Gå til innhold

Morsomme måter å si "du kan nå kysse bruden"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi gifter oss ikke i kirke, vigsler og vi skal sammen skreddersy vielsen. Jeg vil at vielsen skal avsluttes med det berømte kysset, men å si du kan nå kysse bruden blir litt for standard. Tips til noe morsommere?

Feks dere kan nå kline til/la det stå til.



Anonymous poster hash: 463dc...46f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gifter oss ikke i kirke, vigsler og vi skal sammen skreddersy vielsen. Jeg vil at vielsen skal avsluttes med det berømte kysset, men å si du kan nå kysse bruden blir litt for standard. Tips til noe morsommere?

Feks dere kan nå kline til/la det stå til.

Anonymous poster hash: 463dc...46f

Det hørtes ut som det fort kan bli harry, så vær forsiktig ;)

Anonymous poster hash: 77895...0cb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har tiden kommet for at dere kan dele deres første kyss som hr og fru .... med familie og venner.



Anonymous poster hash: fabca...ba9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har tiden kommet for at dere kan dele deres første kyss som hr og fru .... med familie og venner.

Anonymous poster hash: fabca...ba9

Hihi, høres litt ut som om alle skal dete dette kysset :fnise:

Jeg tror jeg bare ville holdt meg til det tradisjonelle, å endre slike ting kan fort bli litt småkleint.

Anonymous poster hash: 58866...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har tiden kommet for at dere kan dele deres første kyss som hr og fru .... med familie og venner.

Anonymous poster hash: fabca...ba9

Gruppekyss :bryllup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, høres litt ut som om alle skal dete dette kysset :fnise:

Jeg tror jeg bare ville holdt meg til det tradisjonelle, å endre slike ting kan fort bli litt småkleint.

Anonymous poster hash: 58866...513

Gruppekyss :bryllup:

Trådstarter spurte jo om en morsom måte å si det på, og siden jeg syntes en tvetydig kommentar var det morsomste, ble dette resultatet. ;)

Anonymous poster hash: fabca...ba9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Presten vår sa "you may now kiss the bride" ;)

Ikke så nyskapende men synes det var sprekt av han å gjøre siden vi var i selveste Nidarosdomen og hadde mange engelsktalende gjester :)

Anonymous poster hash: 96533...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår prest sa: du kan nå kysse brudgommen :-)



Anonymous poster hash: 297a0...9d5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så useriøse.. takk for ingenting

Anonymous poster hash: 92757...fb4

Ikke bli sur, da.

Du må forvente noen vulgære svar, i en sånn tråd.

-Ta for dere.

-Dere kan nå utveksle bakterier som rette ektefolk.

-Nå kan dere starte forspillet til bryllupsnatten.

-Ikke være sjenerte.

osv....

(Du har jo lagt opp til alskens muligheter.)

Hvis han sier -Da venter vi på kysset... blir det litt humoristisk, og det bygger litt opp under forventninger forlk som ser på har, siden alle vet dere skal kysse.

-Du kan nå kysse brudgommen, er jo en kul vri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Til brudgommen: "Og nå skal du få lov til å gjøre noe du aldri har gjort før - kysse dama di!"

Jeg tror litt av problemet her er at TS får en rekke forslag, men selv om det er aldri så morsomt på papiret, kan det falle fullstendig i staver hvis ikke måten det blir sagt på stemmer. It is all in the delivery ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Próv heller á tenke ut noe som ville ha passet for dere. Dette er jo "deres" bryllupp. Sá snakk i sammen med din forlovede og próv á tenke ut noe dere begge hadde syntes kunne vaere morsomt og som er veldig "dere". Eller sá kunne dere ogsá spórre han som vier dere om han har noen tips?

Eller en annen idé er á si "Ná kan du kysse bruden?" pá et annet litt ukjent eller litt vanskelig sprák. Bare et lite forslag. Uansett, hvis det som har blitt sagt her inne ikke faller i smak, sá próv da heller á tenke pá noe som du og din forlovede synes er skikkelig artig. Dere burde ná ha noe av samme humor, og jeg er sikker pá at de fleste av gjestene vil "catche" det pá dagen deres. :smilyblomst:

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bli sur, da.

Du må forvente noen vulgære svar, i en sånn tråd.

-Ta for dere.

-Dere kan nå utveksle bakterier som rette ektefolk.

-Nå kan dere starte forspillet til bryllupsnatten.

-Ikke være sjenerte.

osv....

(Du har jo lagt opp til alskens muligheter.)

Hvis han sier -Da venter vi på kysset... blir det litt humoristisk, og det bygger litt opp under forventninger forlk som ser på har, siden alle vet dere skal kysse.

-Du kan nå kysse brudgommen, er jo en kul vri.

Denne likte jeg faktisk veldig godt! Søt og usyldig som ikke blir vulgert eller ekkelt! Takk takk :roser:

Anonymous poster hash: 92757...fb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...