Gå til innhold

Beste/verste opplevelse i utdrikningslag!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :) skal arrangere utdrikningslag snart og det meste er i boks. Har sett mye rundt på nett og det er jo så mye gøy å gjøre! Vil jo gjerne dette skal bli en dag hun husker for alltid :) så derfor spør jeg dere bare for gøy, hva er det beste eller verste dere har opplevd når dere har vært på utdrikningslag? Noen leker som var kjempegøy? Eller helt grusomme?

Takk for svar :D

Anonymous poster hash: 3c176...869

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig tacky med utdrikningslag...



Anonymous poster hash: 6b895...05c
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig tacky med utdrikningslag...

Anonymous poster hash: 6b895...05c

Det blir hva man gjør det til, det.

Anonymous poster hash: 37ab0...e9a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig tacky med utdrikningslag...

Anonymous poster hash: 6b895...05c

Enig.

Anonymous poster hash: 12c91...b4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste: champagnekurs, det var både moro og interessant.

Verste: utkledningsfest med så strenge føringer på kostyme at det endte med å koste ca 2000 for hver av oss bare for stygt antrekk og stygg parykk, mat og drikke og aktiviteter kom i tillegg. Det var utrolig dumt av meg å ikke sette ned foten for ideen eller trekke meg fra hele greia.



Anonymous poster hash: addb7...059
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste: komishow (av det profesjonelle slaget, altså), spa for alle, og god tid til å sitte og prate med venner hjemme over et glass vin, litt snacks, og felles eksperimentering med hårpynt og sminke.

Verste: ikke opplevd.

Anonymous poster hash: 3ff27...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun vært i to, mitt eget og venninne sitt.

Beste: noe bruden liker. Jeg fikk paintball, syns det er kjempegøy, og var så moro at alle venninnene mine også ble med selv om det var litt utenfor konfortsone :) deretter lunsj, litt utdritning i byen og så hjem til venninne med god middag og drikke. Virkelig fornøyd med det :)

Verste er helt klart når bruden blir sjenket alt for mye. Det er ikke hyggelig rett og slett. Sørg for å spise i løpet av dagen :P

Anonymous poster hash: be397...b68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns utdrikningslag er utrolig gøy, så lenge det ikke er utdritningslag. Bor i Oslo, så utdritning langs Karl Johan står veldig langt nede på min liste. Men, det er nå min personlige smak.

Beste: som over, noe bruden liker og du ser at hun har en utrolig gøy dag i lag med alle sine nærmeste. Det er jo helt forskjellig hva folk liker, men så langt har det alltid vært stor suksess med en eller annen form for aktivitet dagtid (en type bruden liker), så ikke hele dagen består i å drikke.

Av typiske aktiviteter/leker på kvelden har det i alle utdrikningslag jeg har vært i falt i smak med intervjuing av forloveren og så få bruden til å gjette hva han har svar og/eller si det riktige svaret.



Anonymous poster hash: e85f4...a87
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste;

Utdrikningslag som ender hjemme eller en hyttetur hvor det er rom for å prate, spise og slappe av sammen. Med mange feststemte damer på en plass har folk drt morro nesten uansett :)

Litt aktiviteter som er lagt opp til at man kan være lite selvhøytidelige, og noe som alle kan delta på.

Verste;

Stressende utdrikningslag hvor man forflytter seg hit og dit hele dagen, blir nesten sånn "nå må vi skynnte oss å ha det gøy før vi må videre".

At kvelden ender på byen er ofte ikke så vellykket. Samholdet i gruppa deles fort opp fordi noen vil hit og andre vil dit.

Det enkle er ofte det beste 😊

Anonymous poster hash: a35af...799

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært i ett utdrikningslag, og det var ikke stort å skryte av. Vi spiste middag ute, og dro hjem til forloveren for å drikke vin, hvorav tre av de åtte inviterte ikke drikker noe særlig, og det ble ikke akkurat hæla i taket for å si det sånn. Vi hadde tenkt at bruden kunne ha på en leketiara eller et slør for å markere at det faktisk var et utdrikningslag, og ha det litt gøy sånn, men det nektet hun. Forloveren var veldig frustrert fordi hun tidligere hadde prøvd å finne ut hva vi skulle gjøre ved å spørre bruden hva som var aktuelt av aktiviteter, men bruden ville ikke gjøre noe av det som ble foreslått - så vi endte jo opp med en under middels gøy venninnekveld...

