Gå til innhold

Bruder i 2015


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Høres flott og "intimt" ut med hjemmelagde lykter og markblomster. Var i et lignende bryllup i fjor. Veldig personlig og avslappet. er noe usikker på hvor mange vi blir, men vi kommer raskt opp i 50-60. Vi må nok ha et telt i tillegg til låven da den er noe liten. Grilling er jo absolutt en mulighet. Hva planlegger dere?Lykke til med å få leid låve - er nol veldig greit å hvertfall ikke bare ha telt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vel egentlig tenkt catering og treretters, men er enda åpen for det meste :) Det spørs også litt på hvor mange vi blir til middag. Vi skal ha budsjettbryllup, og jeg vurderer å hvertfall lage desserten selv, både for å få ned prisen og for at brudgommen skal få yndlingsdesserten sin :) Dersom vi har grilling er det jo også enkelt å lage en del av tilbehøret selv dagen før :) Potetsalater, dressinger og sånt blir jo ofte bedre når det får stått ei stund. Men skal man grille må man jo ha uteplass da.. Jeg synes det hele er ganske vanskelig, vi har egentlig bare tenkt å vente med å bestemme meny til vi får booket kirke og lokale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg forsiktig inn her! Vi skal gifte oss i august 2015 (nærmere bestemt 8.), men foreløpig er det ingenting som er planlagt! Hvorvidt jeg kommer til å være særlig aktiv her inne ennå vet jeg ikke, men jeg vil gjerne ta i mot ideer ;) Supert å ha denne tråden under favoritter :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også gifte oss 8. august! :D

Sett at vi finner lokale da.. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig :vetikke:

Endret av Jordbærkake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klarer ikke å bestemme noenting vi...

Det er vanskelig å sette en dato.

Det er også vanskelig å finne ut hva slags type bryllup vi vil ha. Skal vi velge selskap med ca 50 stk, selskap med nær familie og vennefest senere, eller skal vi bare stikke til utlandet vi to.... VANSKELIG å velge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mm, det er kjempevanskelig! Jeg har en enorm slekt (til sammen 20 onkler og tanter, og dermed ti tusen søskenbarn) som gjør at middagen enten blir veldig liten eller (i mine øyne) veldig stor.. Og hvis vi inviterer hele slekta blir det veldig skeivfordelt mellom min og hans slekt.. Vet ikke om det er så nøye, men jeg tenker det burde være så likt som mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sett dato, så her går det fremover!! Ikke usannsynlig om vi blir førstemann ut i 2015 ;) 28.01.15 skal vi gifte oss og snart er det jo BARE et år til... Nesten litt skummelt syns jeg, fordi vi har jo vært sammen/forlovet i en halv evighet :P

Vi skal ha en etterfest på en gård, eller egentlig en ombygget skut :P Og som jeg gleder meg!!!! :):):) Vi tenker grilling, uformelt med ingen taler, laid back kleskode (gjerne country inspirert med rutete skjorter og chaps), linedance kurs ut i de sene nattetimer og vi som kommer ridene til fest på hesteryggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forlovet oss 23.11.2013 ("årsdagen" vår), og siden det ble såpass sent på året ønsket jeg å vente til 2015 (drømmelokalet vår var naturlig nok booket på aktuelle datoer i 2014). Foreløpig har vi landet på 27.06.2015, men det er mulig at planene forandres litt når vi endelig klarer å velge fotograf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Wee. Ser ut til at jeg kan havne her jeg også!

Vi tenker egentlig august 2015, men kommer litt an på om vi klarer å bestemme oss for hvor i landet vi skal ha bryllupet.. Vi er fra to forskjellige steder, så vi er ikke helt enige der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee. Ser ut til at jeg kan havne her jeg også!

Vi tenker egentlig august 2015, men kommer litt an på om vi klarer å bestemme oss for hvor i landet vi skal ha bryllupet.. Vi er fra to forskjellige steder, så vi er ikke helt enige der.

Du får slå til med at skikken er at man feirer på kvinnens hjemsted? ;)

Hva med å feire et "nøytralt" sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Du får slå til med at skikken er at man feirer på kvinnens hjemsted? ;)

Hva med å feire et "nøytralt" sted?

Hehe. Joda, det er vel heller det at det ikke er så lett med et nøytralt sted pga mange eldre i familien. Så er ikke så lett med reising osv. Så vi ser på lokaler begge steder, så får vi se hva vi liker best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Plutselig ble lokalet booket! Det ble ikke en låve, men et nytt og flott forsamlingshus med en stor veranda :) så må vi booke kirke.. Da blir det enten den lille, fine trekirken ved barndomshjemmet mitt, eller så prøver vi oss på Nidarosdomen, som er like ved der vi bor nå. Hva ville dere gått for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definnitivt den lille :)

Så på min søsters film fra bryllupet hennes nå en dag, og det er litt trist å se alle de tomme kirkebenkene i den store kirken de hadde.

Mye mer intimt med lite, det er jeg glad for at vi skal ha :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sommer 2015 :) forloveden vil 1august, mens jeg vil gjerne gifte meg i juni. Nærmere bestemt 27.juni :)

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare sniker meg forsiktig inn i denne tråden :) Jeg og samboeren min har planlagt bryllup 09. mai 2015. Gleder meg til å komme igang med planleggingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også snike meg inn her:) Ble vist et 2015 bryllup på oss!:D

Vi tenker 14.februar, og skal booke kirke og lokaler på nyåret. Gleder meg! Føler alt blir mer virkelig da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, det er kjempevanskelig! Jeg har en enorm slekt (til sammen 20 onkler og tanter, og dermed ti tusen søskenbarn) som gjør at middagen enten blir veldig liten eller (i mine øyne) veldig stor.. Og hvis vi inviterer hele slekta blir det veldig skeivfordelt mellom min og hans slekt.. Vet ikke om det er så nøye, men jeg tenker det burde være så likt som mulig..

Har samme problem her! Lurer på hvordan det skal løses ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...