Gå til innhold

David Letterman-show


Gjest Frigg

Hva jeg synes om David Letterman-show  

  1. 1. Hva jeg synes om David Letterman-show

    • Jeg synes det er hysterisk morsomt!
      6
    • Jeg synes det er litt morsomt.
      11
    • Skjønner ikke hva som er så morsomt!
      5
    • Sukk, enda en teit avstemming...
      1


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så mer på David Letterman sitt show før i tiden. Men da så jeg også mye på The tonight show med Jay Leno og Late night med Conan O'Brien.

Hvem jeg synes har det beste showet er ikke lett og si. Men David Letterman har jo Paul Shaffer, og det er jo alltids bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker David Lettman!!! Ler meg halvt i hel (did you see any monkeys....?), og han er en skarp mann med mange meninger. Tok litt tid før jeg kom inn i humoren, særlig mellom ham og Paul, men nå simpelten elsker jeg det :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er litt morsomt, men det varierer noe. Det er grei underholdning når man ligger trøtt og daff på sofaen og egentlig burde gå og legge seg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest India Gyllenhaal

Jeg liker Letterman, men jeg synes at mye avhenger av gjestene han har med fra gang til gang. Top Ten er alltid gøy, særlig når han får andre til å lese dem opp enten det være seg Heidi Klum, amerikanske soldater direkte inne fra ett av Saddams palasser eller Ellen Degeneres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser aldri på Letterman. Velger myyye heller Ricki Lake eller Dr Phil.....

Dr. Phil??? Kan ikke tenke meg en tregere og kjedeligere mann enn ham. Har du sett når Letterman gjør narr av ham? Dr. Phils words of wisdom... :hoho: Også Ricky Lake, kan ikke fatte og begripe at noen i det hele tatt kan tenke seg å stille opp i det programmet. Snakk om å synke dypt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser aldri på Letterman. Velger myyye heller Ricki Lake eller Dr Phil.....

Det er vel neppe sammenlignbart....?!?!

Jeg ser sjelden på Letterman, det går litt sent og jeg kommer liksom ikke på det helt bestandig liksom... men de gangen jeg ser, så synes jeg det er helt ok som talkshow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...