Gå til innhold

Klarsynt - Malu


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var ikke nok å krangle inne på forumet hennes? Utrolig at det ikke er mulig å bare la det der ligge død nå.

MALU kom med advarsler, det lå ute på forumet også de advarslene. MALU svertet heller ingen, og det krangelen startet med og fortsatte med og eskalerte med og avsluttet med gang på gang på gang var en bruker som ville være anonym, men som hadde tre brukere der, derav to av de var for firma og dermed profesjonelle. Det var det som ble slått ned på. At hun løy. Det var hun som begynte. Og så ble det hylekor. Hadde denne brukeren lagt seg flat med en gang så hadde ikke MALU avslørt noe spill der heller. Hun sa hun kom til å gjøre det om det ikke ble slutt på kranglingen, men brukeren fortsatte og derfor ble hun også avslørt. Som hun så kjekt sa til MALU at hun bare kunne gjøre.

Og å stenge og slette tråder og innlegg var for å få ro. Det tok jo ikke slutt. Det var noen som ikke klarte å gi seg og startet tråder på tråder eller svarte på innlegg etter innlegg som bensin på bålet. Det MALU gjorde da var å slukke bålet.

Hvorfor skriver du som anonym bruker og omtaler deg selv i tredjeperson, Malu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers har jeg ingen erfaring med MALU som spåer. Jeg skulle prøve å få kontakt en gang, men hun tok ikke telefonen, så da valgte jeg å snakke med en annen.

Men, MALU har fått gode tilbakemeldinger av noen og så har hun bommet på andre. Sånn er det med de fleste spåerne.

At "spåere" treffer på noen og bommer på andre, omtrent som alle andre gjør når de bare gjetter, er ikke uventet. Slik er det når man gjetter. En ekte "spåer" ville naturligvis ikke ha bommet slik.

Og for de av dere her inne som stadig roper opp om Randi og hans belønning som har stått urørt i alle år fordi ingen har kunnet bevise noe må ta en ny titt. Det er en som har bevist og fått belønningen sin.

Hvorfor lyver du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du som anonym bruker og omtaler deg selv i tredjeperson, Malu?

Fordi jeg ikke er MALU.

Anonymous poster hash: cebd2...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lyver du?

Jeg lyver ikke. Jeg hadde bare ikke fått med meg at det der var en aprilspøk. Jeg gikk fem på for å si det sånn, og jeg er en smule glad for at jeg krysset av som anonym nå kjenner jeg. Var litt flaut det der. :grine:

Anonymous poster hash: cebd2...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke nok å krangle inne på forumet hennes? Utrolig at det ikke er mulig å bare la det der ligge død nå.

MALU kom med advarsler, det lå ute på forumet også de advarslene. MALU svertet heller ingen, og det krangelen startet med og fortsatte med og eskalerte med og avsluttet med gang på gang på gang var en bruker som ville være anonym, men som hadde tre brukere der, derav to av de var for firma og dermed profesjonelle. Det var det som ble slått ned på. At hun løy. Det var hun som begynte. Og så ble det hylekor. Hadde denne brukeren lagt seg flat med en gang så hadde ikke MALU avslørt noe spill der heller. Hun sa hun kom til å gjøre det om det ikke ble slutt på kranglingen, men brukeren fortsatte og derfor ble hun også avslørt. Som hun så kjekt sa til MALU at hun bare kunne gjøre.

Og å stenge og slette tråder og innlegg var for å få ro. Det tok jo ikke slutt. Det var noen som ikke klarte å gi seg og startet tråder på tråder eller svarte på innlegg etter innlegg som bensin på bålet. Det MALU gjorde da var å slukke bålet.

Anonymous poster hash: cebd2...395

Malu godkjente mobbing på det groveste av et annet medlem av forumet, og tålte ikke kritikk for det. For kritikken haglet fra mange. Den såkalte "svindlingen" det ble lagt frem bevis som var jo bare latterlig, og var ikke grunn for den personhetsingen som tok sted. Istedet for å kunne diskutere det og se ting fra alle andres ståsted, ble alle innlegg som ikke støttet Malu slettet. Ikke rart folk ble forbanna. Alle som (saklig) kritiserte Malu ble systematisk slettet uten advarsel, bortsett fra de som betaler for annonseplass da, inkludert "svindleren".Go figure ;)

Malu har virkelig tapt ansikt etter dette.

Anonymous poster hash: 944e2...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...