Gå til innhold

Cabin Crew


Bee21

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått mailen om booking av tid, men min konto på dittnya er ikke forandret, og jeg kan ikke booke noe som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, synes den servicetesten burde ha kommentarfelt! "... derfor ville jeg gjort det slik". Det var nemlig avkryssing

Åh det var det jeg mistenkte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har nok rett. Har også mye forskjellige emailadresser.

Har dere skrevet personlig brev enda? Holder på med mitt nå, vet ikke helt hvor mye jeg skal skrive. Noen forslag på hva det skal inneholde?

Sitter å skriver mitt nå, følger egentlig bare denne oppskriften ^^

http://www.karriereguiden.no/blogg/no/kunsten-a-skrive-et-personlig-brev-i-jobbs%C3%B8knaden/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å skriver mitt nå, følger egentlig bare denne oppskriften ^^

http://www.karriereguiden.no/blogg/no/kunsten-a-skrive-et-personlig-brev-i-jobbs%C3%B8knaden/

Skriver mitt jeg også, men det blir nesten helt likt som det jeg skrev i søknaden på dittnyajobb.. Altså, jeg har jo ikke forandret meg så mye på tre uker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver mitt jeg også, men det blir nesten helt likt som det jeg skrev i søknaden på dittnyajobb.. Altså, jeg har jo ikke forandret meg så mye på tre uker :fnise:

Hah :D Synes det er litt skummelt å skrive, jeg antar at dette brevet har en litt avgjørende del på om man får jobb eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah :D Synes det er litt skummelt å skrive, jeg antar at dette brevet har en litt avgjørende del på om man får jobb eller ikke..

Ja, det tenker jeg også. Brevet må jo gjenspeile personligheten man hadde på intervjuet, og samtidig skille seg ut fra alle andres brev, så det blir husket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver mitt jeg også, men det blir nesten helt likt som det jeg skrev i søknaden på dittnyajobb.. Altså, jeg har jo ikke forandret meg så mye på tre uker :fnise:

Det jeg skriver blir også veldig mye av det jeg skrev i søknaden.. Jaja, krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skriver blir også veldig mye av det jeg skrev i søknaden.. Jaja, krysser fingrene!

Men jeg tror ikke det gjør noe, tviler på at de som holder intervjuene og rekrutterer i Oslo, har fått informasjonen fra rekrutteringsfolka i Sverige -i og med at de skal ha all info på nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud er jeg helt blåst?

Vært i kontakt med catofsweden siden i går fordi jeg ikke får booket tid, fikk mail i sta om at at var fikset og at jeg måtte inn på min konto på dittnya, greit nok det (har jo vært der tusen ganger allerede for å sjekke om siden er forandret). Logget inn nå, og siden ser helt lik ut, som da jeg søkte...

Hvor booker man tid? Står det tydelig? For min side er helt prikk lik som den dagen jeg søkte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, så på akkurat det samme! Hvordan går brevet ditt?? :)

Tror den ble helt ok :) og VELDIG lik den på dittnyajobb ja xD

Herregud er jeg helt blåst?

Vært i kontakt med catofsweden siden i går fordi jeg ikke får booket tid, fikk mail i sta om at at var fikset og at jeg måtte inn på min konto på dittnya, greit nok det (har jo vært der tusen ganger allerede for å sjekke om siden er forandret). Logget inn nå, og siden ser helt lik ut, som da jeg søkte...

Hvor booker man tid? Står det tydelig? For min side er helt prikk lik som den dagen jeg søkte..

Hmmmmm. Det skal stå nesten helt øverst, over " 1.Redigera ansoknig", skal stå "aktive bookinger" eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den ble helt ok :) og VELDIG lik den på dittnyajobb ja xD

Hmmmmm. Det skal stå nesten helt øverst, over " 1.Redigera ansoknig", skal stå "aktive bookinger" eller noe sånt :)

:huh:

post-75992-0-99402600-1414159362_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

awww da er det noe feil ja :( ser ut som du må mase mer på de :opplyser:

Føler meg som en skikkelig gnålekjerring :fnise:

Sendte de et skjermdump at kontoen i sta, så kanskje de finner feilen fort :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag! :)

Hvordan går det med prosessen deres? Har snart alt i boks, mangler bare et par attester og fullføring av personlig brev. Blir spennende med intervju neste uke! What to wear? :sjokkert:

Har ikke fått beskjed om å ta noen servicetest enda. Håper jeg en dag vil bli klok på denne rekrutteringsprosessen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag! :)

Hvordan går det med prosessen deres? Har snart alt i boks, mangler bare et par attester og fullføring av personlig brev. Blir spennende med intervju neste uke! What to wear? :sjokkert:

Har ikke fått beskjed om å ta noen servicetest enda. Håper jeg en dag vil bli klok på denne rekrutteringsprosessen!

Hei hei!

Jeg har endelig fått intervju :D Etter mye om og men kom det frem at de hadde koblet bookingen min til en gammel og slettet søknad :sjokkert: Og intervjuet er rett rundt hjørnet, så jeg har skikkelig dårlig tid på å ordne alt :bond:

Haha antrekket har jeg allerede klart tror jeg, håper jeg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei!

Jeg har endelig fått intervju :D Etter mye om og men kom det frem at de hadde koblet bookingen min til en gammel og slettet søknad :sjokkert: Og intervjuet er rett rundt hjørnet, så jeg har skikkelig dårlig tid på å ordne alt :bond:

Haha antrekket har jeg allerede klart tror jeg, håper jeg :laugh:

Herlig!! :D

Når skal du på intervju? Jeg skal onsdag neste uke :)

Jeg vet, venter på attester fra noen litt trege arbeidsgivere, begynner å bli knapt med tid nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at så mange her har kommet videre! Jeg har ikke fått svar på søknaden min enda, har gått 3 uker:( så har egentlig mistet håper, men krysser fortsatt fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg har endelig fått intervju :D Etter mye om og men kom det frem at de hadde koblet bookingen min til en gammel og slettet søknad :sjokkert: Og intervjuet er rett rundt hjørnet, så jeg har skikkelig dårlig tid på å ordne alt :bond:

Haha antrekket har jeg allerede klart tror jeg, håper jeg :laugh:

Haha så bra at de fikk fikset det :D

Skal på intervju allerede imorgen jeg, blir spennnende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, tør egentlig ikke helt å tro at jeg i det hele tatt får jobben. Er jo så mange som blir innkalt til intervju! Føler man virkelig må komme gjennom måløyet.

Lurer på hvordan intervjuet egentlig er, siden det er så mange som skal møte opp samtidig. Gruppeintervju, huff..



Anonymous poster hash: b2f7e...026
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...