Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg fått satt meg ned og lest hele dagboka di. Har jo fulgt med deg i mange tråder her inne, og må si det er trist lesning når du skriver om SA'en :tristbla:

Det må være utrolig tungt å gå gjennom! Synes du er flink til å tenke positivt oppi det hele, og du har helt rett i at man bare må komme seg videre å se lyst på livet. Du har jo en fantastisk kjæreste og dere kommer til å få en ny spire veldig snart! Men det er lov til å sørge litt også :klemmer:

Synes virkelig dere fortjener at det klaffer igjen supersnart. *krysser alle fingre og tær*

Dessuten var kjolen din nydelig. :smilorange: Nok en ting som er bra med livet ditt akkurat nå. Kos deg med bryllupsplanleggingen mens du venter på neste positive test, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig har jeg fått satt meg ned og lest hele dagboka di. Har jo fulgt med deg i mange tråder her inne, og må si det er trist lesning når du skriver om SA'en :tristbla:

Det må være utrolig tungt å gå gjennom! Synes du er flink til å tenke positivt oppi det hele, og du har helt rett i at man bare må komme seg videre å se lyst på livet. Du har jo en fantastisk kjæreste og dere kommer til å få en ny spire veldig snart! Men det er lov til å sørge litt også :klemmer:

Synes virkelig dere fortjener at det klaffer igjen supersnart. *krysser alle fingre og tær*

Dessuten var kjolen din nydelig. :smilorange: Nok en ting som er bra med livet ditt akkurat nå. Kos deg med bryllupsplanleggingen mens du venter på neste positive test, du!

Takk for gode ord Sushi :klemmer: Prøver å fokusere på alt som er bra -- og ja, jeg har en fantastisk kjæreste, og en nyyydelig kjole :rødme: Skal virkeligvirkeligvirkelig forsøke å ikke vente meg ihjeel på den der positive testen, men heller nyte livet her og nå!:)

------

Nå står pizzadeigen til heving og rødvinen står klar, nå er det bare for kjære å forte seg hjem fra jobben! ;) Herlig å jobbe turnus, kan ha "helg" midt i uka da! :) Drømte om bryllup i natt, om alt fra kjolekatastrofe til at gjestene ikke møtte opp :fnise: Får håpe jeg ikke er sanndrømt!

Hoppe i dusjen nå, og pynte meg litt ekstra til kjæresten kommer hjem! :) *nyte kvelden inne mens det striregner ute*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en helt fantastisk kveld i går sammen med min kjære -- deilig rødvin, tente lys, god musikk og bryllupsprat :rødme: Gjennomgikk bla. gjennom budsjetet og gjestelista -- ble noen småjusteringer her og der ;)

Hatt besøk av ei venninne i ettermiddag -- hun hadde med seg den lille jenta si som er 6 uker *smelt* Babylukt, babyhud, babylyder, babysmil -- viiiil haa!! Kjente jeg gleder meg til det er vår lille baby som ligger i sofaen og pludrer og smiler :rødme: *leeengt!*

Skal krype opp i sofaen og i armkroken til kjære og se "Skyggen" nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dobbeltpost av det forrige innlegget, og legger likegodt inn ett nytt*

:)

Surrer rundt i skikkelig bryllups-modus for tiden, tenker på sko/underskjørt/blomsterdekorasjoner/fortografen/ringene/at jeg skal gifte meg med min kjære/cupcakes/forrett/ordne håret selv vrs. ordne det til frisør etcetc :rødme:

Tenk -- om ett år har meg om min kjære vært gift i over en måned!! :rødme:

Stikke på jobb nå, gjøre meg ferdig med dagen i dag og dagen imårn så tar jeg helg!:) Tenkt oss på hyttetur i helga sammen med mamma og pappa, det blir kos!:) Har nesten ikke sett de siden SA´en for 6 uker siden -- skal bli godt å være sammen! :)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det igjen mandag, og en ny uke er i gang -- som tiden flyr!!

Hadde det fint på hytta -- mange gode samtaler, god mat og god drikke, og herlig vær!:)

Søstra mi tok også turen innom på lørdag, var rart å se henne og den begynnende magen.. Sårt å tenke på at jeg "kunne ha vært" der hun er nå, akkurat på dagen. Vi hadde jo termin akkurat samtidig.. Samtidig så kan jeg jo ikke gå rudnt å tenke slik.. Men kjenner det sniker seg innpå..

