Gå til innhold

Fikk du Harry Potter i posten utgivelsesdagen?


Væren

Anbefalte innlegg

Nei, fy søren... Det er jo uansett IKKE godt nok!

Nei, sånne litt "store" bokutgivelser skal jeg ikke ta over nettet flere ganger!

Håper du får den i morgen, Midnattsol!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja den bør komme da, men jeg reiser bort i morgen før posten kommer. Hadde tenkt å ha boka med meg, men det kan jeg vel bare glemme. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende!!! :evil:

Uansett; posten skal vel ikke ta mer enn 1 virkedag innenlands? Da er det merkelig at de har hatt boka på lager fra torsdag 6. I morgen er det jo som kjent torsdag igjen, og dessuten allerede 3 dager siden du egentlig skulle hatt den i postkassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt en henvendelse til MAO - hvor jeg krever kompensasjon - :sjarmor:

da jeg ikke fikk levert det som var grunnlaget for min bestilling.

Det at de lovet den i posten på mandagen - og ikke klarte det - er klart villedende markedsføring...

Har ikke fått svar i det hele tatt jeg ... ikke en gang en beklagelse over forsinkelsen... :ler: - men venter i spenning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Starya!

Boka er jo så utrolig tjukk, minsten min ligger på magen i senga si og leser, og må ha to andre HP bøker under framsida på den nye - liksom for å utjevne høydeforskjellen på boka. Det der var søren ikke lett å forklare... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, Starya!

Boka er jo så utrolig tjukk, minsten min ligger på magen i senga si og leser, og må ha to andre HP bøker under framsida på den nye - liksom for å utjevne høydeforskjellen på boka. Det der var søren ikke lett å forklare... :ler:

Vi kjørte samme taktikk i går kveld. ;)

Deilig start på dagen i dag. Den vanligvis så trege og morragretne ungen spratt opp i det øyeblikk jeg slo på lyset på rommet, og satte seg i sofaen med boka. Blid som en sol. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo i grunnen fantastisk, at det som et menneske skriver er i stand til å facinere millioner av lesere verden over! Ungene har jo problemer med å løsrive seg fra bøkene sine!!! HP har nok gjort underverker for mange skolebarn sine leseferdigheter, og ikke minst: leseGLEDE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt en henvendelse til MAO - hvor jeg krever kompensasjon - :sjarmor:

da jeg ikke fikk levert det som var grunnlaget for min bestilling.

Det at de lovet den i posten på mandagen - og ikke klarte det - er klart villedende markedsføring...

Har ikke fått svar i det hele tatt jeg ... ikke en gang en beklagelse over forsinkelsen... :ler: - men venter i spenning...

Har du fått noe svar??

Jeg skrev også til dem om konpensasjon for noen dager siden. Fikk raskt svar om at det måtte være posten sin feil og at de skulle etterlyse boka og slette kravet. Om jeg ville kunne jeg legge inn en ny bestilling.

Altså jeg fikk ikke svar på det jeg spurte om og istedet sletta de hele greia tydeligvis siden de skrev jeg kunne bestille på nytt. :murvegg:

I dag kjøpte jeg boka i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...