Gå til innhold

Har alle på KG lekkert undertøy og strømper..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv bruker jeg vanlig bomullstruse, kanskje en hipster eller noe. Så ser jeg i undertøystråden at folk kjøper skikkelig ordentlig undertøyssett i ulike farger, materialer med blonder og silke og hold-in og push up og strømpeholdere og hele pakka!

Er dette normen? Bruker dere strømper og strømpeholdere hver dag? Eller bare på jobb med pencil skjørt?

Lurer oppriktig på dette, prøver ikke å lage en ekkel trusetråd:(

OG: Når dere sier strømper. Det er ikke sokker? Ikke strømpebukse? Det er sånne tynne som går langt opp ja?

takk for svar kg



Anonymous poster hash: 26963...048
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg brukar bomullstruse, godt pansra.

Og t-shirt behå frå lindex, sånn einsfarga så minskar puppane. Dei har eg i kvit og svart.

Sånne finare sett har eg brukt ein gong, det var då eg gifta meg. Gubben vart ikkje nøgd, bruka pengar på sånn som ska av er bortkasta. Ubehagelege e dei og.



Anonymous poster hash: 5954e...a9a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare disse Å giiid-damene som liker å framstille seg sånn.



Anonymous poster hash: d385e...746
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare fint undertøy. Fine hipstere (aldri bomull), og fine BHer.

Men jeg er sjelden opptatt av å bruke BH og truse som matcher. Det er litt vanskelig :P

På denne måten føler jeg meg alltid bra, jeg føler meg alltid trygg på undertøyet dersom noe skulle lede til "sexytime" og når man går med blonde-hipstere slipper man at det "krøller" seg og at truselinjen viser (jeg bruker ofte stramme skjørt.

Strømpebukse bruker jeg hver dag. Aldri strømer (altså de som kun når opp til låret).

I min "fjortistid" gikk det mye i de grusomme Bjørn Borg-undertøyet og det som lignet. Det ville jeg aldri gått med nå. Da jeg begynte å få en litt "penere" klesstil for noen år siden, ble de store, stygge bommulshipsterne kun brukt som mensentruser om natten :P Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanlig hipsters. Har to BH-er til å ta på meg når jeg skal gå med klær der puppene syns.

That's it. Men har lyst på noen knesokker da, det liker kjæresten.



Anonymous poster hash: e1adb...de6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil vel strengt talt ikke de trådene tiltrekke folk flest, men de som er spesielt interessert i det. Så en skal ikke se på det som en slags fasit. Jeg tror de fleste har litt av hvert i klesskapet, noe veldig lekkert og noe helt ordinært.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har stort sett bare lekkert undertøy med blonder og stash, men fordi jeg er håpløs med å holde skapet ryddig så er pene farger umulig. For å matches så handler jeg stort sett kun svart. Har et par andre farger til spesielle anledninger og antrekk, men 90% svart. Liker undertøy som sitter godt, støtter godt og ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare fint undertøy. Fine hipstere (aldri bomull), og fine BHer.

Men jeg er sjelden opptatt av å bruke BH og truse som matcher. Det er litt vanskelig :P

På denne måten føler jeg meg alltid bra, jeg føler meg alltid trygg på undertøyet dersom noe skulle lede til "sexytime" og når man går med blonde-hipstere slipper man at det "krøller" seg og at truselinjen viser (jeg bruker ofte stramme skjørt.

Strømpebukse bruker jeg hver dag. Aldri strømer (altså de som kun når opp til låret).

I min "fjortistid" gikk det mye i de grusomme Bjørn Borg-undertøyet og det som lignet. Det ville jeg aldri gått med nå. Da jeg begynte å få en litt "penere" klesstil for noen år siden, ble de store, stygge bommulshipsterne kun brukt som mensentruser om natten :P Hehe

HAHA!!

Men... Selv bruker jeg mye naturlig stoff for å ha best mulig flora der nede. Disse silkeaktige stoffene i finere truser er litt uheldige hos meg altsååå : S

Eller finnes det noen hud- og studentprisvennlige truser? Hva annet enn bjørn borg finnes der ute?

TS

Anonymous poster hash: 26963...048

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stort sett kun boxere. Stort sett i bomull. Det er simpelthen mest behagelig å gå med og da blir det sånn. Har penere undertøy for når man skal leke eller føle seg bedre. Matchende sett og stay ups og sånt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går i den fella at du tror at siden det bare er det som diskuteres er det slik alle på forumet er. Faktum er at det kun er de som er interesert i temaet, denne gangen pent undertøy, som diskuterer det, og dermed kommer ikke vanene til alle de andre brukerene frem. Dermed kan det som kanskje egentlig er et mindretall virke som et stort flertall.