Synes egentlig det var litt vanskelig å snakke med henne.. Tror vi begge er redde for å si noe som kan såre den andre, og at det derfor blir til at vi snakker om alt annet enn graviditet/baby.. Noe som igjen er sårt, da vi alltid har kunnet snakke om alt! Det sliter seg vel til... :sjenert: Er jo kjempeglad på hennes vegne, ønsker henne jo alt det beste på hele jord, hun er jo lillesøstra mi!!! ...samtidig så får jeg en vond klump i magen, hvorfor kunne ikke vi også vært så heldige, og vært der de er...

*kan nesten ikke vente til vi er der igjen*

Vært flink i dag, og eendelig rota meg til en treningsøkt -- ble en times løpe/gåtur ut i marka etter jobb, det var herlig! Deilig å kjenne føttene gå av seg selv, musikken på øret, sola i ansiktet og kroppen som jobber **Note to myself; husk på den følelsen neste gang jeg vurderer å droppe treningen* *

Foresten begynt med ELtester i dag, som forventet negativ i dag, men håper at kroppen er i rute og at den slår ut på onsdag/torsdag! :) *VilVilVil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurs på jobb i dag, kjekt å gjøre noe annet enn "det vanlige", kjenner det setter igang noen tankeprosesser, og at man får litt ekstra motivasjon! :) *tviholde på den på jobb framover*

Ellers ikke gjort mye i dag, sysla litt hjemme,, negativ ELtest, og kjæresten er dratt på jobb for natten .. :sjenert: Kjenner det hadde vært veldig godt å krype inntil han i senga i natt... *savn*

Kjennes så tomt her hjemme når han er vekke. Skulle tro jeg var vant til det, har jo jobbet som nattevakt siden vi ble samboere. Klarer allikevel ikke å venne meg til at han drar på jobb om kvelden. Klarer ikke helt å sette pris på "alene-kveldene". Spesielt trist å gå å legge seg alene, i en tom, kald seng.. *snufs*

Og når det gjelder seng, har lenge tenkt på å kjøpe ny seng, og nå har vi vært så heldige å få en seng med foreldrene mine! :D De har nemlig flytta inn i et mindre hus, og hadde et lass med gjestesenger til overs :) Skal å hente den imårn. Skal bli deilig med litt fornyelse på soverommet, og, ikke minst, en seng som ikke knirker! :fnise:

Planen for imårn er ny ELtest (forhåpentligvis positiv), jobb, en økt på treningssenteret (**henter fram den gode følelsen fra igår**), og så hente hjem nysenga! ;D

Klar for en siste natt i "gammel-senga" nå, skal lese noen kapittel i "Senor Peregrino" før jeg skal drømme gode drømmer! :natti:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo ikke ha en seng som knirker når det er prøving på gang :nei: Bra dere får orden på den saken, ja!

Det må være trist å se lillesøsteren sin der dere "skulle vært", det skjønner jeg kjempegodt... Men du kommer nok fort etter, og så kommer du til å sitte med en perfekt liten baby og være kjempeglad for at det er akkurat han eller hun som kom ut! :babysmokk:

Du kan jo tydeligvis bli gravid, så det er ingen grunn til at du ikke skal få en spire veldig snart. :)

Håper det ble positiv EL-test i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ikke ha en seng som knirker når det er prøving på gang :nei: Bra dere får orden på den saken, ja!

Det må være trist å se lillesøsteren sin der dere "skulle vært", det skjønner jeg kjempegodt... Men du kommer nok fort etter, og så kommer du til å sitte med en perfekt liten baby og være kjempeglad for at det er akkurat han eller hun som kom ut! :babysmokk:

Du kan jo tydeligvis bli gravid, så det er ingen grunn til at du ikke skal få en spire veldig snart. :)

Håper det ble positiv EL-test i dag!

