Gå til innhold

Har alle på KG lekkert undertøy og strømper..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Ludodama

Også kan man klippe opp nettingtrusa i skrittet og bruke den som en bhtopp om natta med flere lag ammeinnlegg inni når melkesprengen kommer for fullt :)

Wow! Dette trikset skulle jeg visst om, de medbragte bh' ene var jo plutselig 3 nummer for små :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjøper de billigste gstrengene som finns. Helst sånne 3 for 2 oppleggg. Jeg har også bare 3 utslitte Bh'er som spiller på siste verset. Typen min bryr seg ikke, og jeg trenger ikke fint undertøy for å føle meg sexy :)



Anonymous poster hash: a414b...539
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ikke mer sexy med dyrt og lekkert undertøy enn med hverdagsundertøy. Det er jo ikke sånn at jeg går og tenker på og kjenner etter hva slags undertøy jeg har på meg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både korsett og hofteholder med tilhørende strømper. Aldri brukt det som annet enn del av sex. Ellers går det i en salig blanding av blonde, "silke" og bomull!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker for det meste hipstere i blonder. Gir ikke synlig trusekant, er behagelige på og ser fint ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Selv bruker jeg vanlig bomullstruse, kanskje en hipster eller noe. Så ser jeg i undertøystråden at folk kjøper skikkelig ordentlig undertøyssett i ulike farger, materialer med blonder og silke og hold-in og push up og strømpeholdere og hele pakka!

Er dette normen? Bruker dere strømper og strømpeholdere hver dag? Eller bare på jobb med pencil skjørt?

Lurer oppriktig på dette, prøver ikke å lage en ekkel trusetråd:(

OG: Når dere sier strømper. Det er ikke sokker? Ikke strømpebukse? Det er sånne tynne som går langt opp ja?

takk for svar kg

Anonymous poster hash: 26963...048

Nei, jeg bruker ikke strømper og strømpeholdere hver dag :) Men kan ha på en stringtruse som er like behagelig som en hipster (jeg har et par sånne), men som oftest bruker jeg en hipster og en fin BH :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Har ikke de fleste av oss litt av hvert, da? Bh'ene mine er stort sett fra et relativt dyrt fransk merke, men kjøpt på salg og i sett, så jeg har fancy undertøy. Så har jeg en del hipstershorts i mikrofiber som kan være både pent og mindre pent, og et par bomullstruser til dagene hvor det er tomt for alt annet. Noe til enhver anledning.

Anonymous poster hash: 489fb...dea

Men jeg kan godt finne en pen BH på cubus også :) Det trenger ikke være dyrt for å være pent og bra heller da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen finere undertøysett, bodyer og underkjoler, men til hverdags foretrekker jeg hipstere i bomull. Bher er mest fra Triumph i nøytrale farger, og ikke push-up. Liker best vanlige bøyle bher og tskjorte-bher.

Har endel hvite bomullshipstere fra bread&boxer som er skikkelig gode, de bruker jeg på jobb. Har hvite bukser på jobb, så da er det greit å ikke ha noe fargesprakende som vises under.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, ts her

hva har dere på dere under jeans? ofte får jeg sånn strek på rompa så jeg får tre-fir rumpeballer. ugh



Anonymous poster hash: 26963...048

Endret av estrella
Tilsvar til innlegg som er ryddet er fjernet. Estrella, mod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, ts her

hva har dere på dere under jeans? ofte får jeg sånn strek på rompa så jeg får tre-fir rumpeballer. ugh

Anonymous poster hash: 26963...048

Jeg bruker hipstere under jeans, får ikke truseskille av de. Men, viktig at de er store nok, er de for stramme så blir det fort ekstra rumpeballer ;) Sloggi har noen "usynlige" hipstere som er fine under trange bukser og kjoler/skjørt, de gir ikke trusekant.

