ja) ringte plutselig en kompis av han som var ute å skuffa snø. Han lurte på om denne fyren hadde lyst til å henge da, og plutselig satt jeg jammen meg i en lastebil og glante utover snø som ble pusha vekk fra veien. Litt av en date ja...

Først dratt med på jobben til han fyren, for å deretter være med på jobben til kompisen... ehm.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...