Tihi, vet!! Nå er nysenga på plass - kjempegod å ligge i, og den passet perfekt inn på soverommet!:) Ooog - positiv ELtest i dag :tommelsmil::danser::hoppe::duskedame::hjerter_rundt::strix: Så nå er det bare for kjære å forte seg hjem fra jobb ;)

Fant foresten en nyydelig, hvit kiste i garasjen til foreldrene mine, som de ikke hadde bruk for. Har visstnok har vært min bestefars verktøykiste. Den har nå fått en kraftig omgang med kraftvask og grønnsåpe, og har fått plass på stuen, med noen telyseholdere oppå - det ble heelt nydelig! :jepp: Hadde egentlig tenkt å pusse den ned og male, men romantikeren i meg fant ut at det er koselig å ha en kiste som har litt "arr" og merker etter bruken :rødme: Gøy, å finne slike "skatter".

Planer for resten av dagen = lese det nyeste Rom123 til kjære kommer hjem, så :sengekos::sengekos::sengekos::fnise:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig kveld i går, med kinesisk take-away, og :sengekos: ..og startet dagen med litt :sengekos: i dag òg.. :fnise: Fantastisk måte å starte dagen på! ;)

Planene for dagen er egentlig ikke så mange.. har fri heele dagen, lønna har kommet på kontoen -- skal til frisøren om en time, og kanskje blir det en kafetur og nye gardiner til soverommet etterpå? ;) Herlig å ha en hel dag fri, til å gjøre alt og ingenting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig kveld i går, med kinesisk take-away, og :sengekos: ..og startet dagen med litt :sengekos: i dag òg.. :fnise: Fantastisk måte å starte dagen på! ;)

Planene for dagen er egentlig ikke så mange.. har fri heele dagen, lønna har kommet på kontoen -- skal til frisøren om en time, og kanskje blir det en kafetur og nye gardiner til soverommet etterpå? ;) Herlig å ha en hel dag fri, til å gjøre alt og ingenting! :)

Det høres akkurat ut som min dag :) Har også fri og ny lønning på konto. Herlig! Tror ikke det blir noe gardinkjøp her da, men jeg har planer om å dra ut i kveld sammen med venninner. Lenge siden sist, så det blir bra. Kos deg på fridagen din du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres akkurat ut som min dag :) Har også fri og ny lønning på konto. Herlig! Tror ikke det blir noe gardinkjøp her da, men jeg har planer om å dra ut i kveld sammen med venninner. Lenge siden sist, så det blir bra. Kos deg på fridagen din du også!

Ble ikke noen nye gardiner, men en liten pose med stæsj fra Kremmerhuset (akkurat som om jeg ikke har nok frafør ) Høres herlig ut med venninnekveld på byen, ikke noe som er som en kveld med gode venninner og sladder! Kos deg masse! :) Her blir det fredagskos med Xfactor, nachos, og Nintendo Wii med kjære! Skal begynne å rydde litt i klesskapet mitt nå -- skal ha "byttekveld" med noen venninner neste uke, gleder meg til å bli kvitt ting jeg ikek bruker, og forhåpentligvis fylle opp med litt "nytt" :)

Kos deg i kveld, og god helg Sushi! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg elsker kremmerhuset! Skulle gjerne fylt opp leiligheten med romantiske lys, rammer og annet stæsj derfra, men samboeren min er ikke så glad i den stilen de har der :forvirret: Ooog jeg bruker alltid så mye penger når jeg slår meg løs der inne, så det er kanskje like greit å la være. :gjeiper: Byttekveld høres derimot ikke så dumt ut...

Det høres ut som du også har en fantastisk kveld foran deg! Kos deg masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Da var helga nok en gang over, og en ny uke er i gang!

Vært en herlig helg, med god mat/drikke, innekos med kjæresten og en masse :sengekos: -- håper den satt!!;D

Nå skal ukene bare snegle seg avgårde, forhåpentligvis står vi der om to uker med en positiv test *ønskeønskeønske* Tar meg selv i å allerede gå å kjenne etter, selv om jeg vet veldig godt at det umulig å kjenne noe så raskt! :sjenert:

Denne uka blir det mye jobbing (har arbeidshelg), og på onsdag skal jeg på byttekveld med noen venninner, det gleder jeg meg til!:) Hele gjengen har rydda i kles/smykke/sko-skapene, og vi skal ha en byttekveld, med kake og vin, mmm! ;D Første gang vi gjør dette, forhåpentligvis blir det en suksess!:) Uans, gleder meg til jentekveld!:)

Ellers fikk vi gjort unna litt bryllupsting i helga, har nå sendt ut forespørsler på bryllupssuite + fotograf og har bestemt meg for frisør - nå begynner ting virkelig å falle på plass!:) Skal iløpet av uka lage en liste over alt vi har gjort, og alt som må gjøres snart!:)

Finne senga nå, kjære er på jobb,så skal lese litt i "Senor Peregrino" får søvnen tar meg! :)

Natti :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med bryllupsplanlegging :) Sikker på at det blir et vakkert bryllup! Kanskje med en kul på magen! (Eller når er bryllupet?)

