Gå til innhold

Nøkkelkvalifikasjoner?


Gjest Dupree

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noen kunne gi meg eksempler på hva nøkkelkvalifikasjoner er? Vet hva det er liksom, men ikke hva jeg kan skrive..

Finner ikke ut noe bra å skrive.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo være ganske mye da, og helt umulig for noen her å finne ut av hva dine nøkkelkvalifikasjoner er til den jobben du skal søke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Dine nøkkelkvalifikasjoner er kvalifikasjoner akkurat du har som gjør deg spesielt egnet for den jobben du søker på. Hva som er nøkkelkvalifikasjoner er dermed helt avhengig av hvilken type jobb det søkes på og det gjør det vanskelig å svare konkret på dette spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er til et vikarbyrå denne cv'n. Vet ikke hvilke jobber de har. Og jeg har ingen spesielle kunnskaper så og si, så trenger mer generelle på en måte.. som alle kunne påtatt seg liksom..om dere skjønner.

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du jobbet med før?

Som de andre her sier, er det ikke mulig å svare. Det blir som om vi skulle beskrevet utseendet ditt uten å ha sett deg.

Det finnes ikke generelle nøkkelkvalifikasjoner - dette er de tingene du er best i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har jobbet litt forskjellig men i korte perioder, som vikar.. på kundeservice, barnehage lager..

aner ikke hva som kan skrives.. uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK - med den bakgrunnen KAN du kanskje ha disse kvalifikasjonene

* Flink med mennesker/imøtekommende

* Strukturert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Du kan gå inn på NAV sine sider der får du hjelp til å finne ut hva nøkkelkvalifikasjoner er og hva du skal skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...