Gå til innhold

Var ikke med når jeg kom på besøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på besøk hos kusinen og fetteren min i påsken. Er ikke så ofte jeg treffer dem, og det var veldig hyggelig å se de igjen. Det som forundret meg var at min fetters kjæreste ikke var med.

For alt jeg vet kunne hun hatt andre planer, men jeg vet ikke. Tenkte bare på en episode sist gang vi møttes. Da ble jeg litt irritert på hun fordi jeg følte at hun sa noen unødvendige ting til meg, og svarte tilbake med en litt skarp kommentar. Lurte bare på om hun ble sur/såret for det, siden hun ikke var med. Hun ble hvertfall veldig stille den kvelden etter at jeg slo tilbake med en motreplikk.

Mulig jeg tok litt hardt på de tingene hun sa, men hun var liksom så opptatt av å poengtere ting ved meg, og tilslutt ble jeg som sagt litt irritert og tok til motmæle.



Anonymous poster hash: c2a03...31d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, jeg. Du kan ringe å spørre? Sende SMS? E-post? Spørre fetteren din?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bare glemme det og endre tankesettet ditt. Sannsynligvis hadde hun andre planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Kanskje hun hadde andre planer.

Kanskje hun ikke ville

Kanskje hun ikke ville se deg igjen fordi hun ikke liker deg.

Vi kan da ikke vite grunnen hennes :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri reagert når fetterne, kusinene, svigersøster, bror, venninner ikke har med kjærester når vi skal møtes. Det syns jeg egentlig bare er litt deilig:) Tviler på at søsteren, fetterene, kusinene, vennene til kjæresten min reagerer når jeg ikke er med hver gang.:) Syns ikke du skal legge så mye i det, eller bare spørre fetteren din.



Anonymous poster hash: 79c99...73b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er. Ikke en case det går an å diskutere på generelt grunnlag TS. Enten ble hun ikke med fordi hun ikke liker deg, eller så hadde hun andre planer. Spør fetteren.

Anonymous poster hash: f71f7...947

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...