Gå til innhold

Hvilket kjønn ville du hatt på dine tre barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ikke vært lov å få flere enn 1 avkom. Føler dere ikke dere uansvarlig når dere får så mange unger? Bidrar til befolkningsvekst og mere forurensing på planeten vår! :frustrert:



Anonymous poster hash: b5509...f8f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 jente, 1 gutt og 1 transe.

Transkjønnede har et kjønn, da. Tenker du på agender/de som ikke identifiserer seg?

Anonymous poster hash: 06480...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det til de foreldreløse barna i Romania som tigger. Det er adopsjonssystemet som er riv ruskende feil

Anonymous poster hash: 92bc8...a10

Det må du i så fall jobbe med I Romania. Å adoptere fra Norge hjelper ingen barn, det tar bare fra "poolen" med barn det allerede er lange køer for å få.

Anonymous poster hash: 3d21d...6f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 gutter, "liker" ikke jenter.



Anonymous poster hash: b47a7...044
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kunne valgt hadde det bare vært jenter. Gutter er så slitsomme og mindre smarte som små.

Anonymous poster hash: f012b...fad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre gutter. Orker ikke tenåringsdramaet som følger med jenter.



Anonymous poster hash: d2ec9...6f7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke vært lov å få flere enn 1 avkom. Føler dere ikke dere uansvarlig når dere får så mange unger? Bidrar til befolkningsvekst og mere forurensing på planeten vår! :frustrert:

Anonymous poster hash: b5509...f8f

Nå er det vel ikke nordmenn som bidrar mest til befolkningsvekst, og de fleste får ikke tre barn.

Ellers er jeg enig i at det er en fin ting å prøve å begrense forurensning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av alle tre kjønnene i India, samme hvilken rekkefølge så lenge de er friske :)

Altå, jente, gutt og trans :-p



Anonymous poster hash: a3032...54d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok valgt G-J-G dersom jeg planla 3 og kunne valgt helt fritt. Muligens G-J-J. Men siden jeg fikk ei jente først, så håper jeg at den neste blir gutt, og har egentlig ikke planlagt flere. Får se det an aldersmessig og karrieremessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trøffel

Tre gutter :) Har to små tøffinger foreløpig, elsker at min skjebne er å være omringet av kjekke mannfolk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skulle ha tre barn og måtte bestemme kjønnet, hva ville du hatt og i hvilken rekkefølge? ;-)

Anonymous poster hash: fbf4c...c56

Kjønnet teller ikke. Jeg har en sønn og en datter, men jeg er like glad i dem uansett kjønn såklart. Jeg merker ikke forskjell i kjemi heller. Jeg snakker like fint med sønnen som med datteren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjønnet teller ikke. Jeg har en sønn og en datter, men jeg er like glad i dem uansett kjønn såklart. Jeg merker ikke forskjell i kjemi heller. Jeg snakker like fint med sønnen som med datteren.

Jeg er også like glad i og snakker like godt med begge. Men at det er mange forskjeller? Ingen tvil! :)

Anonymous poster hash: fbf4c...c56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...