Anonymous poster hash: 4b76d...88b
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker det undertøyet jeg finner jeg, om det så er utvasket og slitt :ler:

Jeg har så og si ikke noe fint undertøy, det eneste må vel være et undertøyssett fra h&m, men det blir nok ikke regnet som fint blant folkene her på kg :P



Anonymous poster hash: 3c553...bca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg alikevell skal kjøpe undertøy så kan jeg heller spandere på meg litt finere undertøy. At undertøyet er fint betyr ikke at det er ubehagelig å bruke.



Anonymous poster hash: 2db45...ef7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh. Fint undertøy gjør definitivt at jeg føler meg bedre og mer vel, men i min verden kan det like gjerne være et matchende sett som sitter pent, i en farge jeg liker, fra kjedebutikkene. Og, hold dere fast; det hender jeg får komplimenter for dette billigrasket mitt fra menn også.

Skulle gjerne raida Agent Provocateur, jeg, men så lenge det finnes reiser å spare til, konserter å gå på, regninger som skal betales, og andre pengesluk, så er ikke eksklusivt undertøy noe jeg verken kan eller vil prioritere.



Anonymous poster hash: 46984...86b
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare bomull her. Får fnatt og klør av blonder. Kjærester jeg har hatt har ikke brydd seg, og heller foretrukket fravær av undertøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare undertøy fra victorias secret, er mye mer behagelig enn hm og synes det ser finere ut og. Går for det meste i bomull hipstere og bher i bomull, et par ting som er litt finere. Bomull fordi det er bedre for underlivet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA!!

Men... Selv bruker jeg mye naturlig stoff for å ha best mulig flora der nede. Disse silkeaktige stoffene i finere truser er litt uheldige hos meg altsååå : S

Eller finnes det noen hud- og studentprisvennlige truser? Hva annet enn bjørn borg finnes der ute?

TS

Anonymous poster hash: 26963...048

Det trenger ikke være pissdyrt for at det skal være fint :)

Jeg kjøper aldri truser som koster 300 kroner (jeg er en elendig husmor, så truser er ikke like pene etter mye vasking :P ).

Men om du er sensitiv mot diverse stoff, er det mindre enkelt da utvalget blir mindre.

Men har ikke de fleste truser en slags "bomullsbad" i midten, uansett hva resten av trusen er laget av? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har bare undertøy fra victorias secret, er mye mer behagelig enn hm og synes det ser finere ut og. Går for det meste i bomull hipstere og bher i bomull, et par ting som er litt finere. Bomull fordi det er bedre for underlivet..

Handler du på internett? Eller bor du i utlandet eller reiser ofte? :)

Jeg liker også VS, men synes det er litt vanskelig å få tak i. Spesielt med tanke på toll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler du på internett? Eller bor du i utlandet eller reiser ofte? :)

Jeg liker også VS, men synes det er litt vanskelig å få tak i. Spesielt med tanke på toll.

Har kjøpt i to omganger , var en tur til nyc i mai og byttet ut ca halve truselageret og hele bhlageret da.. Kjøpte siste runde med truser over Internett . Blir jo dyrt, men en Truse fra hm koster jo fort hvetfall 50 kr så blir ikke dyrere enn dette

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lett miks. De siste årene har jeg faktisk begynt å kjøpe sett når jeg først skal kjøpe BH, i allfall om jeg finner matchende truse. Men jeg bytter jo truse oftere enn BH, og jeg trenger strengt tatt ikke lekre truser under arbeidsantrekket så jeg supplerer med helt vanlige bomullstruser som tåler vask etter vask etter vask.

Så tar jeg heller fullt sett "til fint".

Hadde jeg prøvd å komme på jobb i skjørt (pencil eller annet) ville jeg blitt ledd rett ut og bedt om å gå og skifte til skikkelig tøy, så det nytter ikke. Dermed bruker jeg heller ikke strømper til jobb ;) . Men, ja, jeg bruker strømper og strømpeholder når jeg skal ha på kjole eller skjørt. Jeg har nemlig alltid syntes strømpebukser er vanvittig ukomfortable, så i fjor høst prøvde jeg å konvertere og så langt trives jeg mye bedre med strømper enn med strømpebukser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...