Gå til innhold

Til Gjest. Kan du hjelpe meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du sjekket i klesskapet til faren din enda?

Ja, det har jeg, det var ikke noe der.

De har dessuten pusset opp der i det siste så da tror jeg ikke pappa ville gjemt noe der, også i og med at mamma roter mye i klesskapet fra tid til annen.

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekket i klesskapet til faren din enda?

Men i det du sier klesskap; jeg har tenkt mye på om jeg faktisk kan ha tatt med meg gaven tilbake til der jeg bor, rett og slett fordi jeg var redd mamma skulle finne den her hjemme hos dem. Så det kan hende at den faktisk ligger i klesskapet mitt der jeg bor ellers.

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en skuff, i et litt gammeldags skrivebort.. Litt langt inn. Mulig du ikke vil se den ved første øyekast, men ikke la deg lure av den grunn.



Anonymous poster hash: b10a6...9c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i det du sier klesskap; jeg har tenkt mye på om jeg faktisk kan ha tatt med meg gaven tilbake til der jeg bor, rett og slett fordi jeg var redd mamma skulle finne den her hjemme hos dem. Så det kan hende at den faktisk ligger i klesskapet mitt der jeg bor ellers. Anonymous poster hash: 2288e...acc

Jeg føler "klesskap", så det er godt mulig det er ditt klesskap jeg ser for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarot.

8/Mynter, Q/Mynter, K/Cups, signifikator er 5/Mynter.

Tarot sier mye godt det samme som både Lenormand og Gypsy Witch, kan være tegningen på 8/Coins snakker om garasjen og ei hylle der. Uansett så tror jeg personlig at dere har oversett den der hvor dere allerede har kikket og at det er ikke mer jeg kan gjøre her.

post-11780-0-94868500-1418679598_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enten er det TS sin egen feil at hun ikke finner den, eller så ligger den utendørs og er altså så godt som umulig å finne. Dæven som det ros.



Anonymous poster hash: 7b12e...ee6
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så enten er det TS sin egen feil at hun ikke finner den, eller så ligger den utendørs og er altså så godt som umulig å finne. Dæven som det ros.

Anonymous poster hash: 7b12e...ee6

Hva er problemet ditt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarot.

8/Mynter, Q/Mynter, K/Cups, signifikator er 5/Mynter.

Tarot sier mye godt det samme som både Lenormand og Gypsy Witch, kan være tegningen på 8/Coins snakker om garasjen og ei hylle der. Uansett så tror jeg personlig at dere har oversett den der hvor dere allerede har kikket og at det er ikke mer jeg kan gjøre her.

Jeg skal se over flere ganger utifra det du har lest Gjest, og skal se alle steder hvor jeg allerede har lett. Tusen takk igjen for hjelpen din, og andre bidrag her, jeg har prøvd de også. :) Så håper jeg at jeg finner den snart!

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se over flere ganger utifra det du har lest Gjest, og skal se alle steder hvor jeg allerede har lett. Tusen takk igjen for hjelpen din, og andre bidrag her, jeg har prøvd de også. :) Så håper jeg at jeg finner den snart!

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Vær så god, du og erfaring tilsier at når man ikke lenger er på hugget etter noe man leter etter så dukker de opp. Så det er kanskje en tanke og ikke tenke på det i noen dager :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så god, du og erfaring tilsier at når man ikke lenger er på hugget etter noe man leter etter så dukker de opp. Så det er kanskje en tanke og ikke tenke på det i noen dager :D

Ja, det er godt mulig. Skal prøve å legge det fra meg for en stund nå, så får vi se hva som skjer :)

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er godt mulig. Skal prøve å legge det fra meg for en stund nå, så får vi se hva som skjer :)

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet ditt?

