Gå til innhold

Moralen er ødelagt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

68 generasjonen har totalt ødelagt og revet istykker moralen i Norge. Samt tatt Jesus ut av skole og samfunn. Men takk og lov, de er en utdøende rase. Og flere og flere tar avstand ifra feminismen og ifra sosialismen. En ny generasjon vokser opp, som har erfart helvete disse folka har skapt. I form av familie oppløsning, aborter, skilsmisser, fosterhjem, narkomisbruk og annet nedbrytende holdninger som har tatt bort respekt for lærere,skole og lov og orden. Kristin Halvorsen preker at det skal bli slutt på mobbing i skolen. Og skjønner ikke at det er hennes skole politikk som skaper mobbing.

Vi trenger å få Jesus tilbake i vårt samfunn. Vi trenger vekkelse og reformasjon. Det er det bare evangeliet som kan skape. Og det er klart ar hvis du ikke er frelst og født på ny, skjønner du jo svært lite. bibelen sier du er blind. Og når en blind leder en blind, faller de begge i grøfta.

Så la oss be for disse stakkars fortapte politikerne, som er så svake at de tror på marxismen.



Anonymous poster hash: 72c79...f8b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om noen rimelig konservativt kristne land i sør og mellomamerika du kan flytte til og der abort er forbudt og det er mye religigion i undervisningen.

I følge innlegget ditt har de jo moral fordi de er religiøse, så du får bare se bort fra at det også er en skyhøy voldtekts, volds og drapsrate, samt andre typer kriminalitet.

Her til lands var det flere alkoholikere, flere barn som vokste opp i fosterhjem, mer blind vold, vold i hjemmet og høyere drapsrate for 150 år siden, da det var mye konservativ kristendom.

Jeg går ut fra at du mener at dette er ok, så lenge man pugger bibelen og forbyr abort...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og lov for at 68'erne er ferdige nå, men jeg er minst like (antagelig mer) takknemlig for at overtroen også spiller en langt mindre rolle enn før. Jeg vil ikke erstatte radikalisme med religiøs idioti, jeg vil helst slippe begge deler. Så irrasjonelle tanker som TS sine har heldigvis ingen gjennomslagskraft. Religionen er i ferd med å dø, fornuften er i ferd med å ta over. Sakte, men sikkert.



Anonymous poster hash: 44025...354
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin Halvorsen? Hun har ikke mye med skolepolitikken å gjøre. Ny regjerning vet du ts.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Kanskje du burde hatt en annen overskrift? For eksempel "Kristenmoralen er ødelagt".



Anonymous poster hash: 0fb95...bd6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

68 generasjonen har totalt ødelagt og revet istykker moralen i Norge. Samt tatt Jesus ut av skole og samfunn. Men takk og lov, de er en utdøende rase. Og flere og flere tar avstand ifra feminismen og ifra sosialismen. En ny generasjon vokser opp, som har erfart helvete disse folka har skapt. I form av familie oppløsning, aborter, skilsmisser, fosterhjem, narkomisbruk og annet nedbrytende holdninger som har tatt bort respekt for lærere,skole og lov og orden. Kristin Halvorsen preker at det skal bli slutt på mobbing i skolen. Og skjønner ikke at det er hennes skole politikk som skaper mobbing.

Vi trenger å få Jesus tilbake i vårt samfunn. Vi trenger vekkelse og reformasjon. Det er det bare evangeliet som kan skape. Og det er klart ar hvis du ikke er frelst og født på ny, skjønner du jo svært lite. bibelen sier du er blind. Og når en blind leder en blind, faller de begge i grøfta.

Så la oss be for disse stakkars fortapte politikerne, som er så svake at de tror på marxismen.

Nå viser det seg jo at religiøse generelt er mindre moralske enn ateister. Sekulære Norge er et trygt og fredelig samfunn sammenlignet med mer religiøse samfunn.

Vi trenger ikke Jesus. Vi trenger evne til kritisk og rasjonell tenkning. Det motsatte, altså.

68'erne er kanskje noen tullinger, men det er jaggu religiøse skrullinger også. Nei takk til dem begge.

Endret av jabx
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste problemet jeg hater er at vi skal ta bort kristendommen og erstatte det med islam. Er vel det som skjer om vi fjerner den norske kristne kulturarven. Dette er vel svaret man får av for mye ateisme, liberalisme og alt det der. Hadde Islam ikke eksistert så hadde dette ikke vært noe problem.

Hadde ikke vært noe problem om det ikke var nettopp for den religionen. Buddhisme, Hinduisme, jødedommen, kristendommen, helt alreight. Islam derimot er så terror instilt og anti demokratisk og anti vestlig som det går an.

ISLAM ALLAHU AKBAR! (Skolebuss bombet)

Jaaaa.... ta meg tilbake til Olav den Hellige, korsfarere, ja takk. I det minste såg de kule ut.

Endret av Rai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

68 generasjoner ?

