Gå til innhold

Nok er NOK!


Pialill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og da var jeg tilbake!

Har vært superflink de siste dagene. I onsdag var jeg på jobb, grusomt hardt! Va rundt mat heletiden! men klarte meg både da OG på 17. Selv om jeg var i familebesøk og folk spiste herlig rømmegrøt me spekemat, MASSE kaker og snop. Verste dagen overstått!

I dag har jeg vært på fjelltur :)

I morgen skal jeg måle meg igjen. Se om ikke jeg har mistet noen cm ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! gått ned

5 CM RUNDT MAGEN! :hoppendeglad:

resten av målene kommer i morgen, rekker ikke å måle mer før jobb :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Da har jeg målt meg! Har tatt litt av hvert, for å få et helhetlig bilde av hvor jeg mister fett, men her er i hvertfall resultatene :) alle mål er i cm

Midje -4

Hofter -1

Lår -1,5

Legg -0

Mage -6 :bolledeig:

Overarm -1,5

Bryst -2

Under bryst -2

Rumpe -1

Har jobbet hele helgen, men i dag tok jeg faktisk en tur på treningssenteret RETT ETTER JOBB! Tok en 40 min økt på elipsemaskinen, med 85% -65% av makspuls.ca 3/4 av tiden var jeg på 85% eller mer.

Drømmekroppen, HERE I COME! :nigo:

Endret av Pialill
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for uken er følgende! :)

Mandag: Bodypump, 55 min med hard styrketrening fokuserer på rygg, armer, lår og rumpe.

Tirsdag: Maxfit, 40 min styrketrening av hele kroppen

Onsdag: Kickpuls, kondisjon og styrke

Torsdag: Bodypump eller pilates, ikke helt bestemt meg enda, ser det litt ann på kroppen etter 3 dager med hard styrketrening kan pilates være veien å gå. I såfall tar jeg meg en 30 min løp etterpå :)

Skal jobbe onsdag og torsdag, så kommer nok til å være utslitt etterpå. Er i bevegelse hele dagen på jobb... Sammen med 500 kalorier om dagen kan jo dette bli spennende :fnise:

Skal komme nærmere innpå hva jeg gjør mot helgen, men tenker fredag kommer til å bli en hviledag, så blir det nok en fjelltur eller to i løpet av helgen :) muligens maxfit på søndag om jeg liker det i morgen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Da har jeg målt meg! Har tatt litt av hvert, for å få et helhetlig bilde av hvor jeg mister fett, men her er i hvertfall resultatene :) alle mål er i cm

Midje -4

Hofter -1

Lår -1,5

Legg -0

Mage -6 :bolledeig:

Overarm -1,5

Bryst -2

Under bryst -2

Rumpe -8

Har jobbet hele helgen, men i dag tok jeg faktisk en tur på treningssenteret RETT ETTER JOBB! Tok en 40 min økt på elipsemaskinen, med 85% -65% av makspuls.ca 3/4 av tiden var jeg på 85% eller mer.

Drømmekroppen, HERE I COME! :nigo:

Wow! Dette er jo syyyykt bra Pialill. Fortsett slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow! Dette er jo syyyykt bra Pialill. Fortsett slik!

Takk! :) Kjekt å se etter bare 8 dager! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du tar tak i helsa di! Eg har fått to unger i løpet av 14 mnd, og starta min "slænkis" 20. januar. Slutta med alt av snop, kjeks, kaker, brus - ALT av godis, som eg tidligare har vore så glad i. I løpet av tre mnd gjekk eg fra å veie 76 til å veie 64. er 170cm høg. eg har målt cm rundt midjen, lårene, armene, sideflesket og rumpa i tillegg til å følge med på vekta. hadde større glede av å sjå forandringene i cm enn av vekta egentlig, for det er jo korleis du ser ut som faktisk teller, ikkje ka du veier..

i tillegg til å holde meg unna godisen, så jogga eg ca 3 gongar i veka. passa på å ta meg skikkelig ut, helst minimum ein times trening kvar gong. det funka som berre det!

