Gå til innhold

Noen som har prøvd wr.up-busker fra Freddy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser at mange skaffer seg disse wrup-buksene. Hvordan er dem å ha på seg? Fornøyd? Lurer på om jeg skulle kjøpt men vil gjerne høre meg litt rundt først da jeg ikke helt vet. Ser at det er mang sånne bikini-fitness jenter som bruker dem.. :wink:



Anonymous poster hash: 1348a...d34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal visst gi en bra :flekke:

Men vet ikke jeg :vetikke:



Anonymous poster hash: 1348a...d34
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har! De er syyykt gode og sitter som støpt! Det eneste negative må være at de kanskje er litt dyre? Men, det er jo ikke sammenlignbart med billigmerkene uansett tenker jeg. Jeg er fornøyd og skal ha fler :-D Nå har jeg en i marineblå, neste på listen en sort til hverdags og kanskje en beige til høstens byturer ;-)

Anonymous poster hash: 1348a...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten ikke sett disse jentene du snakker om med dem, følger ikke med på slikt. Men har noen venninner som har.

Anonymous poster hash: 1348a...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har! De er syyykt gode og sitter som støpt! Det eneste negative må være at de kanskje er litt dyre? Men, det er jo ikke sammenlignbart med billigmerkene uansett tenker jeg. Jeg er fornøyd og skal ha fler :-D Nå har jeg en i marineblå, neste på listen en sort til hverdags og kanskje en beige til høstens byturer ;-)

Anonymous poster hash: 1348a...d34

Takk for svar! Jeg tror jeg skal prøve meg på et par.. Brune som står høyest på ønskelisten hær da hehe i tilleg er det ikke dumt med litt sprett i stumpen :danse:

Anonymous poster hash: 1348a...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Noen som ikke har supermodell kropp og dritbra rumpe som har prøvd disse? Ser de bra ut på "vanlige" rumper også?



Anonymous poster hash: d1f77...337
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Busker liker jeg ikke å gå med. De stikker og klør. At noen får fine rumper av slike busker, får så være, det klarer jeg ikke se for meg.



Anonymous poster hash: cd424...43b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Jeg har en !

Kjempe deilig og behagelig å bruke.

Er strikk på innsiden rundt livet, som gjør at du slipper å bruke beltet. Den sitter på godt. :-)

De har sånn "tights" utseende, og ikke denim/jeans. Men de har jo også noen i denim varianter.

Har en i brun/beige. Kommer du i hvert fall til å kjøpe meg i flere farger etterhvert :D

Edit: Jeg er ganske liten, 158 og veier 44(vet det er lite, og det jobbes med...), kjøpte den i XS.

Jeg digger rumpa mi i den og det gjør kjæresten også ;)

Gir en fin sprett :) Anbefales!

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fem stk. Rumpa mi er ganske så spretten uten hjelp, så ser ikke noe forskjell i buksene. stoffet på buksen er tights, så det ser også ut som tights. Materialet blir litt slitt over tid så buksene holder seg ikke så godt som andre bukser. Nå har de jo salg i tillegg så om man vil prøve de for en litt billigere penge så er det jo greit å slå til nå :)

Er fornøyd med mine, men tror ikke jeg kommer til å kjøpe flere da de som sagt blir fort slitt.

Kan og nevne at om man har litt omkrets på rumpa som jeg har så må man opp en del i str.. Er vanligvis en M i bukse men må egentlig opp i XL i disse, kan komme unna med L uten at det blir gjennomsiktig ( bortsett fra den sorte.. den har et annet stoff )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en !

Kjempe deilig og behagelig å bruke.

Er strikk på innsiden rundt livet, som gjør at du slipper å bruke beltet. Den sitter på godt. :-)

De har sånn "tights" utseende, og ikke denim/jeans. Men de har jo også noen i denim varianter.

Har en i brun/beige. Kommer du i hvert fall til å kjøpe meg i flere farger etterhvert :D

Edit: Jeg er ganske liten, 158 og veier 44(vet det er lite, og det jobbes med...), kjøpte den i XS.

Jeg digger rumpa mi i den og det gjør kjæresten også ;)

Gir en fin sprett :) Anbefales!

Ahh, nå ble jeg litt beroligget. Bestilte nettopp en petite i XS og var redd for at det skulle bli for lite siden de skriver at man bør gå opp en størrelse. Men jeg er like lav som deg og veier 40 kg (jeg vet, jeg også), så da bør vel ikke xs bli for smått :D Tror du at du hadde hatt plass til en stilongs under den? Haha, rart spørsmål, men jeg er avhengig av stilongs siden jeg alltid fryser!

Anonymous poster hash: d1f77...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse buksene syns jeg er alt annet enn pene. man kan si hva man vil om å få pen rumpe i dem, men stygge er de jommen!



Anonymous poster hash: cd424...43b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Jeg har en !

Kjempe deilig og behagelig å bruke.

Er strikk på innsiden rundt livet, som gjør at du slipper å bruke beltet. Den sitter på godt. :-)

De har sånn "tights" utseende, og ikke denim/jeans. Men de har jo også noen i denim varianter.

Har en i brun/beige. Kommer du i hvert fall til å kjøpe meg i flere farger etterhvert :D

Edit: Jeg er ganske liten, 158 og veier 44(vet det er lite, og det jobbes med...), kjøpte den i XS.

Jeg digger rumpa mi i den og det gjør kjæresten også ;)

Gir en fin sprett :) Anbefales!

Ahh, nå ble jeg litt beroligget. Bestilte nettopp en petite i XS og var redd for at det skulle bli for lite siden de skriver at man bør gå opp en størrelse. Men jeg er like lav som deg og veier 40 kg (jeg vet, jeg også), så da bør vel ikke xs bli for smått :D Tror du at du hadde hatt plass til en stilongs under den? Haha, rart spørsmål, men jeg er avhengig av stilongs siden jeg alltid fryser!

Anonymous poster hash: d1f77...337

Haha, hunden min er større enn dere to. :ler:

Det var ikke ment slemt på noen måte, jeg har bare lett lenge etter mennesker som er mindre enn ha fordi jeg har funnet noen på grensa før.

Hvordan i alle dagerhavnet jeg på dette underforumet :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Ahh, nå ble jeg litt beroligget. Bestilte nettopp en petite i XS og var redd for at det skulle bli for lite siden de skriver at man bør gå opp en størrelse. Men jeg er like lav som deg og veier 40 kg (jeg vet, jeg også), så da bør vel ikke xs bli for smått :D Tror du at du hadde hatt plass til en stilongs under den? Haha, rart spørsmål, men jeg er avhengig av stilongs siden jeg alltid fryser!

Anonymous poster hash: d1f77...337

Stilongs kan du glemme :P

Den sitter som støpt. Er en frysepinne selv, men har holdt ut :P

Bestilte den ikke i petite, men i den "vanlige".

Den dekker akkurat anklene, petite blir litt kortere i bein mener jeg å ha lest :)

Veldig deilig å bruke, bevege deg som du vil..osv :D

Føler meg vel i den, så lenge jeg har en fin bluse / topp over, så er jeg fornøyd.

Litt uvant med formen bakpå, men venner deg til det.

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Kvaliteten er ikke den beste nei :/ Jeg har måtte sende to stk i retur, og det har flere jeg kjenner også pga sømmen rakner mellom bena. Tror dette skulle forbedres nå, men jeg tar ikke sjangsen på å bestille fler, før jeg hører om noen positive tilbakemeldinger på forbedret kvalitet. De er utrolig gode å gå med, og er silikon på innsiden av buksen helt oppe, så den ikke sklir ned. Bare synd med kvaliteten :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...