At jeg synes det er unødvendig å forlede folk på denne måten. Det finnes kun anekdoter om folk som finner ting etter slik "spådom", det er ettertrykkelig motbevist, og man vet jo at det ikke er mulig. Og nei, jeg har ikke kommet med andre tips selv enn å lete seg bakover enda mer og dedikert enn man har gjort så langt, for det er altså det meste noen som helst kan gjøre. Det er i hvert fall ikke blindspor. Summen til nå er altså et sted det viste seg å ikke ligge eller utendørs, eller at det "dukker opp når man minst venter det", altså et godt gammelt ordtak. Altså tidenes helgardering. Jeg er bare glad det "kun" handler om en gjenstand her og ikke noe mer alvorlig.

Sorry. Det må være lov å si fra om det. Det er ikke hets, det er ikke en avsporing som hindrer ordentlige svar (tråden handler om å få tips fra deg - og de har du mottatt), det er bare en naturlig reaksjon på slikt lureri.

Anonymous poster hash: 7b12e...ee6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg synes det er unødvendig å forlede folk på denne måten. Det finnes kun anekdoter om folk som finner ting etter slik "spådom", det er ettertrykkelig motbevist, og man vet jo at det ikke er mulig. Og nei, jeg har ikke kommet med andre tips selv enn å lete seg bakover enda mer og dedikert enn man har gjort så langt, for det er altså det meste noen som helst kan gjøre. Det er i hvert fall ikke blindspor. Summen til nå er altså et sted det viste seg å ikke ligge eller utendørs, eller at det "dukker opp når man minst venter det", altså et godt gammelt ordtak. Altså tidenes helgardering. Jeg er bare glad det "kun" handler om en gjenstand her og ikke noe mer alvorlig.

Sorry. Det må være lov å si fra om det. Det er ikke hets, det er ikke en avsporing som hindrer ordentlige svar (tråden handler om å få tips fra deg - og de har du mottatt), det er bare en naturlig reaksjon på slikt lureri.

Anonymous poster hash: 7b12e...ee6

Lureri???`Jeg tok meg jo ikke betalt så det er ingen grunn for deg å ese deg opp.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg synes det er unødvendig å forlede folk på denne måten. Det finnes kun anekdoter om folk som finner ting etter slik "spådom", det er ettertrykkelig motbevist, og man vet jo at det ikke er mulig. Og nei, jeg har ikke kommet med andre tips selv enn å lete seg bakover enda mer og dedikert enn man har gjort så langt, for det er altså det meste noen som helst kan gjøre. Det er i hvert fall ikke blindspor. Summen til nå er altså et sted det viste seg å ikke ligge eller utendørs, eller at det "dukker opp når man minst venter det", altså et godt gammelt ordtak. Altså tidenes helgardering. Jeg er bare glad det "kun" handler om en gjenstand her og ikke noe mer alvorlig.

Sorry. Det må være lov å si fra om det. Det er ikke hets, det er ikke en avsporing som hindrer ordentlige svar (tråden handler om å få tips fra deg - og de har du mottatt), det er bare en naturlig reaksjon på slikt lureri.

Vil du ikke kalle det hets eller avsporing så er det iallefall personangrep du driver med nå.

Anonymous poster hash: ba6c2...387

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg synes det er unødvendig å forlede folk på denne måten. Det finnes kun anekdoter om folk som finner ting etter slik "spådom", det er ettertrykkelig motbevist, og man vet jo at det ikke er mulig. Og nei, jeg har ikke kommet med andre tips selv enn å lete seg bakover enda mer og dedikert enn man har gjort så langt, for det er altså det meste noen som helst kan gjøre. Det er i hvert fall ikke blindspor. Summen til nå er altså et sted det viste seg å ikke ligge eller utendørs, eller at det "dukker opp når man minst venter det", altså et godt gammelt ordtak. Altså tidenes helgardering. Jeg er bare glad det "kun" handler om en gjenstand her og ikke noe mer alvorlig. Sorry. Det må være lov å si fra om det. Det er ikke hets, det er ikke en avsporing som hindrer ordentlige svar (tråden handler om å få tips fra deg - og de har du mottatt), det er bare en naturlig reaksjon på slikt lureri. Anonymous poster hash: 7b12e...ee6

Altså ... Gjest er ikke synsk. Hun spår i kort. Spådom er ikke en eksakt vitenskap. Men det kan hjelpe et stykke på vei. Du tar dette alt for seriøst. Hadde Gjest foreslått alternativ behandling for en kreftsyk, kunne du hisset deg opp. Men her er det vare snakk om hjelp til å finne en gjenstand.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men her er det vare snakk om hjelp til å finne en gjenstand.

