Gå til innhold

Den mest irriterende rollefiguren i Hotel Cæsar...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mandelstam er tragisk, og åge blir litt for dum

sue astrid er min personlige fsvoritt. det spillet hun og jens august driver med morer meg bare mer og mer. ellers har jeg sansen for gamle fru anker hansen også jeg da.

svei er passe teit, men hans figur trengs i serien, det gjør charlotte sin dummhet innimellom også. victoria har kommet seg, men så barnselig til tider da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke et øyeblikk i tvil om hva jeg skulle svare her: David Mandelstam! Håper inderlig at de skriver ham ut snart, hvis ikke blir jeg nødt til å slutte å se på denne serien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandelstam er helt elendig skuespiller. Han ser så rar ut i ansiktet hele tiden, jeg tror det skal forestille innlevelse.

Gjertrud Krogstad er bare helt fantastisk! Noe så gjennomført harry i både kropp og sjel skal du lete lenge etter. Jeg elsker alle parykkeme, smykkene og klærne hennes. Sønnen kommer på en god andreplass med mokkasinene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdager til min store glede at jeg ikke har sett på Hotell Cæsar på leeeeenge, aner nemlig ikke hvem Mandelstam er!

*Jippi-har et liv (på KG riktignok, but its still a life )*

Men Charlotte var såpass irriterende at hun irriterer litt selv om jeg ikke ser på lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å si "Åge, uten tvil!", men nå som jeg tenker litt mer over det, så irriterer de meg i grunnen alle sammen... :ler: Åge er så patetisk at det gjør vondt, stakkars David Mandelstam har fått en elendig skuespiller, Andrine klarer bare ikke å vekke noe sympati hos meg (voldtatt eller ei, hun løy i retten), Julie roter seg borti så ekle menn... Uffe. Derimot har jeg litt sansen for Sue Astrid, hun er deilig ondskapsfull.

Og nå slo det meg plutselig at jeg har litt for god greie på Hotell Cæsar. :o Jeg som egentlig ikke følger meg engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

han som spiller David Mandelstam burde aldri fått rollen

Charlotte er en borkjemt liten drittunge. Hun spiller utrolig dårlig burde aldri vært skuespiller.

Juni Klarer jeg bare ikke, synes også hun er en dårlig skuespiller

Andrine hufff a meg :roll:

Julie oppfører eg også som en drittunge

Victoria liker jeg av og til, men hun spiller veldig dårlig også inni mellom.

Åge er bare patetisk :roll:

Harry :hoho:

Sue Astrid er min favoritt, hun spiller bra :wink:

Hugo hadde jeg sansen for inntil dette hendte med moren. hvordan i allverden kan en få det til at noen ahr et forhold med noen bare fordi de står og snakker i en park :roll: men han spiller bra til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

David Mandelstam er utrolig irriterende, ellers er det ikke så mange andre egentlig. Har vent meg til de aller fleste, men den som har tatt seg mest opp må vel være Jens August. Han er jo blitt skikkelig bra skuespiller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er skuespillerne bak rollene eller rollene i seg selv som er irriterende - men jeg syns i allefall at Charlotte er tragisk på alle måter. Og Victoria også, selvom jeg syns hun har tatt seg opp litt i det siste.

Mandelstam har jeg ikke fått med meg...

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

David Mandelstam er den dårligste skuespilleren noensinne!

Enig! Og hakk i hel kommer Kristin Frogner/Charlotte. En god kombinasjon av håløse skuespillerprestasjoner og irriterende rollefigurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åge!

Rollen hans har tapt seg. Nå virker "Åge" rett og slett dum til tider.

:enig_animasjon:

Victoria scorer ikke akkurat høyt på lista mi heller......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...