Gå til innhold

Harry Potter - igjen


Arwen

Anbefalte innlegg

Måtte bare fortelle at jeg har fått boka i dag. Gleder meg til å sette meg ned med kakao, fyr på peisen og ny bok i kveld. Noen flere som har kjøpt den i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Noen som har bestilt den fra mao og som enda ikke har fått den?

De lover at den skulle være i postkassen på utgivelsesdagen, men når den ikke er det hva er vitsen med å bestille derfra da? :evil:

Det står i ordrehistorikken at den er sendt, så da bør den komme snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt en bok derfra før og det tok ufattelig lang tid før jeg fikk den, MEN når de sier at HP skal være i postkassen dagen boka kommer ut og den ikke er det synes jeg det er skikkelig dårlig.

7. august bestilte jeg boka så tid nok har de i alle fall hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt en bok derfra før og det tok ufattelig lang tid før jeg fikk den, MEN når de sier at HP skal være i postkassen dagen boka kommer ut og den ikke er det synes jeg det er skikkelig dårlig.  

7. august bestilte jeg boka så tid nok har de i alle fall hatt.

Snodig. Jeg bestilte den engelske utgaven fra mao og fikk den i posten to dager FØR den offisielle utgivelsesdatoen :kul:

Brownie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere! Selv leste jeg den for flere måneder siden og dermed stiller jeg meg helt uforstående til Det Store Hemmelighetsskremmeriet.

Jada, jeg vet at denne gangen er det på norsk - men likevel - det er jo ingen hemmelighet hva som skjer?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere! Selv leste jeg den for flere måneder siden og dermed stiller jeg meg helt uforstående til Det Store Hemmelighetsskremmeriet.

Jada, jeg vet at denne gangen er det på norsk - men likevel - det er jo ingen hemmelighet hva som skjer?!

For sønnen min er det det. Jeg har holdt på å sprekke mer enn èn gang, spesielt siden han sier han "vet" hvem som dør... Tror han! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Dør? :o:o

(Synest vedkommande burde ha lært etter den engelske utgåva, og unngå døden denne gong. Har jo hatt god tid til å læra...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Sen levering? Skyld på posten. Det gjør jeg. ;)

Seriøst, posten har blitt skikkelig stor, tung og treig siden jeg var liten og sendte masse brev og pakker. Nå er det faktisk kjappere å sende kort fra statene til Neskollen enn fra Neskollen til Oslo. Det er ganske spesielt synes jeg...

Forøvrig skjønner ikke jeg heller alt hemmelighetskremmeriet rundt den norske oversettelsen - jeg vet hva som skjer jeg?!? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min kom heller ikke i går. Kan liksom ikke kjøpe den heller for da har jeg plutselig TO bøker også koster det meg å sende den ene tilbake.

Og i dag kommer den sikkert for i dag reiser jeg bort. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nilest siden jeg fikk den - klarte virkelig ikke å legge den fra meg - ble ferdig i natt. For en bra bok! *veldig forøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...