Gå til innhold

Liv Ullmann i Sex and the City


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest India Gyllenhaal

Dette blir tøft, har veldig sansen for Liv Ullmann. Hun sa at hun mer eller mindre skulle spille seg selv og at det var snakk om en større rolle (dvs. ikke bare en kort gjesteopptreden i en episode).

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dalwhinnie

Så kult!

Til tross for at jeg fremdeles har traumatiske minner om en gråtkvalt Liv Ullmann med bevrende hviskestemme fra barndommens fjernsynsteater, så synes jeg faktisk at dama er litt kul. Hun er så totalt klar over hvilket bilde vi har av henne her hjemme, og spiller mer enn gjerne på det. Dama har jo flere ganger bevist at hun har humor så det holder.

Gleder meg! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest India Gyllenhaal

Liv Ullman er mer kjent i USA enn de fleste kanskje er klar over så jeg tror hun vil bli godt mottatt av de som liker serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dalwhinnie

he he... må innrømme at jeg til tider har problemer med å konsentrere meg helt om hva hun faktisk sier pga måten hun sier ting på, stemmebruk osv, men om en faktisk hører etter, så synes jeg at dama er litt kul. Blir uansett morsomt å se henne i et miljø som blir så totalt kræsj med det vi forbinder henne med her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke Liv Ullmann. Hun er helt tragisk.

Håper hun ikke får noen stor rolle - kommer til å ødelegge min glede over Sex og singelliv. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du...hvis dere ikke klarer å faktisk se at dama er talentfull og faktisk noe av det beste som vises av skuespillere i utlandet så burde dere skamme dere littegrann, og seriøst reflektere over deres kulturelle innsikt

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest India Gyllenhaal
Du...hvis dere ikke klarer å faktisk se at dama er talentfull og faktisk noe av det beste som vises av skuespillere i utlandet så burde dere skamme dere littegrann, og seriøst reflektere over deres kulturelle innsikt

:roll:

Jeg er hjertens enig. Synd at kultursidene skal domineres av Tupperware, Natures Own, Tv-Shop, countrymusikk, kioskromaner, Dr.Phil, Ricki Lake damer :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innrømme at jeg er dritt lei av Britney, Madonna og andre talentløse syngedamer på lerretet.

Jeg vil se ordentlige skuespillere, som kan sitt fag og som ikke bare er ute etter pengene!!!!!!!!

ARGHHHHHHH :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg egentlig aldri likt verken sex og singel liv eller Liv Ullmann. Men tror jeg kommer til å se litt på det hvis det skulle vise seg at hun dukket opp i programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hjertens enig. Synd at kultursidene skal domineres av Tupperware, Natures Own, Tv-Shop, countrymusikk, kioskromaner, Dr.Phil, Ricki Lake damer :evil:

Ooooookeyyy :roll: :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Dette er kjempespennende! Dama er kul og har oppnådd mer enn de fleste kan drømme om. Det kreves faktisk litt mer enn langt, lyst hår og stive pupper for å bli skuespiller. Jo, det GJØR det!

Men det er lov å ha forskjellig smak. Noen liker Liv Ullmann og noen liker Heidi Hauge og synes at Dr. Phil faktisk gir dem noe.

De fleste av oss er (heldigvis, synes jeg!) et sted midt i mellom og kan skifte litt etter smak og humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg blir morsomt!!

Men siden hun mer eller mindre skal spille seg selv håper jeg hun har reflektert litt over at amerikanerne antageligvis vil se henne som en representant for alle norske jenter og deres sexvaner.... :o

Stå på Liv!!!! Dette gjelder vårt gode navn og rykte!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjertens enig. Synd at kultursidene skal domineres av Tupperware, Natures Own, Tv-Shop, countrymusikk, kioskromaner, Dr.Phil, Ricki Lake damer :evil:

Enig, så enig.... :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...okei,jeg føler jeg bare MÅ skrive noe her...

Denne serien aner jeg ikke noe om,formoder det er en kommersiell serie på en kommersiell kanal...men nok om det.

Jaffal,det er TRE personer jeg ikke håndterer å se på,og det er Woody Allen,Hugh Grant og hun derre Liv Ullmannen!

Jeg får bare HELT noia,det knyter seg inni meg,det er akkurat som om gift sprer seg i kroppen liksom...når jeg dikker på noe de medvirker i.Det er HELT utrolig å se på sånne nervebunter når de står der og stotrer og stammer og snakker om en reise under huden....Jeg får sånn lyst til å smadre tv'n eller klabbe til dem....beklager at jeg høres litt brutal ut her nu...men noen må si i fra.

Jeg vokste opp med de folka der i "hine hårde dager" tilbake på 80-tallet....det var ingen som forstod dem da,og jeg skjønner dem ikke i dag heller....en dag vil jeg nok klare å se en dypere mening i det de gjør og sier :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...