Et annet tilfelle av verste har jeg bare beskuet på avstand. Bruden var utkledd i en utrolig trang, kort og utringet kjole, samt brudeslør. Hun hadde en kopp hun gikk og tigget penger i, som liksom skulle være fordi hun måtte finansiere bryllupet. Attpåtil stinket hele utdrikningslaget alkohol, og det var svært ubehagelig at en ganske dritings ung kvinne med spritånde forsøkte å tigge penger av oss som sto og ventet på bussen. Sikkert gøy for de involverte, ikke så gøy for alle andre rundt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Verste:

Pga været ble en aktivitet for han avlyst, så da dro vil til et storsenter og alt ble spontant. Jeg kjedet meg ihvertfall i hjel. Så dro vil på paintball, noe jeg egentlig synes er kult. Men alle blir egoister, og enkelte bare fyrer av alle kulene sine, mens andre er mer sparsomme (eller blir skutt med en gang). Veldig urettferdig når noen bruker opp alles kuler, og det blir en tidlig avsluttning. Uansett kjedlig å betale full pris for at noen andre er triggerhappy og ikke samarbeider med å dekke andre. Paintball er jo et lagspill! Senere på kvelden ble brudgommen utfordret til å drikke 6 tyrkershots på rad. Endte med at han ble sentimental og begynte å grine, og ville prate med bruden sin. Da var klokka 21:00!!!! Vi var alt for lagt hjemmeifra, og festen dabba av, når mange skulle ta seg av han. Jeg ville jo hjem, men ble tvunget til å sove over i hytta. Hadde kosta meg 1500 i taxi for å komme meg hjem. Dårligste jeg har vært i!

 

Beste:

Har ikke vært i så mange, men man lager jo ikke mer morro enn man lager selv. Var i et som var god stemning på hele veien. Var kun på et sted da, noe som er litt kjipt, men vi var veldig mange og alle fikk lov til å utfordre brudgommen i noe. Ble tilslutt en rølpefest, hvor en drakk seg drita ved 22:00-tiden, spøy overalt, og da han våknet 05:00 ville han drikke mer og fylla videre. Men det var jo en fin dag for brudgommen og det er det viktigste. 



Anonymous poster hash: 26290...924
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv bare vært i ett, men jeg fikk jo litt meninger etter å ha vært på den:

 

Verste: Bruden hadde hatt en vennegjeng da hun vokste opp, og en annen en med sin kommende ektemann. Det ble til sammen seks som møtte opp, tre fra hver gjeng, og ingen hadde møtt hverandre før. Ingen tok initiativ til å bli kjent. Det var tydelig hele kvelden at vi var en "gammel" gjeng og en "ny". Kommende brud prøvde godt, men med litt aldersforskjell og stor forskjell på hvilket stadie en var i livet ble det kjedelig. Hun hadde to forlovere, og begge var i den andre gjengen, og de pratet bare seg i mellom hele kvelden..  :( Jeg kunne gjort en bedre jobb selv, men hver gang jeg prøvde å gjøre noe, som å sitte og snakke med en, gikk de ett annet sted.

 

Beste: Igjen samme utdrikningslag. Forloverene hadde stilt kommende brudgom om mange spørsmål, flere pinlige, som gjaldt han/brud. Så skulle kommende brud gjette hva han ville svart. Ble mye gøy ut av dette!

 

 

Forloverene hadde prøvd godt, og laget i stand mye som skulle skje, men når en gruppe nesten ikke drikker og den andre vil helle innpå geleshots blir det ofte litt feil. Spesielt når brud ikke drikker selv, syntes jeg det ble litt for fokus på drikking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verste: Bruden måtte ha med seg barnet sitt på 15 mnd. Hun ammet ikke eller noe, men hun hadde ikke vært uten barnet siden han ble født. De to eldste var igjen hjemme hos faren. Hele dagen gikk med til babysnakk og det ble fort kjedelig for oss uten barn.