Endret av estrella
Tilsvar til innlegg som er ryddet er fjernet. Estrella, mod
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

hei, ts her

----- snip -----

hva har dere på dere under jeans? ofte får jeg sånn strek på rompa så jeg får tre-fir rumpeballer. ugh

Anonymous poster hash: 26963...048

Jeg har ikke prøvd dem, men jeg hører gode meldinger om noen usynlige truser fra Sloggi.

'Invisible lace' tror jeg de heter, men jeg kan ikke innestå for at det jeg hørt er helt riktig altså.

Edit: Mye mulig det er de samme hipsterne som 'skruf' nevner :Nikke:

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hipstere under jeans, får ikke truseskille av de. Men, viktig at de er store nok, er de for stramme så blir det fort ekstra rumpeballer ;) Sloggi har noen "usynlige" hipstere som er fine under trange bukser og kjoler/skjørt, de gir ikke trusekant.

Jeg har ikke prøvd dem, men jeg hører gode meldinger om noen usynlige truser fra Sloggi.

'Invisible lace' tror jeg de heter, men jeg kan ikke innestå for at det jeg hørt er helt riktig altså.

Aha, ok, takk for svar.

Anonymous poster hash: 26963...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd dem, men jeg hører gode meldinger om noen usynlige truser fra Sloggi.

'Invisible lace' tror jeg de heter, men jeg kan ikke innestå for at det jeg hørt er helt riktig altså.

Edit: Mye mulig det er de samme hipsterne som 'skruf' nevner :Nikke:

Jeg er ganske sikker på at vi snakker om de samme Lille-Pus :) Jeg husket bare ikke helt navnet. Veldig ålrighte truser til sitt bruk :)

De sitter forresten godt på også, siger ikke her og der. Eller blir for nysgjerrige. Skjæringen er litt oppå rumpeballene, ikke under kanten.

Forsåvidt også veldig ok til bruk på trening under treningstightsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva har dere på dere under jeans? ofte får jeg sånn strek på rompa så jeg får tre-fir rumpeballer. ugh

Anonymous poster hash: 26963...048

Bruker string. Ingen synlig kant og behagelig å ha på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Jeg er ganske sikker på at vi snakker om de samme Lille-Pus :) Jeg husket bare ikke helt navnet. Veldig ålrighte truser til sitt bruk :)

De sitter forresten godt på også, siger ikke her og der. Eller blir for nysgjerrige. Skjæringen er litt oppå rumpeballene, ikke under kanten.

Forsåvidt også veldig ok til bruk på trening under treningstightsen.

Jeg bruker og gjerne de, men da de helt glatte fremfor de i bomull. Bomullen kan krølle seg litt om man går med litt tettsittende jeans og ikke gidder passe på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke noe av dette til hverdags, og det lille jeg har av fint undertøy blir nesten bare brukt til senge-hygge.



Anonymous poster hash: 75730...02c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker og gjerne de, men da de helt glatte fremfor de i bomull. Bomullen kan krølle seg litt om man går med litt tettsittende jeans og ikke gidder passe på :)

De er de glatte jeg har også :)

(men til andre som liker bomullshipstere så kan jeg anbefale bread&boxer sine, knallgode! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for AB-hets og tilsvar til dette. Som ledd i ryddingen er to innlegg redigert (fjernet tilsvaret, men lot resten av innleggene få stå som de var).

Mvh Estrella, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker strømper og strømpeholder til daglig. Også sexy undertøy ellers. Føler meg delikat og sexy under kjolen. Deilig følelse. Det er vel ikke noe galt i det?

Ludmila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker nesten bare hipster og boxer frå Pierre Robert til vanleg. Utruleg komfortable, og slepp å tenke på å få sopp og lukte sveitte der nede. Dei kan eg vaske på høg temperatur så ikkje elastikken blir så fort øydelagt.

Litt overprisa då men..

Fint undertøy bruker eg når vi skal ha det gøy. Då kan det vere fin truse, bh/korsett og strømper med hofteholder.

Anonymous poster hash: 52cab...67d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...