Gå til innhold

Det FLAUESTE du har opplevd under sexakten?


Gjest kokos19

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Oi, oi. Jeg kom på en til!!!!

Holy shit, dette var fælt. :sjenert:

Jeg var bare 15 år, og veldig usikker på alt som omhandlet sex. Det var med daværende kjæreste som var noe eldre enn meg og ganske erfaren. Vi hadde på svakt lys og han skulle slikke meg. Han lå lenge med hodet begravd nedentil og da han tittet opp og smilte til meg, så så jeg at han hadde blod på leppene og var rødlig på tennene.

Jeg DØDE innvendig og frika ut (innvendig her også), men klarte å skjule angsten min ved å smile tilbake og sa at jeg var kjempetørst så jeg måtte ta noen slurker brus som stod ved siden av sengen. Spurte om han også ville ha, og han drakk heldigvis rikelig. Han merket ingenting av blodgreiene, men jeg fant på en unnskyldning og stakk hjem. Dagen etter kunne jeg konstaterer ovenfor ham at jeg hadde fått mensen.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purelove

Oi, oi. Jeg kom på en til!!!!

Holy shit, dette var fælt. :sjenert:

Jeg var bare 15 år, og veldig usikker på alt som omhandlet sex. Det var med daværende kjæreste som var noe eldre enn meg og ganske erfaren. Vi hadde på svakt lys og han skulle slikke meg. Han lå lenge med hodet begravd nedentil og da han tittet opp og smilte til meg, så så jeg at han hadde blod på leppene og var rødlig på tennene.

Jeg DØDE innvendig og frika ut (innvendig her også), men klarte å skjule angsten min ved å smile tilbake og sa at jeg var kjempetørst så jeg måtte ta noen slurker brus som stod ved siden av sengen. Spurte om han også ville ha, og han drakk heldigvis rikelig. Han merket ingenting av blodgreiene, men jeg fant på en unnskyldning og stakk hjem. Dagen etter kunne jeg konstaterer ovenfor ham at jeg hadde fått mensen.

kan forestille meg åssen han ser ut. :skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flau:

Følte meg litt uggen, men tenkte at joda, vil ha sex med kjæresten så jeg prøver og late som ingenting.

Jadda... vi var godt ut i det da jeg skjønte hvorfor jeg følte meg uggen; Matforgiftning!

Og det var ikke oppkast som gav meg hintet for og si det sånn....

:sjenert:

(hvordan klarte han og gifte seg med meg 4 år etter??)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel være når jeg fikk orgasme, og slo hodet hans i veggen. Han besvimte :ler:

(Jeg syntes ikke fittefis, mensen eller promping er så grusomt flaut. Men å få gubben til å besvime under sex, syntes jeg var veldig flaut :gjeiper: )

Ha ha nå lo jeg godt :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel igrunn aldri hatt noen veldig flau opplevelse under sex.

Låser alltid døra når vi har sex, men typen hadde vært og henta noe å drikke, og jeg lå fortsatt naken oppå dyna. Plutselig kom moren han inn, og jeg prøver febrilsk og komme meg under dyna, uff.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andre enden: HAHAHAHAHAHA *hikstehoste* Det er`n Jan på driftssentralen HAHAHAHAHAHAHAHAHA, er du ferdig snart?, det er strømløst på blablabla.

Det er det flaueste jeg har opplevd under sexakten.

Hahaha! Denne var den aller besteste!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(hvordan klarte han og gifte seg med meg 4 år etter??)

Sånn det blir når man er i stand til å dele alt, på godt og vondt ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg nevnt før i en lignende tråd:

En gang kyssa jeg min egen arm under sex, trodde det var hennes. Men det var egentlig ikke noe flaut, bare morsomt. Hun fikk det så klart med seg og måtte stoppe akten for å le. Samme dama.

Ah, gode minner.

Det er nesten så jeg begynner å lure om jeg har hatt sex med deg :sjenert:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nylig gått på penicillinkur og da har jeg en tendens til å få underlivssopp. Merka ingen symptomer, så jeg hadde sex med min nyeste flørt allikevel, en fyr jeg var ganske betatt av. Plutselig under akten trekker han seg ut, ser ned på penisen sin og utbryter "hva i h****** er det for noe?". Holdt på å dø av skam da jeg så at hele penisen hans var dekket av store, gråhvite klumper med tjukk utflod. Kjønnshårene hans var helt hvite og seige av all utfloden. Underlivssoppen hadde visst slått ut i full blomst.. Usj! Hadde det enda skjedd med en jeg kjente godt og var trygg på, men dette var en person jeg bare hadde hatt sex med to-tre ganger før og fremdeles var nervøs rundt. Romansen vår dabba av ganske raskt, jeg tror (og håper :sjenert:) det ikke var soppen som gjorde utslaget..

