Gå til innhold

Strømpebukser KILER!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere! Er det flere enn meg som synes at beina blir ekstra følsomme og kilne i tynne strømpebukser (10-20 denier)? Jeg får helt hetta når noen berører beina mine... Kiler så sinnsykt! Kjenner dette også når beina berører hverandre, men ikke like intenst da... Er det flere som har det slik?

Anonymous poster hash: b2081...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Går derfor ikke med tynne strømpebukser. Enten bare legger eller litt tykkere strømpebukser eller tights.

Anonymous poster hash: 3e6cb...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Går derfor ikke med tynne strømpebukser. Enten bare legger eller litt tykkere strømpebukser eller tights.

Anonymous poster hash: 3e6cb...4c7

Godt å høre at det ikke bare er meg... :-)

Anonymous poster hash: 92e63...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir så herlig følsom på beina av det.

På kveldene nå i vinterhalvåret. Pleier jeg å ta av meg buksa og gå i bare strømpebuksa når jeg kommer hjem. Da er det ekstra deilig når dama tar beinene mine oppi fanget og koser med de mens vi f.eks ser på film. Det er mye mer følsomt og godt enn bare legger.

Hun derimot, går nesten aldri med strømpebukse. Så jeg får ikke gjengjeldt tjenesten. Så da blir det hodet hennes i fanget og kose med håret i andre halvdel av filmen ;)

Men vi menn bruker jo ikke slike tynne strømpebukser som dere jenter gjør. Men det blir nesten den samme følelsen.



Anonymous poster hash: 8bf7b...4e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Er det flere enn meg som synes at beina blir ekstra følsomme og kilne i tynne strømpebukser (10-20 denier)? Jeg får helt hetta når noen berører beina mine... Kiler så sinnsykt! Kjenner dette også når beina berører hverandre, men ikke like intenst da... Er det flere som har det slik?

Anonymous poster hash: b2081...b93

Skjønner ikke at dette er et problem. Det må jo bare være deilig - spesielt når det er noen andre som berører bena dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at dette er et problem. Det må jo bare være deilig - spesielt når det er noen andre som berører bena dine!

Det er sånn "vondt deilig"... ofte kiler det så mye at det bikker over til å bli ubehagelig... rart egentlig, for jeg er vanligvis ikke kilen på beina...

TS

Anonymous poster hash: 92e63...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydeligvis svært få som opplever det samme som meg... er nok en feilkopling et eller annet sted i nervesystemet mitt... :-)

TS

Anonymous poster hash: 92e63...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...