Gå til innhold

Den mest irriterende rollefiguren i Hotel Cæsar...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Charlotte syns jeg er ekstremt irriterende - muligens fordi hun som spiller rollen' date=' spiller så dårlig......[/quote']

ENIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Mange, alt for mange. Det er litt for mange i den serien som kan håndverket sitt altfor dårlig, men Charlotte, hun er skrekkelig. Liker så godt når hun griner jeg, da ler jeg så jeg griner. Og ny kjæreste har hun jo hele tida, hva ser de i henne sier nå jeg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Åge og Andrine er forferdelig irriterende. Før synes jeg Victoria var en pest og plage når hun trodde at Albert var voldteksmann, men nå har jeg litt sympati for henne pga Cillas sabotasjer. Men, men... Sånn er vel såpeserier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charlotte og David Mandelstam synes jeg er utrolig tragiske...

Forøvrig må jeg si at jeg synes Svein er den morsomst, han har så utrolig mange bra kommentarer! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

David Mandelstam er den dårligste skuespilleren noensinne!

Åge har den mest patetiske rollefiguren noensinne!

Svein og Sue Astrid liker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vanessa

Å, hvor skal jeg begynne...

Andrine, Åge, Victoria, Harry, Svein, Gjertrud, David, Cilla, Benedicte, Julie (mistet "respekten" for henne da hun ble sammen med Harry).

Av tidligere figurer kan jeg jo nevne Ninni, Ragnar, Sissel, Arne Marcussen (han må vel være tidenes überpsykopat), Knut Arne, Alex, Rolf... hvorfor i all verden ser jeg på en serie som er så til de grader irriterende? Og enda har jeg sikkert glemt mange figurer. Nei, tror heller jeg skal vie den halvtimen til å lese fag, jeg...

(Hurra for denne tråden, som har reddet Vanessa fra den elendige TV-serien! :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åge, uten tvil, så utrooolig irriterende og patetisk :murvegg:

Det er så ille at jeg skifter kanal i de senene han er med i ..... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...