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow Tarzani! Jeg er imponert! Jeg er på 3 uken med trening nå, øker stadig og satser på at jeg får god effekt av det. Skal veie meg i morgen, full kroppscan, da får jeg se hvordan muskelmassen ender seg, såvel som fett :) prøvde på noen bukser her i sted, noen som har vært småtrang og ubehagelige var nå passlige! Og noen har blitt litt for stor. I like it! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah! :sukk: lyst å legge meg ned og dø, sliiiiiiiiten!

:fnise:

tok bodypump, men var ikke helt fornøyd med innsatsen, følte ikke jeg hadde krefter eller ork til mye, men ble passe sliten etterpå. Det endte opp med at jeg tok meg en runde på 25 min på ellipsemaskinen, 1600m stigning eller noe og 6 runder på banen, litt under 3km tror jeg? gjennomsnittspuls på 171.

Følte maskinen lo av meg underveis da den ba meg løpe i minst 9km/h, OG gjorde det drittungt de siste 5 minuttende, men kom no gjennom det!

Tok meg en god økt med tøying etterpå, jeg trenger å bli mykere!

1 down, 4 to go!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det skjedd mye siden sist. :hakeslepp: Jammen brae resultater du har fått! Deilig å se, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempedeilig! Grugleder meg til vekten i dag, vet jo jeg har gått ned, bare ikke hvor mye... Har jobbet så hardt! Vil virkelig se resultater! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært utrolig flink! Du har jo sett store resultater når det gjelder -cm :D Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har nok bygget en del muskler også, så vekten kan være veldig misvisende. Første ukene gikk jeg bare opp i vekt men ned på målebåndet fordi jeg økte i muskelmasse relativt fort (siden jeg var treningsnarko når jeg var yngre har jeg lett for å bygge muskler opp til et visst nivå). Så det er ikke sikkert den viser så veldig mye vektnedgang. Derfor er det deilig å ha målene på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer nok til å trøstemåle meg selv i kveld om ikke det vises på vekten i kveld :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn! blir mindre detaljert enn sist dette, måling er først til helgen :) men jeg har gått ned

2,8kg

på en uke! :nigo:

Har innsett mine begrensninger her da, jeg dropper treningen i morgen og tar meg en rolig tur i stedet. Kommer til å kjøre kroppen i grøfta om jeg tar hard styrketrening 4 dager på rad med så lite som jeg spiser...

Tar det igjen på torsdag eller fredag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har skuffelsen etter tirsdagens veiing gitt seg, og jeg har innsett at jeg hadde urimelig høye forventninger :fnise:

Jeg gikk ned ytterligere 1kg, lite i forhold til 2,8kg uken før, men alt er fremgang! Jeg krysser fingrene for at kroppen min har holdt på mye veske nå som det har vært grusomt varmt, i såfall vil jeg se det på vekten neste uke...

Jeg har holdt meg aktiv, har hatt 3 hviledager de siste to ukene, onsdag og torsdag sist uke og mandag denne uken. Ellers har det gått mye i fjellturer og timer på senteret. Jeg har også fått smaken på ellipsemaskinen, bruker den til intervalltrening, med god musikk på øret går er det veldig kjekt :)

Her er målene fra søndag som var :)

siste uken totalt

Midje -4 -8

Hofter -5 -6

Lår -1,5 -3

Legg 0 0

Mage -1 -7

Overarm -,5 -2

Bryst -1 -3

Under bryst -2 -4

Rumpe -2 -4

Har avtale med PT i morgen for å måle makspulsen min, slik at jeg får enda mer ut av intervalltreningen :)

ser at mellomrommene mellom tallene er helt fucket. men første tallet er altså det jeg har gått ned i cm den sise uken, og tall nr to er det totale antallet jeg har gått ned på 17 dager :)

Endret av Pialill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...