Gå til innhold

Den mest irriterende rollefiguren i Hotel Cæsar...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jens August har bare ett ansiktsuttrykk, legg merke til det neste gang dere ser på, så får dere noe nytt å irritere dere over! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

David, Charlotte, Åge, Andrine, Victoria, Julie, Benedicte er vel de verste nå.Cæsar er ikke som før, da synes jeg at det var mye bedre. Begynnelsen var best, skuespiller messig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte, uten tvil! Alt irriterer meg med henne. Hun som spiller henne er en elendig skuespiller og rollefiguren er så dum at det gjør vondt!

David Mandelstam irriterer meg også grønn. Han spiller så dårlig at en skulle tro de har leid inn en vikar fra et vikarbyrå som har null erfaring med skuespill!!!

Åge er utrolig dum og patetisk og forguder denne Anker-Hansen familien. Og når han ikke kommer til ordet og blir stående og stamme ler jeg meg ihjel!!!!

Cilla blir jeg gal av. Jeg blir så sint av det dobbeltspillet hennes. Maken til pappadalt skal man lete lenge etter!!

Endret av Smilla78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer selve rollefiguren dere eller skuespillerprestasjonen bak rollefiguren? En irriterende rollefigur innebærer jo at skuespilleren spiller bra. :wink: Jeg synes karakteren Åge er helt tragisk og at hun som spiller Charlotte er en dårlig skuespiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

David Mandelstam og Charlotte spiller helt utolig dårlig. En skam! Tom Sterri avslører seg for mye som revyskuespiller. Blir lei av alle seigmennene hans, smellbongbongene og alt det der. Har lite til overs for Andrine også.

Derimot synes jeg Sue-Astrid er kul som bitch. Hun spiller bra. Astrid Anker-Hansen er jo også et kapittel for seg selv. Dessuten synes jeg faktisk (som sikkert den eneste her inne) at Ingrid Nordby spiller Benedicte på en overbevisende måte. Ikke dermed sagt at jeg liker så godt rollefiguren, men jeg synes hun spiller bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åge og Andrine.

Ikke fordi de spiller dårlig, men fordi manuset er så svakt at det ikke duger til noe som helst.

Skal ONKEL Åge sulte seg for å betale gjelden til Andrine - som vitterlig har en mor og en far som burde ha lånt henne pengene?!

Det er for svakt. Men skulespillerne gjør så godt de kan stakkar.

Harry er kul - dritkul - han er morsom og naturlig synes jeg, og ja, han overbeviser.

Astrid Anker Hansen er fiiiin... nydelig dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tja...hvor skal man begynne?

Endel personer jeg ikke takler; Charlotte- dum som et naut, David Mandelstang- trøtt fyr, Andrine- svær i kjeften og lyver så støvlettene står, Åge- er så stakkarslig så jeg får vondt av fyren, Benedicte- bitch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den værste som har vært der er Guri Schanke, husker ikke hva hun het, men det var et mareritt å ha henne der. Ellers tror jeg det er greit at Åge slutter. Viktoria klarer jeg meg også helt fint uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De som irriterer meg der er først og fremst Mandelstang med sine elendige skuespiller-prestasjoner. Det samme gjelder Andrine.

Jeg tenker nå ikke på figuren de spiller, kun hvor dårlig de spiller den :wink:

Dere som ikke liker Åge får trøste dere med at han snart er ute av serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare et eller annet hjelpeløst over hele serien, synes jeg.

Mange uproffe "skuespillere," og håpløst manus. Jeg blir flau på deres vegne.

Så jeg har aldri klart å se en hel episode. Det klarer seg lenge med reklamesnuttene for serien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker så abslolutt ikke han der Thomas fyren, Victoria, Charlotte, Mandelstam, Benedicte, Andrine, Harry Trulsen osv...

Voldsomt så mange jeg ikke liker, egentli litt merkelig at jeg i det hele tatt ser på dette?! :D

Men Sue Astrid og Astrid er 2 personer i serien som ikke bare spiller rimelig bra, men som og har et okai manus og greie nok roller. Svein er også ganske morsom da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hele den forbanna gjengen på det hotellet er irriterende. Men mest irritert er jeg nok på mannen/kvinnen som kom med ideen om å lage denne såpeserien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt dette her :ler:

Må innrømme at jeg får med meg det meste av serien :oops:

Mandelstam skulle aldri fått den rollen, elendig.

Andrine er bare teit.

Åge banalt teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...