...Som TS henvendte seg til gjest for å få hjelp til å finne, noe Gjest gjorde etter beste evne, helt gratis.

Hva skulle hun gjort? "meh. jeg kan ikke hjelpe deg. det finnes KG brukere som ikke tror på sånt, serru".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lureri???`Jeg tok meg jo ikke betalt så det er ingen grunn for deg å ese deg opp.

Ja, derfor kaller jeg det lureri og ikke svindel. Her ble du også spurt direkte, så jeg skjønner forsåvidt at du svarer, det er ikke det. Jeg hisser meg heller ikke noe særlig opp, jeg glemmer det igjen raskt. Men det er ikke sånn at det er "verdt et forsøk" eller denslags når det bare er ren gjetting.

Vil du ikke kalle det hets eller avsporing så er det iallefall personangrep du driver med nå.

Anonymous poster hash: ba6c2...387

Jeg har da ikke angrepet Gjest som person i det hele tatt: Det jeg har sagt er at dette er helt umulig og at man har helgardert seg slik at det virker riktig uansett hva som nå skjer. Jeg har angrepet det hun bedriver, og bevisst ligget langt unna personen bak. Det har ingenting med personangrep å gjøre. Poenget er at det bare blir "det funker ikke alltid", "kanskje det er tolket feil" og denslags når man bommer, og stor oppstandelse når man med meget god fantasi kan tolke noe innenfor spådommene.

Jeg er ferdig også, så det er ingen fare. Det må da likevel være rom for å påpeke at det man bedriver er så grundig tilbakevist at det ikke bare er snakk om "du tror en ting, jeg tror noe annet". Gjest blir sikkert et litt tilfeldig offer for en generell frustrasjon over denne typen lureri, men personen har jeg altså ikke sagt noe som helst om.

Anonymous poster hash: 7b12e...ee6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg synes det er unødvendig å forlede folk på denne måten. Det finnes kun anekdoter om folk som finner ting etter slik "spådom", det er ettertrykkelig motbevist, og man vet jo at det ikke er mulig. Og nei, jeg har ikke kommet med andre tips selv enn å lete seg bakover enda mer og dedikert enn man har gjort så langt, for det er altså det meste noen som helst kan gjøre. Det er i hvert fall ikke blindspor. Summen til nå er altså et sted det viste seg å ikke ligge eller utendørs, eller at det "dukker opp når man minst venter det", altså et godt gammelt ordtak. Altså tidenes helgardering. Jeg er bare glad det "kun" handler om en gjenstand her og ikke noe mer alvorlig.

Sorry. Det må være lov å si fra om det. Det er ikke hets, det er ikke en avsporing som hindrer ordentlige svar (tråden handler om å få tips fra deg - og de har du mottatt), det er bare en naturlig reaksjon på slikt lureri.

Anonymous poster hash: 7b12e...ee6

Nå får du gi deg. Ts SPURTE Gjest om hjelp, da er det absolutt ingen vits å si noe som helst om at hun "lurer" ts. Hadde hun highjacket en tråd og presset på de involverte sine egne teorier hadde det vært en annen ting, men det gjør hun altså ikke.

Skal du ikke angripe alle dem som gjetter i vildens sky også? For jeg tviler på at det sitter ti mennesker her som alle leser i kort eller mener de har synske evner.

Anonymous poster hash: 5f708...a44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...