Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leverte hjemmeeksamen igår, og det føles helt fantastisk. Håper neste semester blir bedre :)

Imorgen reiser jeg hjem på ferie. Og godt skal det bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute men :fnise: På tirsdag hadde jeg en eksamen som jeg har gruet meg til hele semestert, og jeg fikk faderullan meg en A!!! :bolledeig:

Og på tirsdag er jeg ferdig for i år :bond: Wohooo!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt sent ute men :fnise: På tirsdag hadde jeg en eksamen som jeg har gruet meg til hele semestert, og jeg fikk faderullan meg en A!!! :bolledeig:

Og på tirsdag er jeg ferdig for i år :bond: Wohooo!

Gratulerer så mye med godt resultat :) Alltid like godt, spesielt når man har grua seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med godt resultat :) Alltid like godt, spesielt når man har grua seg!

Tusen takk :D

Og så herlig for alle dere som har ferie nå! Håper dere koser dere og kan bruke tida til å ta litt tenkepause fra studier :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også juleferie - siste eksamen var i dag, og gikk bra :) Når jeg tenker meg om har jeg også bacheloren i boks nå, så lenge jeg står på en eksamen fra tidligere i uka (går 1.år på master, men manglet et fag i bacheloren. Er i grunn sikker på at jeg står). Første eksamen nå før jul fikk jeg A på :)

Det er så sinnsykt deilig å ha litt fri, den siste måneden og vel så det har jeg tenkt fag nesten hele tiden. Nå kan jeg endelig løfte hodet fra pc (ehhh..) og bøker, forberede meg til jul og treffe venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme på juleferie, og jeg har ferie i en måned! Kos å bli overfalt av glad hund på flyplassen :rodmer:

Og jeg tror faktisk jeg sto på lingvistikkeksamen, noe som er helt sinnsykt fantastisk med tanke på hvor mye jeg har grua meg og grint over notatene mine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå halvveis i vernepleierstudiet. Fikk svar på arbeidskravet i legemiddellære og legemiddelregning i dag og besto på begge to på første forsøk. Vi får ingen karakter, bare betått/ikke bestått, men jeg fikk en poengsum på 46 av 50 mulige i legemiddellære :hoppendeglad:

Nå er det ferie :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod på en eksamen i dag som jeg har utsatt i 2 år pga at emnet er umenneskelig komplisert. Nå skal jeg bare være nybakt mamma i en hel mnd før neste semester braker løs. Jeg er så lykkelig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk det opp for meg at jeg faktisk også er halvveis i bachelorgraden min :5: Selv om jeg strengt tatt har strøket i to fag som jeg må ta opp. Men likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SemperFi

A i programmering.

A på en rapport som teller 60% av faget. B på prøven og venter på framføringkarakteren, så skal alt slås sammen. Får jeg A der blir karakteren A.

Sjekket gjennom Calculus svarene, får B der.

Har en eksamen i operativsystemer jeg ikke har fått svar på enda.

Deilig å se at lange netter lønnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Nå gikk det opp for meg at jeg faktisk også er halvveis i bachelorgraden min :5: Selv om jeg strengt tatt har strøket i to fag som jeg må ta opp. Men likevel!

Det har ingenting å si, vi er halvveis :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...