Gå til innhold

Vitnemål fra vgs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en plan om å studere til å bli lektor i norsk neste år. Etter 5 år har jeg da master i nordisk, og får tittelen lektor, og kan undervise på videregående. Det jeg bekymrer meg for er at jeg har et skyhøyt fravær fra videregående (15 dager + 100 timer, fordi læreren min ikke omgjorde timene til hele dager, som de egentlig var). Kommer arbeidsgiver til å se på dette etter endt utdanning? Føler det er veldig dumt å ha såpass høyt fravær fra vgs om man tenker å bli lærer, og at dette kommer til å ødelegge en del, så vil jo ikke studere til å bli det om jeg likevel ikke har sjans.

Har selvfølgelig en grunn til fraværet, men dum som jeg var fikk jeg ikke dokumentert dette, da jeg ikke var flink til å snakke med kontaktlærer mens jeg gikk på vgs.

Noen her som er lærer/lektor, og vet om arbeidsgiverne faktisk ser på vitnemålet fra vgs? :)



Anonymous poster hash: 070de...936
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter 5 års videre utdannelse trenger du vel ikke sende med vitnemål fra vgs? Jeg har en annen master men har aldri lagt ved annet enn vitnemål fra studiet mitt.

Anonymous poster hash: ea77a...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...