Gå til innhold

For oss som håper på et frieri snart


Jolene

Anbefalte innlegg

venter stadig! tror nok det blir en stund til, da vi begge mener det er litt klisjé å forlove seg samme året som babyen kommer til verden :fnise: så 2016, bring it! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

venter stadig! tror nok det blir en stund til, da vi begge mener det er litt klisjé å forlove seg samme året som babyen kommer til verden :fnise: så 2016, bring it! :nigo:

Men skrev du ikke tidlegere her at dere skal forlove/gifte dere i 2025? Mener å huske det ble en lang diskusjon.

Selv mener jeg at det er verken klisje eller rart å forlove eller gifte seg det året barnet kommer. Selvfølgelig er det bedre å gjøre det før.

Hvor gamle er dere? Er begge unge, så er det naturlig å vente, kansskje spare også.

Anonymous poster hash: fa352...054

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skrev du ikke tidlegere her at dere skal forlove/gifte dere i 2025? Mener å huske det ble en lang diskusjon.

Selv mener jeg at det er verken klisje eller rart å forlove eller gifte seg det året barnet kommer. Selvfølgelig er det bedre å gjøre det før.

Hvor gamle er dere? Er begge unge, så er det naturlig å vente, kansskje spare også.

Anonymous poster hash: fa352...054

2023 ;) Men plutselig har mannen ombestemt seg, og syns det var litt lenge å vente helt til da allikevel. Og det er jo veldig positivt for meg som gjerne vil ha ring på fingeren. Hva som er best av å gifte seg før eller etter barnet kommer er en diskusjon jeg ikke gidder da, for vi har jo straks barnet :ler: Jeg er snart 22 og han snart 30, så for min del kan vi gjerne vente noen år til, men jeg vil gjerne bli fridd til allikevel i løpet av de neste to-tre årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Endelig. Så lykkelig!

Anonymous poster hash: 71aff...6d9

Anonymous poster hash: 71aff...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sammen i 7 år, kjøpte ringen for 2 år siden, enda ikke fridd...mannfolk i dag er så trege :grine:



Anonymous poster hash: b2581...407
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen år men mannen er verdt å vente på.

Anonymous poster hash: 71aff...6d9

Anonymous poster hash: 71aff...6d9

post-37809-0-17295700-1416862194_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen år men mannen er verdt å vente på.

Anonymous poster hash: 71aff...6d9

Anonymous poster hash: 71aff...6d9

Grattis :) nydelig ring

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg håper også på et frieri snart. Det har vel noe med at vi er godt voksne (30 og 35 år). Ble kjent med hverandre sine familier nå i sommer. Så er det vel ingenting i veien...

Men jeg vet ikke om han tenker noe særlig på det. Det har nemlig aldri vært et tema hos oss.

W

Anonymous poster hash: fa352...054

Det var meg som håpet på frieri siden sommer. Han fridde i går!!! Uten hinting eller noe slikt.

W.

Anonymous poster hash: fa352...054

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg som håpet på frieri siden sommer. Han fridde i går!!! Uten hinting eller noe slikt.

W.

Anonymous poster hash: fa352...054

GRATULERER så mye♥♥♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg som håpet på frieri siden sommer. Han fridde i går!!! Uten hinting eller noe slikt.

W.

Anonymous poster hash: fa352...054

Så gøy :) grattis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vena Cava

Jeg har og lyst til å gifte meg, men han er selvfølgelig av den typen som ikke ser noen grunn til å bruke masse penger på å gjøre det. Han skjønner ikke hvorfor folk gidder å gifte seg når man likevel bor sammen og er kjærester.

Han "synes det er bra nok som det er".

Jeg vil ikke være bare kjæreste (og samtidig være på lik linje med hans exer), jeg vil være KONE! Hvor vanskelig er det å forstå.

Faens typisk mannfolk.

Endret av Madam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med din da TS?

Har han fridd enda?

Nei, det har han ikke. Forholdet har vært litt opp og ned, så vi stresser ikke :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min kjære har plutselig begynt å snakke mye om ekteskap og bryllup. I går så spurte han hvilke ringer jeg likte, så vi satt oss ned og så litt på nett! 😍

Han har fått meg litt oppi skyene, men for et par måneder siden så sa han at det ikke kommer til å skje på minst et år. Venter i spenning🙊!🙊 🙊🙊🙊

Anonymous poster hash: dac82...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære har plutselig begynt å snakke mye om ekteskap og bryllup. I går så spurte han hvilke ringer jeg likte, så vi satt oss ned og så litt på nett!

Han har fått meg litt oppi skyene, men for et par måneder siden så sa han at det ikke kommer til å skje på minst et år. Venter i spenning!

Anonymous poster hash: dac82...f5a

Spennende da! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tråden for meg ass!

Jeg er også (som mange andre her) klar som et egg :fnise: , men ingen tegn til at det skjer de første fem årene... Vi bor ikke i sammen, og skal ikke gjøre det før vi er gift, eller noe annet "ekteskaplig" om det er et ord som kan brukes i 2014 :fnise: . haha, helst skulle det skjedd i går, meeen, får bare smøre meg med tolmodighet :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tråden for meg ass!

Jeg er også (som mange andre her) klar som et egg :fnise: , men ingen tegn til at det skjer de første fem årene... Vi bor ikke i sammen, og skal ikke gjøre det før vi er gift, eller noe annet "ekteskaplig" om det er et ord som kan brukes i 2014 :fnise: . haha, helst skulle det skjedd i går, meeen, får bare smøre meg med tolmodighet :jolie:

Haha, da er vi fler i samme båt! (Bare at vi bor sammen :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...