Gå til innhold

Hvilken type sandal synes du er finest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså, jeg er ikke ut etter hvilken som på bildene er finest men hvilken type som er finest; Sandal med tåsplitter eller med bred reim :)

Anonymous poster hash: e3693...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandal med tåsplitt er noe av det tåpeligeste jeg vet om. Det er vondt å gå mer og det ser aldri bra ut.

Anonymous poster hash: 9bcda...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg synest det kjem meir an på kva type reimer det er, kva type skinn osb. Eg likar både tåstroppar og ikkje tåstroppar, og har båe typer. Av dei du hadde plukka ut likte eg best dei med tåstroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du bør fokusere mer på sålen. Ingen av disse er sko som du kan gå lenge i uten å få vondt i føttene. Begge disse har en helt flat såle, uten noen mykhet eller oppbygning.

Tåsplitt er som regel mer ubehagelige enn de uten. Vanskelig å si hvilken type som er finest, ettersom man finner både fine og stygge av begge deler. Men det er jo sånn at sko som gode på foten og gode å gå i, brukes langt mer enn sko som ikke er gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte best nummer 1. Og om reima mellom tærne skulle gnage så går det an å kjøpe myk plast til å smette utenpå.



Anonymous poster hash: 16bea...47b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr 2. Både ser bedre ut og er mer behaglig!



Anonymous poster hash: 48941...977
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager, men jeg må bare.

Hvis man alikevel skal velge vonde sandaler kan man likegodt velge noen der man lider for skjønnheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Sandal med tåsplitt er noe av det tåpeligeste jeg vet om. Det er vondt å gå mer og det ser aldri bra ut.

Anonymous poster hash: 9bcda...630

Helt uenig, jeg elsker det og synes aldri det er ubehagelig. Føler meg som en liten jente hvis jeg har sandaler med rem som går tvers over.

Synes definitivt at de første var finest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...