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17 år, rimelig nervøs og sammen med min første kjæreste i dusjen. Klarte å besvime mens vi sto der, våknet på gulvet og prøvde desperat å få opp dusjdøren for å få luft.

Ble oppdaget av broren hans en gang også, tror kanskje det var mest flaut for broren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje den gangen jeg og eksen min hadde oss hos han (når han enda bodde med den utrolig konservative familien sin) og lillesøstera på 7 åpnet døren idet han kom, planen var at han skulle komme i munnen min, men spruten stod til alle kanter mens han famlet etter dyna for å skjule de nakne kroppene våre. Når vi endelig har kommet oss under dyna begge to så ser hun litt rart på oss og forteller at nå er det middag. Historien hadde visst gått rundt matboret før vi kom ned, for stemningen under middagen var heller anstrengt og foreldrene, som ikke syntes noe særlig om meg i utgangspunktet, fant virkelig en grunn til å mislike meg da.

Mens jeg enda bodde hjemme hadde foreldrene mine vært hos mine besteforeldre noen dager, jeg og samme eks hadde da bodd hos meg, og siden jeg hadde enkeltseng sov vi på gjesterommet. Jeg fikk beskjed fra min mor at bestemor skulle være med dem tilbake og overnatte, så jeg måtte rydde opp på gjesterommet før de kom, noe jeg også gjorde, men glemte fjerne posen med sexleketøy som sto der. Og det var ikke snakk om en vibrator og litt glidemiddel, her var det håndjern, buttplugs (ja, i flertall), vibratorer, pisk, munnball, filmer, massasjeolje, flere typer glidemiddel, perletruse og sikkert noe jeg ikke husker i farta (vi likte å prøve nye ting). Kan si at det var noe flaut når min mor kom ned på rommet mitt og sa hun trodde jeg hadde glemt noe.

Edit: skrivefeil

Endret av Stueloff
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var ikke akkurat superkult da lillesøster på 14 buste inn på soverommet mens jeg og eksen lå i 69, jeg med ansiktet mot døren. Det ble noen lange sekunder å stirre i øynene på hverandre mens jeg lå der med munnen full av pikk. Etterhvert spratt pikken ut med et høyt plopp og vi så på hverandre et par sekunder til med gapende munn begge to før hun fikk summet seg og kommet seg ut.

Ellers var det en gang jeg ble slikket mens jeg satt på en vask. Jeg er ganske liten og lett, så regnet med at det skulle gå bra, men den var åpenbart ikke festet LIKE godt som jeg trodde. Vasken ramlet ned, jeg lå der og sprellet i bare BH og vi ble ganske så våte begge to. Verken hun eller jeg hadde forventet å få en sprut i ansiktet akkurat den økten, for å si det sånn :fnise: Var ikke akkurat lett å forklare hvorfor det skjedde for mor og far :sjenert:

Endret av BusteMartePinn
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spils

Det var ikke akkurat superkult da lillesøster på 14 buste inn på soverommet mens jeg og eksen lå i 69, jeg med ansiktet mot døren. Det ble noen lange sekunder å stirre i øynene på hverandre mens jeg lå der med munnen full av pikk. Etterhvert spratt pikken ut med et høyt plopp og vi så på hverandre et par sekunder til med gapende munn begge to før hun fikk summet seg og kommet seg ut.

:skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eksen traff hverandre i køa for nattbussen (en liten stund etter det hadde blitt slutt) og vi måtte vente ei stund. Vi var begge kåte og fant ut vi skulle ha sex, jeg fulgte henne til Burger King. Vel inne på toalettet hos BK startet moroa. Mens det hele pågikk var det kø utenfor toalettet og folk sto og ropte og banket på døra. Noen hadde tydeligvis klart å lirke opp låsen fra utsiden for plutselig åpnet ei jente døren og utbrøt noe som "det går an å låse døra!!!". Jeg smelte igjen døra og sexen stoppet der.

Det var ikke lite flaut å gå ut derfra etterpå.... :rodme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde å få kjæresten med meg i sengen. Så var jeg litt snytt og begynte å prate dirty talk, der jeg sa jeg ville fylle fitta hennes opp, og hun svarte med at jeg skulle bli sugd så hardt at kuken var blå dagen etterpå...og tror du faen ikke etter noen minutter hører vi en latter under senga, der kom lillebroren hennes frem og sprang ut.... GUD SÅ FLAUT

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...