Nå er det bare å vente et par uker i spenning for oss begge :popcorn: Og jeg har ingen gifteplaner, så jeg må vel finne meg en hobby eller noe, for å tenke på andre ting. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med bryllupsplanlegging :) Sikker på at det blir et vakkert bryllup! Kanskje med en kul på magen! (Eller når er bryllupet?)

Nå er det bare å vente et par uker i spenning for oss begge :popcorn: Og jeg har ingen gifteplaner, så jeg må vel finne meg en hobby eller noe, for å tenke på andre ting. :ler:

Det håper jeg det blir :rødme:

Bryllupet er 23.07, så om det skulle klaffe dene perioden nå så blir nok bryllupet utsatt noen måneder ;)

Satte datoen i mars, ble gravid i mai (klaffet sinnsykt godt, kom jo da til å ha en baby på 5mnd når vi gifta oss), men som du vet så endte det jo i en SA. Bestemte oss etter dette for å fortsette å planlegge bryllpet for å ha noe å se fram til, om det ikke skulle klaffe igjen.. Så blir spennende å se!:)

Er ubeskrivelig deilig å ha noe annet å tenke på enn EL/test/sypmtomer/IKM, så bryllupsplaner anbefales!;) Eller en hobby! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ubeskrivelig deilig å ha noe annet å tenke på enn EL/test/sypmtomer/IKM, så bryllupsplaner anbefales!;) Eller en hobby! :ler:

Ja, tror jeg skal finne på et eller annet, kanskje noe så enkelt som å finne meg ei bok å lese. :) Anbefalinger?

Har ikke lyst å ha noe bryllup, så det blir vel litt bortkasta tid å planlegge et :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg lest gjennom dagboka di! Lei for at du måtte gå gjennom en SA, vet så altfor godt hvor trist det er. Men, det virker som om du er flink til å fokusere på positive ting, og det er veldig viktig :) Og, nyyyyydelig brudekjole :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du koser deg med bryllupsplanlegginga! :) Fått kommet langt?

Jeg håper du snart blir gravid! Føler at du og jeg er veldig like, og jeg vet at jeg kommer til å bli kjempe glad den dagen jeg hører at du er gravid igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror jeg skal finne på et eller annet, kanskje noe så enkelt som å finne meg ei bok å lese. :) Anbefalinger?

Har ikke lyst å ha noe bryllup, så det blir vel litt bortkasta tid å planlegge et :ler:

Hehe, da er det kanskje bedre å lese ei bok ja ;) Anbefale? Hmm.. Hva slags bøker liker du? Selv leser jeg mye krim, og ei og anna "fin bok som du måå lese" som jeg får av svigermor :) Sånn i farta, anbefaler jeg i krimsjangeren Camilla Läckbergs serie, de er gode!:) Av typen "fine bøker" vil jeg anbefale "Boktyven" av Markus Zusack - eelsket den! Og "Øya" av Victoria Hislop!:)

Håper kvelden er fin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest gjennom dagboka di! Lei for at du måtte gå gjennom en SA, vet så altfor godt hvor trist det er. Men, det virker som om du er flink til å fokusere på positive ting, og det er veldig viktig :) Og, nyyyyydelig brudekjole :hjerte:

Hei VirreVapp :vinke:

Så koselig med hilsen, takk for gode ord!:) Leste i din, at du og har vært gjennom en SA - unner absolutt ingen den opplevelsen!! :( Må jo forsøke å tenke positive tanker, selv om det ikke alltid er like lett... Ja, det vet du vel alt om! :klem: Håper kvelden er fin, og at TR ikke dukker opp denne måenden hos deg! Når skal du ha den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...