Gå til innhold

Til Gjest. Kan du hjelpe meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så snilt av deg å hjelpe til Gjest!

Er SÅ spent på hvordan dette her utvikler seg, om

presangen virkelig er på loftet i en kommode eller bokhylle!

Du hadde med så mange presise detaljer i beskrivelsen din Gjest,

så jeg blir imponert om mye, en del eller noe av det stemmer! :jepp:

Heia, heia, heeeiiiaaa :duskedame:

Endret av Noz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så snilt av deg å hjelpe til Gjest!

Er SÅ spent på hvordan dette her utvikler seg, om

presangen virkelig er på loftet i en kommode eller bokhylle!

Du hadde med så mange presise detaljer i beskrivelsen min Gjest,

så jeg blir imponert om mye, en del eller noe av det stemmer! :jepp:

Heia, heia, heeeiiiaaa :duskedame:

Håper TS finner ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er det Lenormand og spørsmålet var hvor hen Anonym Bruker har forlagt sin mors gave.

og kortene ser ut til å fortelle at pappa har gaven (18+ 30) og den er hjemme (09) og oppe på loftet i en kommode/høy bokhylle (26+21) hvor du legger diverse småting som du ellers ikke tenker så mye på/vil ha ute av veien. I nærheten av noe antikt møbel, en armoir eller et kinakabinett av noe slag. NB: Sjekk også under/bak møbelet.

Kløveren viser at du vil finne den før jul, du vil ha flaks, problemet vil være at den mye godt er ødelagt (sigden + buketten), pga eldre person som du kjenner godt (18+30) hadde et uhell med den (23+10), så det er like greit å få i en ny gave.

Nå har vi lett og lett, og det som høres sannsynlig ut utifra det du leser her, er at det er på pappas kontor ved noen hyller der han legger masse "skrot". Oppe på det øverste loftet er det ingen møbler, og pappa har også lett der, så vi tolket det slik at loftet ville være 2.etg i huset, hvor pappas kontor er. Rett utenfor kontoret er det nemlig en antikk bokhylle. Men vi finner ikke gaven her. Alle møblene står helt inntil veggen så det kan ikke være bak, og vi har også sjekket inni møblene, uten hell.

Jeg har også lett ved andre antikke møbler i huset og kan ikke finne gaven der.

Jeg har spurt mamma og pappa (som er de eneste eldre her i huset) og ingen av de vet noe av at de har ødelagt noe slikt.

Hmm.. Mulig det er andre varianter av det du beskriver her i huset, men har lett hvor enn jeg kan komme på at det kan være... :vetikke:

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi lett og lett, og det som høres sannsynlig ut utifra det du leser her, er at det er på pappas kontor ved noen hyller der han legger masse "skrot". Oppe på det øverste loftet er det ingen møbler, og pappa har også lett der, så vi tolket det slik at loftet ville være 2.etg i huset, hvor pappas kontor er. Rett utenfor kontoret er det nemlig en antikk bokhylle. Men vi finner ikke gaven her. Alle møblene står helt inntil veggen så det kan ikke være bak, og vi har også sjekket inni møblene, uten hell.

Jeg har også lett ved andre antikke møbler i huset og kan ikke finne gaven der.

Jeg har spurt mamma og pappa (som er de eneste eldre her i huset) og ingen av de vet noe av at de har ødelagt noe slikt.

Hmm.. Mulig det er andre varianter av det du beskriver her i huset, men har lett hvor enn jeg kan komme på at det kan være... :vetikke:

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Hmm, kan være sigden og musene hinter til at faren din kastet den i vanvare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kan være sigden og musene hinter til at faren din kastet den i vanvare...

Pappa er veldig nøye med hva han kaster, siden han er samler. Har spurt han om han muligens kan ha kastet det, men det stiller han seg sterkt tvilende til.

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Følger med på denne reisen og håper du finner ut av dette ts.

Veldig snilt av Gjest å hjelpe deg med å finne ut av dette !:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger med på denne reisen og håper du finner ut av dette ts.

Veldig snilt av Gjest å hjelpe deg med å finne ut av dette !:-)

Ja, jeg er veldig takknemlig Gjest :)

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med på denne reisen og håper du finner ut av dette ts.

Veldig snilt av Gjest å hjelpe deg med å finne ut av dette !:-)

Trivelig sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, når besøket har gått så skal jeg sjekke hva både Tarot og Gypsy Witch kortene sier.

Tusen takk :)

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gypsy Witch Fortune Telling deck.

Kiste (06) er significator.

Brev (15), Knust glass (44), Æren (45), Sol (01).

Hmm, noen/noe kom inn/ en besøkende (15), hadde et uhell og knuste den (44) og istedet for å si det som det var så ble de snikete og mistet sin ære i fandenskapet (45) og kastet den ute i det fri (01), antageligvis ikke langt unna der du bor.

15 og 01 speiler hverandre, så den kom inn og så drog den ut igjen.

post-11780-0-12423500-1418674436_thumb.j

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gypsy Witch Fortune Telling deck.

Kiste (06) er significator.

Brev (15), Knust glass (44), Æren (45), Sol (01).

Hmm, noen/noe kom inn/ en besøkende (15), hadde et uhell og knuste den (44) og istedet for å si det som det var så ble de snikete og mistet sin ære i fandenskapet (45) og kastet den ute i det fri (01), antageligvis ikke langt unna der du bor.

15 og 01 speiler hverandre, så den kom inn og så drog den ut igjen.

Hmm.. I og med at pappa sannsynligvis hadde gjemt den godt og dette er et stort hus, og det sjelden/aldri er noen andre enn min familie som ferdes i kriker og kroker her, så høres dette litt usannsynlig ut :/ men det er jo likevel mulig, uten at noen av oss aner noe om det.

I leiligheten min der jeg bor ellers, er det såpass lite at jeg hele tiden har overblikk over hva som skjer, utenom når jeg er på do, selvsagt.

Kan godt hende dette er en mulighet altså, men håper på at det er mulig å finne den... :(

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett, Den der ordensrosen fikk meg til å tenke på julepynt, kan den ligge i nærheten av julepynten?

Hvilken julepynt tenker du på? Der mamma oppbevarer julepynten sin, eller det som skal henges på treet? Ellers henger det jo julepynt rundt om i huset.

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilken julepynt tenker du på? Der mamma oppbevarer julepynten sin, eller det som skal henges på treet? Ellers henger det jo julepynt rundt om i huset.

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Bare en tanke som slo meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...