Gå til innhold

Ville du ha vært forlover for datteren din? Mamma sa nei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri hørt om dette før og synes det er rart. Som mamma selv håper jeg ikke at jeg blir spurt. Jeg hadde blitt så lei meg for min datters vegne at hun ikke hadde flere gode venner!

Jeg er et følelsesmenneske som griner uansett hvem som er brud i brylluper. Hadde tatt seg ut å grine som forlover og mamma samtidig.

Jeg er kun en mamma og ikke min datters venninne . Forlover skal egentlig være ei venninne.

Jeg tror jeg hadde sagt ja til forlover , men ville ha sagt til min datter at om hun fant ei annen venninne eller kollega fra jobb så hadde jeg trådd til side. Dette er ikke vondt ment for min datter fra meg. Jeg elsker henne overalt på denne jord og ville ønsket at ei jente på hennes alder kunne stilt opp og ikke gamle meg!,,

Håper dette kan hjelpe deg i tankene dine.

Anonymous poster hash: 902c8...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hørt om dette før og synes det er rart. Som mamma selv håper jeg ikke at jeg blir spurt. Jeg hadde blitt så lei meg for min datters vegne at hun ikke hadde flere gode venner!

Jeg er et følelsesmenneske som griner uansett hvem som er brud i brylluper. Hadde tatt seg ut å grine som forlover og mamma samtidig.

Jeg er kun en mamma og ikke min datters venninne . Forlover skal egentlig være ei venninne.

Jeg tror jeg hadde sagt ja til forlover , men ville ha sagt til min datter at om hun fant ei annen venninne eller kollega fra jobb så hadde jeg trådd til side. Dette er ikke vondt ment for min datter fra meg. Jeg elsker henne overalt på denne jord og ville ønsket at ei jente på hennes alder kunne stilt opp og ikke gamle meg!,,

Håper dette kan hjelpe deg i tankene dine.Anonymous poster hash: 902c8...fee

Ja det hadde jo virkelig tatt seg ut om man som forlover og mamma ble rørt til tårer på den store dagen....

Anonymous poster hash: 04148...969

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om dette før og synes det er rart. Som mamma selv håper jeg ikke at jeg blir spurt. Jeg hadde blitt så lei meg for min datters vegne at hun ikke hadde flere gode venner!

Jeg er et følelsesmenneske som griner uansett hvem som er brud i brylluper. Hadde tatt seg ut å grine som forlover og mamma samtidig.

Jeg er kun en mamma og ikke min datters venninne . Forlover skal egentlig være ei venninne.

Jeg tror jeg hadde sagt ja til forlover , men ville ha sagt til min datter at om hun fant ei annen venninne eller kollega fra jobb så hadde jeg trådd til side. Dette er ikke vondt ment for min datter fra meg. Jeg elsker henne overalt på denne jord og ville ønsket at ei jente på hennes alder kunne stilt opp og ikke gamle meg!,,

Håper dette kan hjelpe deg i tankene dine.

Anonymous poster hash: 902c8...fee

Jeg tror kanskje det kan være litt dette som var grunnen til moren til ts. Om hun er veldig opptatt av det ytre og hva andre mennesker tenker så kan det være hun var redd for at folk skulle tro at ts ikke hadde noen venner.

Anonymous poster hash: 6abbf...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

TS her igjen. Personlig ville jeg ha følt meg beæret hvis min datter ville hatt meg som forlover. Jeg har aldri turt å snakke noe mer med mamma om dette. Jeg ble så skuffet. Men siden hun er så opptatt av hva andre folk tenker, kan hun ha følt at jeg ville framstå som en "taper" hvis jeg hadde mora mi som forlover? I og med at jeg ikke hadde så veldig mange venner ellers som kunne stille opp?

Anonymous poster hash: ffc4e...17c

De at hun vil være "brudens mor",er for mange en stor ære. Det er jo de som har produsert og oppdratt den vakre bruden som får alles oppmerksomhet. Det er for mange den rollen de vil ha,også fordi brudens mor er nest mest interessant for mange. Så begge deler er en ære,så det må du ikke tenke på.

Jeg vil også helst være en fremtidig brudens mor,for jeg vil faktisk føle en kryhet og stolthet over datteren min dagen som en ikke kan vise så åpenhjertig til vanlig eller ved andre anledninger.

Tenk ikke på at det var dårlig gjort,for dere legger bare vekt på forskjellige ting tror jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...