Gå til innhold

Fikk du Harry Potter i posten utgivelsesdagen?


Væren

Anbefalte innlegg

Mine to yngste håpefulle bestilte hvert sitt eksemplar av den nye Harry Potter boken på MAO bokhandel på nettet, der ble det lovet at boken skulle være i postkassen på utgivelsesdagen, altså i dag, 10. november. Gjett om de har telt dager!!!

Men i dag da vi kom spente hjem fra skole og jobb, lette vi gjennom posten etter hentelapp - helt forgjeves. Ringte posten, men der fantes det ingen pakke i vårt navn. Og hvis de får boken til postkontoret i morgen, vil det si at vi ikke får hentelappen før onsdag!

Ved midnatt i går kveld var det releaseparty for boken i en av byens bokhandlere, dørene åpnet kl. 00.01, og det var åpent i 59 minutter til kl. 01.00. Det ble servert trylleeliksir, og man kunne kjøpe Harry Potter. Dette skulle jeg visst om litt før... :cry: Nå angrer vi på at vi bestilte Harry Potter 2 måneder i forveien, bare for å oppleve at "spenningen ble brutt" og bli skuffet på denne måten...

Vet om andre som fikk boka i posten i dag, men det kan være fra annen bokhandel på nettet. Andre enn oss som ble skuffet i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chriselia

Vi fikk den heller ikke i dag :cry:

Sister`n har også gått å telt dager,og gledet seg skikkelig (er hun som skal lese den først..)

Men kom den som lovet?

Nei! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Jeg fikk fra bokkilden på lørdag jeg.

Jeg også ! :D

Har gjemt den øverst i klesskapet mitt siden det er en julegave fra nissen til datteren vår !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bestilt Mao, gledet oss veldig til å starte i kveld, men ingen bok i posten. Stor skuffelse i heimen, både for store og små...

Tror nok det er siste gang jeg bestiller noe der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dere den på LØRDAG!!!??? :o

Den boka har jo vært så strengt bevokta som en nasjonalskatt!

Ingen skulle jo kunne gi den ut FØR den 10. november, og det var også derfor bokhandelen her i byen åpnet butikken ett minutt over midnatt - altså natt til 10.

Så det var altså ikke bare oss som ble skuffa over MAO, det var jo ingen trøst, men mer en bekreftelse. Får håpe bøkene kommer snart, ungene er jo kjempeskuffa! Burde egentlig bare sendt dem i retur når de dukker opp, og kjøpt de et annet sted... :evil: Ikke godt nok!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk dere den på LØRDAG!!!??? :o

Den boka har jo vært så strengt bevokta som en nasjonalskatt!

Ingen skulle jo kunne gi den ut FØR den 10. november, og det var også derfor bokhandelen her i byen åpnet butikken ett minutt over midnatt - altså natt til 10.

Var vist en eller annen rimi butikk som satte den ut i butikk på lørdag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra å¨høre at det ikke bare var meg. be4tsilt hos mao jeg og og her var det ikke mye bok! Kanksje vi alle skal ringe og klage? Bare for å plage de stakkars folka litt??

..skuffa timien.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter også fortsatt.

Begynte å lure på om bestillingen min ikke var registrert, men jeg har kvitteringen på mail enda og da jeg gikk inn på "Din side" på mao står det at den er sendt.

Dette var UTROLIG dårlig. Hele vitsen er jo borte om man ikke får den på dagen som de lovet.

Midnattsol - har klaga. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har fått svar:

Kjære kunde, ved en utrolig uheldig omstendighet har det skjedd en forsinkelse av posten på Harry Potter boka som skulle vært i posten hos deg på mandag 10.november. Vi sendte boka fra vårt lager til Posten torsdag morgen den 6.november i full overbevisning om at den da skulle rekke frem til deg på mandag 10.novmber. I noen tilfeller har altså dette ikke skjedd og vi er veldig lei oss for det. Vi har sendt fra oss din bestilte bok og håper at du har den i posten i dag eller i morgen. Vi er klar over at dette kan ha gjort noen forventningsfulle lesere veldig ulykkelige, vi her i mao.no er dypt fortvilet over denne forsinklese, men håper det er glemt når man kan sette i gang med lesingen veldig snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Harry Potter i posten i går. Det morsomme er at jeg hadde glemt at jeg hadde bestilt - trodde jeg lot det bli med tanken :P ..så jeg slapp ihvertfall å irritere meg over at den ikke kom mandagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk en bok i går, og den neste kom i dag! De kom direkte i postkassen, så i går var det nok ikke plass til mer - helt fullt av Harry Potter, og antagelig måtte postmannen ta med seg den ene pakken igjen og putte den oppi i dag!

Men Midnattsol; jeg fikk nøyaktig samme svar på min henvendelse til MAO som det du fikk - den beklagelsen har de nok vært nødt til å masseutsende til ganske mange kunder...

Det kan jo virke som om det er posten som har skylda her, men jeg kommer uansett IKKE til å satse på denne varianten neste år når ny Potter bok kommer! Da blir det nattåpent med trylledrikk i bokhandelen, ja! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...