Beste: Lunsj hjemme hos forloveren. Koselig og rolig start før dagens aktiviteter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste:

Hyttetur i skjærgården på sørlandet, med vin på terrassen til langt på natt og båtkjøring og "natursti" som både var gøy for de som drakk og de som var edru + havrafting for den som ville. Tror virkelig ALLE koste seg den helgen fordi det var så avslappet lagt opp og folk kunne gjøre så mye eller lite de ville :)

Verste:

Bruden var skjenket kanon før klokka ett på dagen og vi trasket hit og dit for å le av at hun måtte inn og spørre om diverse ting på butikker og slikt (liksom kjeempe flaut og kjeempe morsomt). Videre skulle vi på poledancing kurs (noe som virkelig ikke var for alle i gruppen) og det hele ble avsluytet med å ut på byen.

Jeg satt i flere dager etterpå å lurte på hvordan i allverden det kan finnes folk som synes det der virket som en god og orginal ide!

Anonymous poster hash: a35af...799

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koste meg masse på mitt eget for en uke siden! Nå skal det sies at det var på veldig kort varsel, så forloveren min gjorde alt ho kunne for å ordne noe. Fire av de som var bedt kunne ikke komme, og to meldte avbud på morgenen av utdrikningslaget. Men forloveren min Heiberg seg rundt å overrasket meg med noen gamle venninner pluss resten som var bedt, vi var 6 jenter med meg.

Vi var hjemme hos forloveren min og drakk/snakket og sang karaoke, hadde video hvor forloveren min hadde videofilmet forloveden min og stilt han 20 spm. - for alle feil svar han ga så måtte jeg ta tre slurker. Heldigvis svarte han bare feil på to :D Fikk også brudekjole laget av dopapir, selvfølgelig med tiara og slør! Ho hadde også laget en krone til hver gjest med div tekster på - feks "singel" "wildgirl" osv, som jeg skulle dele ut til de jeg syns passa best. Endte kvelden på brygga i byen, hvor vi drakk videre og kosa oss masse! Skulle egentlig lage middag også, men ingen var sultne..

Verste er svigerinna mi sitt, forloveren hennes ville ikke ordne noe, så mora hennes fikk fotografen(en venn av familien) til å ordne noe. Det var kun familie der, ingen venner eller forlover. Vi spiste frokost på bakeriet, så fikk ho noen teite oppgaver som å stå i rundkjøringen med skilt ala "tut - og jeg drikker" også dro vi å spiste middag på restaurant. Etter det dro vi hjem igjen :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har bare vært i ett utdrikningslag, og det var ikke stort å skryte av. Vi spiste middag ute, og dro hjem til forloveren for å drikke vin, hvorav tre av de åtte inviterte ikke drikker noe særlig, og det ble ikke akkurat hæla i taket for å si det sånn. Vi hadde tenkt at bruden kunne ha på en leketiara eller et slør for å markere at det faktisk var et utdrikningslag, og ha det litt gøy sånn, men det nektet hun. Forloveren var veldig frustrert fordi hun tidligere hadde prøvd å finne ut hva vi skulle gjøre ved å spørre bruden hva som var aktuelt av aktiviteter, men bruden ville ikke gjøre noe av det som ble foreslått - så vi endte jo opp med en under middels gøy venninnekveld...

 

Et annet tilfelle av verste har jeg bare beskuet på avstand. Bruden var utkledd i en utrolig trang, kort og utringet kjole, samt brudeslør. Hun hadde en kopp hun gikk og tigget penger i, som liksom skulle være fordi hun måtte finansiere bryllupet. Attpåtil stinket hele utdrikningslaget alkohol, og det var svært ubehagelig at en ganske dritings ung kvinne med spritånde forsøkte å tigge penger av oss som sto og ventet på bussen. Sikkert gøy for de involverte, ikke så gøy for alle andre rundt.

Her var det jo tydelig at bruden ikke ønsket utsrikningslag, men en kveld med jentene. Hun fikk altså akkurat det hun ønsket seg.

Anonymous poster hash: 430c7...ecd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulykke ved fallskjerhopp (tandem).

Anonymous poster hash: fd99c...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste: bruden var i sentrum med Klovnekostyme og måtte selge noe greier. For å så dra på stranden med bøtte og spade osv. Og det var liksom det hele. Bare kleint, ble så flau over arrangørene:/

Men var et ganske tacky påfølgende bryllup også..

Beste: drink-kurs, magedans og middag hos forlover før bytur. Det var koselig!

Anonymous poster hash: 8993b...dc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som er godt planlagt og i tråd med brudens ønsker og personlighet er bra, og en sikker killer er å la noen ha med babyene sine sånn at gjennomgangstemaet for dagen blir kolikk og bæsj..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...