Gå til innhold

Vinn leker fra Lego Duplo i påsken!


Anne Victoria

Anbefalte innlegg

Vi kjører i gang en konkurranse i påsken! I samarbeid med LEGO® DUPLO® gir vi bort et lekesett som passer perfekt fremover, nemlig kreativ piknik og kreativ iskrem.

Vi gir bort et sett til en heldig vinner som legger igjen noen ord i denne tråden i påskeuka.

Jeg trekker onsdag 23.04. Lykke til og god påske!

De nye settene DUPLO Kreativ piknik og DUPLO Kreativ iskrem lar barna leke, lage sin egen favorittmat og servere til venner og familie.
DUPLO lekesettene er perfekt til timevis med kreativ leking. Man behøver heller ikke bekymre seg for at de minste barna skal ta delene i munnen, for alle delene er helt trygge selv om de ser gode ut.
DUPLO Kreativ piknik og DUPLO Kreativ iskrem er beregnet på små barn i alderen fra 1,5 til 5 år, og de gir en realistisk form for lek, siden barn enkelt og intuitivt kan lage kreative retter eller desserter akkurat som foreldrene.
Pris per sett er 149,90 kr.
20140416_Iskrem_464_549141a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og min lille datter vil kjempegjerne vinne dette!

Noen måte å øke vinnersjansene på? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne gjerne tenkt meg å vinne denne. Da skulle jeg donert den bort til trengende, som Kirkens bymisjon eller krisesenter. Alltid barn som ikke har nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freckle

Jeg vet om ei lita ei som har ønsket seg iskremsettet siden hun fikk se det første gang. Hadde vært hyggelig å kunne overraske henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sender en liten påskehilsen til alle og tenker at dette hadde vært greit å ha i hus når man får besøk av små venner i Duplo-alder.

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duplo og lekekjøkken er det som opptar Mini mest om dagen, så disse settene står på ønskelista til toårsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom guttungen elsker både is, matlaging og å bygge med Dupplo, så ser denne ut vil å være midt i blinken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne vinne, sønnen på 1.5 er veldig glad i både duplo og lekemat, så tror han ville likt denne duploen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det to gutar i "beste Duplo-alder", så dette hadde vore midt i blinken. (Og ein kjekk avveksling frå alle bilane - Duplo og andre - som det lekes med til daglig. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[[Template core/front/global/ehmAd is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Dette så ut til og være kjekke leker. Vet om ei jente på 2 år så hadde likt dette. Ha en riktig god påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...