Gå til innhold

Erfaring med kjole fra Jj's house?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har løst å forsøke å bestille brudekjole fra jj's house, men er usikker.

Noen med erfaring?

Anonymous poster hash: c2e6e...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bestilte ikke kjole heldigvis men sko og sjal. skoene var ikke i nærheten av det man skulle tro ut fra bildene, de ble ikke brukt. sjalet var OK, men så man litt på det var det tydelig at det var ett billig ett..

Anonymous poster hash: fae3d...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det og var bare fornøyd. Brudena mor og forloveren kjøpte sine drr og var fornøyde de også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det og var bare fornøyd. Brudena mor og forloveren kjøpte sine drr og var fornøyde de også. :)

Er det mulig å få se bilde? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har kjempefine kjoler med en ypperlig kvalitet. Vær klar over at kjolene kanskje må syes om litt selv om du har bestilt etter mål.

Frakten er dyr ca 500,- pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bestilte ikke kjole heldigvis men sko og sjal. skoene var ikke i nærheten av det man skulle tro ut fra bildene, de ble ikke brukt. sjalet var OK, men så man litt på det var det tydelig at det var ett billig ett..

Anonymous poster hash: fae3d...a20

Å nei! vurderte sko der i fra! var de stygge og ubehagelige å bruke? På bildet ser de jo så fine ut! Jeg hadde vært skeptisk til kjole, men ser ut til at flere er veldig fornøyde !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man betale toll i norge på kjoler man bestiller derfra?



Anonymous poster hash: 31da4...7bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! vurderte sko der i fra! var de stygge og ubehagelige å bruke? På bildet ser de jo så fine ut! Jeg hadde vært skeptisk til kjole, men ser ut til at flere er veldig fornøyde !

De var annerledes enn på bilde, og kunststoff inni så ble klamme og vonde med en gang. Kjøpte nye sko lokalt i stedet for.

Må betale toll ja.

Anonymous poster hash: fae3d...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt sko, slør og tilbehør derfra. Det var mye finere enn forventet. Hadde i bakhodet at det kanskje var veldig jalla, men det var det absolutt ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt selskapskjole derfra en gang. Den var grei nok, men jeg ville ikke kjøpt brudekjole derfra. Hadde ikke turt.

Selskapskjolen jeg kjøpte var f.eks. unøyaktig sydd, det ene ermet var blant annet bredere enn den andre og sydd skjevt.

Materialet var VELDIG tungt og klamt, kjolen veide et tonn. Og dette var en enkel selskapskjole, jeg tør ikke tenke på hvor tung og varm en brudekjole i samme stoffet ville vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke vært så redd for å kjøpe en brudekjole der. Det er så billig, og hvis den passer har man jo spart latterlig mye. Hvis ikke kan man jo sende den i retur eller selge den videre.



Anonymous poster hash: faaef...996
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...