Gå til innhold

Nok er NOK!


Pialill

Anbefalte innlegg

hehe... ja du sier noe, skal mindre til for de med 40 kg overvekt å gå ned enn meg som hadde rundt 15 kg ned til normalvekt. Har tenkt meg ned midt i området "normalvekt" for en på 160 er vel mellom 49,7 kg og 64,5 eller noe normalt. Tenker meg å ligge på litt over 55 kg, Håper jeg i hvertfall =p tror ikke det blir supertynt, men nok til at jeg kommer inn i buksene mine i str 28 og muligens en størrelse mindre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -_Tove_-

Wow! Jeg er skikkelig imponert! :jepp: Så flink du har vært! Gøy å lese om deg da du er like høy som meg, er liksom litt lettere å sammenligne da. Jeg håper å etter hvert komme under 60kg selv.

Jeg har vært skikkelig dårlig på treningsfronten i det siste, har fått sommerferie og det er ikke like lett å motivere seg når man ikke har et treningssenter å gå til. Men du har jaggu gitt meg motivasjon! :) Må få tatt meg en joggetur i morgen altså! Heller ikke lett å bo hjemme i ferien når det finnes godterier i hvert skap, men skal prøve å holde meg unna, og heller unne meg litt lørdagsgodt :)

Hvordan spiser du nå for tiden? Bare shakes enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Flott å høre at jeg har gitt litt motivasjon videre! :nigo:

Det er enda bare supper og shakes ja :sjenert: tenker 4 uker til, så skal jeg være nesten i mål ;) Må nesten holde ut når jeg har kommet så langt...

Hvor mye ligger du på sånn ca nå da? Mye å gå ned? :)

edit: ser nå at du skrev vekten din på første side ;)

Endret av Pialill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i dag, gått ned 1,3 kg på en uke, nå er jeg nede i 69,9. Godt å være under 70, men syns det går grusomt sakte! Alle de andre i gruppen går ned 3 kg i uken liksom :snurt:

Syns du er flink, jeg! Utrolig bra å gå ned 1,3 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er flink, jeg! Utrolig bra å gå ned 1,3 kg!

Takk :klemmer:

Jeg går opp i muskelmasse også, så blir stadig mindre selv om vekten ikke viser superstor fremgang, så går jeg ganske mye ned på målebåndet. Det er i hvertfall kjekt å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah! Prøvde på kjolen jeg la ut bilde av tidligere i uken. Nå sitter den helt perfekt :sjenert: sist var den litt trang i midjen. Nesten litt trist at jeg kommer til å krympe ut av den, var favorittkjolen min dette :fnise: må nesten ta meg en tur på byn i den snart! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

heihei! litt nedover i det siste :( er flink å gå på tur og bevege meg, men blir lite hardtrening. Har klart å få betennelse i akillessen :snurt: så må ta det med ro. spes siden sommerjobben min de neste to ukene gjør slik at jeg er i masse aktivitet!

men vekten går enda nedover, klærene blir større ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra! hold oppe motivasjonen! det er alltid opp- og nedturer når man går ned i vekt. og da er det såå viktig å ikke gi opp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gitt opp helfart! Fikke denne av veilederen min i går, sendte mail og forklarte hvordan jeg hadde det...

"Nå er det faktisk på tide at du begynner på opptrapping og går over til halvfart. Siden energi-nivået ditt er så lavt nå så er det et tegn på at kroppen går på sparebluss, - du har jo gått ned kjempemye og nettopp derfor har du nådd et platå og trenger flere kalorier for at kroppen skal klare slippe mer fettmasse !"

Så da er det over til å spise sunt, og jobbe meg opp mot en kalorimengde som gir kroppen nok næring og energi til å fortsette vektnedgangen! :) ganske stolt da, har drukket shakes og supper i 8 uker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så deilig det er å spise mat! :fnise:

Spiser fantastisk godt! :) det går i salat med kylling for tiden. I dag har jeg laget med kylling,hjertesalat, neper, tomat, oliven cottagecheese, ruccola, stangselleri, gressløk og litt pepper. NAM! og fantastisk sunt! :) gleder meg til fest i kveld! Jeg slipper å være så grusomt forsiktig, og kan faktisk smake på mat, og ikke bare drikke vann :nigo:

Satser på å holde på de gode vanene videre! :jepp:

Endret av Pialill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så utrolig flink! Får masse inspirasjon til å fortsette med shakes, selv om jeg tviler på at jeg holder ut i 8 uker! Uansett er jeg fornøyd med resultatet etter den første uken. Etter neste uke får jeg begynne å trene litt jeg også. Skal følge med på deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er så utrolig flink! Får masse inspirasjon til å fortsette med shakes, selv om jeg tviler på at jeg holder ut i 8 uker! Uansett er jeg fornøyd med resultatet etter den første uken. Etter neste uke får jeg begynne å trene litt jeg også. Skal følge med på deg! :jepp:

Bare husk at 2-3 kg av den første vekten du mister er vann og glykogenlagrene (syns å huske at det het det...) som tømmes. Disse kiloene kommer tilbake så snart du begynner å spise igjen. Det du mister etter dette blir for det meste fett, men viktig å bevege seg mye for at du ikke skal tape muskelmasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

På tide å børste støv av trenignsbloggen! Har vært litt stille på denne kanten, men i dag har jeg tatt bilder! litt av en forskjell :nigo:

enda en del arbeid igjen, men de siste kiloene skal jeg klare :)

post-23824-0-88111400-1344206698_thumb.p

post-23824-0-36044500-1344206788_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...