Gå til innhold

Hund med i butikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Miss.Silver

Det er ikke lov å ta med hund inn på en bensinstasjon. Uansett hva bensinstasjonen selv måtte mene så selger de mat der, og da er det kun førerhund som er lov.

Du kan derimot ta med penger cash og stille deg utenfor stasjonen, så stopper du noen som er på tur inn og spør dem pent om å handle for deg mot litt tips. Eventuelt kanskje de ansatte kan gjøre det dersom det ikke er noen kunder i butikken og de begynner å lure på hvorfor du står der og glor. Vær løsningsorientert.

Anonymous poster hash: 2ba6b...5ac

De fleste bensinstasjoner har vinduluker ved kassen, bestill der ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke bare ta på deg solbriller og ta med en hvit stav? Det gjelder å være litt løsningsorientert.



Anonymous poster hash: dbbad...0d6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i butikk som ikke har forbud mot hunder (vi selger IKKE mat). Personlig er jeg veldig glad i hunder og synes det er superkoselig når jeg får lov til å hilse på dem. (Noen vil si det er uprofesjonelt, men jeg hilser bare hvis jeg allerede holder på å hjelpe den som er med hunden).

Likevel synes jeg egentlig du bør la hunden være hjemme når du handler ts. Som allerede nevnt, folk kan være redd og allergisk mot hunder.

At du har katt også er ingen unnskyldning. Det høres ut som en venninne av meg. Hun kan ikke flytte sammen med kjæresten fordi han har katt og hun har fugl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...