Altså siden år 314 ( altså vist vi regner en generasjon som 25 år. )

Ironien er jo det at det ofte er de som klager på moralsk fall i samfunnet. Er de som faktisk er de minst moralske. Og ofte viser seg og leve et liv med hykleri og dobbel moral.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste problemet jeg hater er at vi skal ta bort kristendommen og erstatte det med islam. Er vel det som skjer om vi fjerne den norske kristne kulturarven. Dette er vel svaret man får av for mye ateisme, liberalisme og alt det der. Hadde Islam ikke eksistert så hadde dette ikke vært noe problem.

Hadde ikke vært noe problem om det ikke var nettopp for den religionen. Buddhisme, Hinduisme, jødedommen, kristendommen, helt alreight. Islam derimot er så terror instilt og anti demokratisk og anti vestlig som det går an.

ISLAM ALLAHU AKBAR! (Skolebuss bombet)

Jaaaa.... ta meg tilbake til Olav den Hellige, korsfarere, ja takk. I det minste såg de kule ut.

Nå blander du islam med det enkelte som har denne religionen gjør. Islam er bygd over jødedommen og kristendommen, har alle de samme profetene som kristendommen pluss noen få til.

Kristendommen ble innført her til lands fordi de så fordelene med å samle alle rundt en Gud.

Vladimir den 1. av Kiev, forsøkte seg foreksempel med flere religioner, men lot seg døpe etter en tids spekulasjon om hva som ville være den enkleste religionen å samle folk rundt, for å få større makt.

http://no.wikipedia.org/wiki/Vladimir_I

Edit: Her er en mer utfyllende artikkel om hvordan utvelgelsen av religion foregikk, han vurderte islam, men likte ikke deres restriktive alkoholpolitikk http://en.m.wikipedia.org/wiki/Vladimir_the_Great

Endret av absinthia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Kanskje du burde hatt en annen overskrift? For eksempel "Kristenmoralen er ødelagt".

Anonymous poster hash: 0fb95...bd6

Den ville jeg kjøpt uten videre, for det er jo langt på vei sant. Til alt hell. Grunn til å feire, spør du meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blander du islam med det enkelte som har denne religionen gjør. Islam er bygd over jødedommen og kristendommen, har alle de samme profetene som kristendommen pluss noen få til.

Kristendommen ble innført her til lands fordi de så fordelene med å samle alle rundt en Gud.

Vladimir den 1. av Kiev, forsøkte seg foreksempel med flere religioner, men lot seg døpe etter en tids spekulasjon om hva som ville være den enkleste religionen å samle folk rundt, for å få større makt.

http://no.wikipedia.org/wiki/Vladimir_I

Edit: Her er en mer utfyllende artikkel om hvordan utvelgelsen av religion foregikk, han vurderte islam, men likte ikke deres restriktive alkoholpolitikk http://en.m.wikipedia.org/wiki/Vladimir_the_Great

Hvilke "de"? Kristendommen ble innført med tvang her i landet fordi det ble sett på som en vei til makta for Hellig-Olav. Han solgte sitt folk for støtte fra utlandet. Og han myrdet og torturerte for å få det til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå viser det seg jo at religiøse generelt er mindre moralske enn ateister. Sekulære Norge er et trygt og fredelig samfunn sammenlignet med mer religiøse samfunn.

Vi trenger ikke Jesus. Vi trenger evne til kritisk og rasjonell tenkning. Det motsatte, altså.

68'erne er kanskje noen tullinger, men det er jaggu religiøse skrullinger også. Nei takk til dem begge.

Regner med at Richard Dawkins er forbildet ditt? Hahaha

Anonymous poster hash: cc55d...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke "de"? Kristendommen ble innført med tvang her i landet fordi det ble sett på som en vei til makta for Hellig-Olav. Han solgte sitt folk for støtte fra utlandet. Og han myrdet og torturerte for å få det til.

Og det var det du trodde.

Anonymous poster hash: cc55d...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at moral er ødelagt. Moral er irrasjonelt. Samarbeid er nøkkelen til utvikling av oss som flokk og art.

Sier hvem, du? Hvem er du til å si noe sl helst, egentlig? Tror du at du er en konge?

Anonymous poster hash: cc55d...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den ville jeg kjøpt uten videre, for det er jo langt på vei sant. Til alt hell. Grunn til å feire, spør du meg.

Så du kan sitte med sneipen i hånda og runke med god samvittighet? Så du kan støtte stripping og narkotika uten å blunke?

Anonymous poster hash: cc55d...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

68 generasjoner ?

Altså siden år 314 ( altså vist vi regner en generasjon som 25 år. )

Ironien er jo det at det ofte er de som klager på moralsk fall i samfunnet. Er de som faktisk er de minst moralske. Og ofte viser seg og leve et liv med hykleri og dobbel moral.

68'erne. Så du kjenner alle som klager på umoralen i samfunnet du, assa? Hva heter du? Kanskje jeg husker deg.

Anonymous poster hash: cc55d...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for alle fosterhjem! Dere gjør noe fantastisk for de som trenger det mest. Ikke la en småpsykotisk jesusfanatiker si at dere ikke er bra, dere er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for alle fosterhjem! Dere gjør noe fantastisk for de som trenger det mest. Ikke la en småpsykotisk jesusfanatiker si at dere ikke er bra, dere er best!

Alle fosterhjem? Hr du ikke hørt om de sakene der de mishandler ungene i fosterhjem, du

Anonymous poster hash: cc55d...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...