Gå til innhold

skjønnhetsbehandlinger for bruder før bryllup


Ruccula

Anbefalte innlegg

Hei tidligere eller kommende bruder.  :blomst:

 

Hvilke skjønnhets tiltak gjorde dere før bryllupet eller planlegger å gjøre?

 

Det er akkurat 1 mnd til jeg skal gifte meg og lurte på om noe jeg burde gjøre mens det enda er litt tid ;)

 

Jeg har bestilt frisør time og time til ansikts behandling uken før.  På selve dager har jeg frisør, sminkør og neglebehandling :) 

 

 

 

 

Noen som vil dele sine tips eller erfaringer ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klippet tuppene hos frisør for typ første gang i mitt liv. Ellers ingenting. Prøvde vippeextensions en god stund før, men det var ikke noe for meg.

Ellers foretrekker jeg å se ut som meg selv, også i bryllupet.



Anonymous poster hash: 7a32d...abc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest økonomifrue

Klippet tuppene hos frisør for typ første gang i mitt liv. Ellers ingenting. Prøvde vippeextensions en god stund før, men det var ikke noe for meg.

Ellers foretrekker jeg å se ut som meg selv, også i bryllupet.

Anonymous poster hash: 7a32d...abc

Signerer det med å se ut som seg selv!

Har klipt tuppa og farget øyenbryn og vipper så de er litt tydeligere enn ellers, bruker aldri sminke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal jo selvfølgelig se ut som seg selv, men ingenting galt i å være en god versjon av seg selv akkurat den dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klippet håret og bruker en dyr, men fantastisk sjampo/balsam/hårkur-serie, og skal sette på vipper og forsterke negler uken før. Og jobber så godt jeg kan med å bli så brun som mulig 😉 Skal ellers sminke meg selv for å se ut som meg selv, men sette opp håret hos frisør selve dagen☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare ha neglebehandling, frisør og sminke som skjønnhetsbehandling.. Jeg vil se ut som meg, jeg er ingen jåle så skal være så naturlig som mulig. Men alltid ønsket med flotte negler så det skal jeg ha :) Ellers fått tilpasset linser så jeg slipper å gå med briller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

Klippet og farget håret hos frisøren ett par dager før, mandagen før hadde jeg fotpleie. Var også på et spa deg selv opplegg på ett lokalt hotell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør mye slikt til vanlig også, men jeg farget/stripet håret, tok fotbehandling, negler, påsatte vipper, ansiktsbehandling og voksing :)

Anonymous poster hash: f82ff...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør mye slikt til vanlig også, men jeg farget/stripet håret, tok fotbehandling, negler, påsatte vipper, ansiktsbehandling og voksing :)

Anonymous poster hash: f82ff...a7f

Og bryn.

Anonymous poster hash: f82ff...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal jo selvfølgelig se ut som seg selv, men ingenting galt i å være en god versjon av seg selv akkurat den dagen ;)

 

Jeg følte jeg var en god versjon selvom jeg ikke svidde av masse penger på ting jeg ikke gjør ellers.

Anonymous poster hash: 7a32d...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det å bli dullet med er veldig godt, og skal unne meg både litt ekstra au au og nytelse i tiden før bryllupet. :) Blant annet voksing, dyp rens, massasje, fotpleie, vippextensions, farge bryn. Ellers skal jeg bruke så og si ingen sminke på selve dagen. Jeg vet mange her på forumet kallet vippextensions for tacky og harry, men det er jo enda godt folk har forskjellige meninger!

 

Alt jeg skal gjøre skal jeg gjøre hos samme person, og jeg har planer om å ønske meg gavekort hos henne som jul og bursdagsgave, så håpet da er at det ikke er mye jeg selv betaler. Og noen av tingene er jo noe jeg allerede gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjør jeg mye av dette regelmessig uansett bryllup eller ikke men:

- Striping/bleking av hår

- Voksing

- Solarium

- Gelenegler

- Pedikyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voks og ansiktpleie idag, sminke og frisyre på dagen imorgen :)

Anonymous poster hash: 6ab6e...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...