Gå til innhold

Lei av å jobbe som eskorte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var veldig gøy i begynnelsen, men etter ett år har jeg begynt å få avsmak av hele bransjen.
Jeg er i en livssituasjon hvor jeg ikke kan si opp opp jobben. Jeg er avhengig av pengene for å leve.

Jeg tør ikke spørre om sosial hjelp, fordi jeg lever ett liv i hemmelighet.

Skulle gjerne gitt mer detaljert informasjon, men vil ikke avsløre for mye med fare for å bli gjenkjent. Noen som har noen råd?



Anonymous poster hash: 12e6c...652
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta utdanning? Søk jobb?

Har jobb, men det er ikke nok for å få det til å gå rundt.

Anonymous poster hash: 12e6c...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobb, men det er ikke nok for å få det til å gå rundt.

Anonymous poster hash: 12e6c...652

Så du har brukt pengene fra prostitusjonen til å bygge et liv du ikke vil klare å opprettholde hvis du slutter med det? Jobb den andre jobben 100%, eller søk andre bedre betalte jobber? Eventuelt slutt med det som koster så mye penger at du ikke kun kan livnære deg på den vanlige jobben. Flytt til et mindre sted, og shop mindre etc.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Slutt å jobb som hore, hva er problemet hvis du har jobb? Hva i all verden bruker du pengene dine på?? Var det virkelig gøy å være hore? Det må jeg prøve hvis det er så gøy!

Endret av Hummels
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du ansatt hos noen, siden du må si opp?

uansett:

-tenk alternativt (billigere bolig osv)

-begynn å spar penger med en gang

-søk jobber..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først og fremst bør du begynne å spare. Det involverer at du reduserer forbruket ditt. Bor du dyrt - flytt billigere. Om så et kollektiv. Shopper du mye? Reduser forbruket, sett shoppestopp. Spiser du mye ute/drikker mye? Reduser forbruket. Røyker/snuser du? Kutt ut. Reiser du mye? Dropp å reise. Det er ikke noe annet å gjøre med saken. Du må ofre luksus, for å kunne komme deg videre, ellers blir du stuck der du er. Har du et dyrt mobilabonnement? Prøv å finn billigere alternativer, osv.

Deretter anbefaler jeg deg å begynne å studere. Jeg regner med du har videregående? Så søker du om stipend og fullt lån. Forhåpentligvis har du klart å kutte utgiftene så betraktelig at du har noen ekstra penger på konto, enten som en buffer, eller som du sparer/legger unna på en høyrentekonto (som du kan f.eks. spare på BSU, eller spare dem til tilbakebetaling av lånet, eller noe). Dersom studiet du velger ikke er så veldig utfordrende, kan du kanskje finne deg en deltidsjobb ved siden av studiene (unntatt eskortejobben).

Har du allerede en utdanning/ikke vil studere, bør du finne en bedre betalt jobb. Problemet er jo at man ofte er nødt til å ha høyere utdanning for å få en noen lunde godt betalt jobb.



Anonymous poster hash: 065c2...ad3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så glad i penger så får du bare fortsette å hore deg ut da. Verre er det ikke.



Anonymous poster hash: 8a8f1...39e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer alltids å få deg en annen jobb. Vaskejobb må da være bedre enn det du gjør.



Anonymous poster hash: 01811...46d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det også før, i en periode på 1 1/2 år. Jeg investerte det meste av pengene (75%) i fond, mens resten ble brukt på leie, mat, studie, osv. Nå 4 år senere sitter jeg i en godt betalt jobb (enda bedre enn det jeg tjente på prostutisjon) og en liten formue i tilegg med eget hus. Det var en ganske god løsning under den siste sudietiden min, og jeg tjente godt. Men det spørs vel hvilken by man er i.

Hva brukte du pengene på egentlig?

Anonymous poster hash: 6d0f9...940

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel bare å slutte som eskorte og få seg en utdannelse...



Anonymous poster hash: 58759...534
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar.

Jeg bruker pengene kun på husleie, mat etc.

Takk for dere som skriver utfyllende. Jeg vil dessverre ikke kommentere for mye tilbake, men dere skal vite at jeg leser med stor engasjement og tar til meg det som blir skrevet.

TS



Anonymous poster hash: 12e6c...652
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svar.

Jeg bruker pengene kun på husleie, mat etc.

Takk for dere som skriver utfyllende. Jeg vil dessverre ikke kommentere for mye tilbake, men dere skal vite at jeg leser med stor engasjement og tar til meg det som blir skrevet.

TS

Anonymous poster hash: 12e6c...652

Er mest for sex'ens skyld du har tatt betalt da? Kan jo ikke ha tatt så mye betalt, eller solgt deg så mye som en jobb om du ikke har tjent så mye på det? Skal du først selge kroppen din, så ikke underselg deg i det minste slik at du kan bygge opp en buffer for å komme deg videre fra det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en kombinasjon av sexen, pengene og spenningen som drev meg i begynnelsen. Nå er det kun for pengene sin skyld. Hva mener dere med "fond" og "buffer"?

Jeg sparer penger så godt jeg kan. Unner meg ikke noe luksus eller ekstra.

Jeg er bare 19 år. Vil studere, men må vel vente til neste år med å søke?

Er veldig ydmyk nå og synes det er skummelt å opprette denne tråden.

TS



Anonymous poster hash: 12e6c...652
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var en kombinasjon av sexen, pengene og spenningen som drev meg i begynnelsen. Nå er det kun for pengene sin skyld. Hva mener dere med "fond" og "buffer"?

Jeg sparer penger så godt jeg kan. Unner meg ikke noe luksus eller ekstra.

Jeg er bare 19 år. Vil studere, men må vel vente til neste år med å søke?

Er veldig ydmyk nå og synes det er skummelt å opprette denne tråden.

TS

Anonymous poster hash: 12e6c...652

Ja, men hvis det var en kombinasjon av sexen, spenningen og pengene så virker det jo som om du ikke satte en så høy pris på deg og kroppen din i starten? Så det er vell kanskje på tide å skru opp prisen litt slik at du kan spare enda mer penger for utdannelsen din for eksempel. Særlig nå når spenningen, og gleden av sex er blitt borte.

En "buffer" betyr penger som du har i bakhånd nettopp til en slik situasjon som denne. Altså at du ikke lengre egentlig ønsker å holde på med dette, men blir tvunget pga du er avhengig av pengene.

"Fond" er en type sparekonto i banken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk google litt - tror det finnes en interesseorganisasjon for prostituerte + PRO senteret (?) i Oslo. De sitter helt sikkert på mye kunnskap som kan hjelpe deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg utdanning, få studielån, ha en jobb hvor du betaler skatt v siden av om du må/ kan. Mange studenter jobber ved siden av, helger, ferier. Snakk med karrieveileder hvis det er vanskelig å velge yrke. Trist å lese at du bare er 19 år og faktisk prostituerer deg. Du har livet foran deg, unge dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...