Gå til innhold

Noen som er blir følelsesmessig friske m healing?


Petunia2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes synd på deg. Du går glipp av det vakreste som finnes i denne verden.

Anonymous poster hash: f55bb...21d

Overtro og påstander som ingen noensinne har klart å bevise? Taskenspill og kvakksalveri? Mennesker som har lidd og dødd fordi de har blitt lurt til å tro på denslags?

Jeg bekymrer meg ikke nevneverdig - såfremt du ikke kan fremlegge vitenskapelige beviser for det motsatte. Jeg tror ikke jeg blir å holde pusten mens jeg venter :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på uniqe mind kurs, og det hjalp meg masse. Men det er ikke en enkel løsning, man må faktisk ta tak i livet sitt, og det kan være en tøff jobb og.



Anonymous poster hash: e800f...1df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overtro og påstander som ingen noensinne har klart å bevise? Taskenspill og kvakksalveri? Mennesker som har lidd og dødd fordi de har blitt lurt til å tro på denslags?

Jeg bekymrer meg ikke nevneverdig - såfremt du ikke kan fremlegge vitenskapelige beviser for det motsatte. Jeg tror ikke jeg blir å holde pusten mens jeg venter :)

Tror du på energier? Tror du på gud? Det viktigste spm. Hvordan tror du universet oppsto?

Anonymous poster hash: f55bb...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk også Unique mind, hele 4 stk faktisk. 😜 Men er ikke flink til å bruke det og ting har ikke kommet til meg av seg sjøl. Ikke å forvente heller. Eneste er at jeg er kvitt hus- og mørkeredsel. 😊😊 Lurer på om healing kan hjelpe meg litt på vei. Du som tviler -vær snill å ikke ta den evinnelige diskusjonen her.... 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt som så; man skal fortsette å gå til legen sin, men jeg ser ikke at det kan skade med healing i tillegg til medisinsk behandling.

Og dersom det er så at healing er placebo og det booster selvtilliten eller man blir bedre av symptomer osv så er det uansett bare ett pluss sånn jeg ser det.

Jeg syns det er tragisk de tilfellene der folk har sluttet å gå til legen sin fordi de stoler på at alternativ behandling skal gjøre dem friske, og så blir de verre eller i verste fall dør fordi de ikke tar medisiner foreskrevet av legen. Jeg mener at skolemedisin og alternativ behandling bør samarbeide.

Jeg mener at det ikke spiller noen rolle om det er placebo så lenge det virker. Men understreker igjen at det må være i samråd med egen lege.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du jeg mener ?

Anonymous poster hash: f55bb...21d

Jeg vet ikke. Derfor jeg spør. Tenker vel kanskje at du mener sånne mystiske alternative energier, siden du brukte ordet "tro". Energi er jo ikke noe man tror på!??

Anonymous poster hash: 6affa...d22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Hvis du mener alternative engergier, kan du pleease definere hva det egentlig er? For jeg har aldri skjønt det.



Anonymous poster hash: 6affa...d22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler om tro og overtro på det som ikke er beviselig. For noen kan dette virke fordi de tror på det, for andre vil det bare bli skremmende og føre til enda mer grubling og tankegang. Å prøve når du er usikker er et sjangsespill.

Har hatt en dame i mitt tidligere nabolag som hadde stor tro på dette, så stor tro at hun brukte alle pengene sine på å gå på kurs og å kjøpe alternative produkter, ringe til synske og spåkoner. Når Nav satte foten ned og ikke ville dekke telefonutgiftene og strømregningene hennes lengre gikk hun helt bananas....

Anonymous poster hash: d87fb...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lag heller en ny tråd hvor dere diskuterer dette (for tusende gang, uten å komme til enighet -selvfølgelig😜).

Erfaringer, anyone ...?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går regelmessig til healing og jeg merker det godt på negative følelser. Føler meg lett og "ny" igjen etter en time healing. Energier i kroppen blir balansert, og negative tanker reduseres er min erfaring.

Anonymous poster hash: ecc65...190

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på deg. Du går glipp av det vakreste som finnes i denne verden.

Anonymous poster hash: f55bb...21d

Hva da, svindel? :skratte:

Anonymous poster hash: 0de37...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...