Gå til innhold

Jeg tror ikke min bror er far til sitt barn. Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok :)

Jeg har ikke lest hele diskusjonen.

Flott at vi er flere som tenker fornuftig :)

Anonymous poster hash: 36c2f...8be

Enig, jeg er skremt over hvor mange som kunne finne på å blande seg opp i noe de ikke har noe med. Helt sjukt at voksne mennesker bare tenker i de baner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger.

Jeg foreslår at dere tar resten av diskusjonen på pm i stedet for å ødelegge tråden.

Yvonne (mod)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tar du livsløgnen fra er gjennomsnittsmenneske, tar du lykken fra det med det samme."

Ibsen, "Vildanden".

Anonymous poster hash: e1289...360

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde sterk mistanke og god grunn til å mistenke at kona til broren min var/er utro,så hadde jeg ikke sagt noe før jeg hadde konkrete bevis på det.

Hvis jeg hadde konkrete bevis på det så hadde jeg tatt det opp med broren min. Hvis han vet om det fra før,så har jeg iallefall gitt han informasjon som han burde vite om. Han har all rett til å vite om ungen er hans eller ikke,eller om kona ligger rundt. Jeg ville ikke blandet meg i bekjente og andre sine forhold, men familie er familie. Jeg vet iallefall at hvis min bror visste noe så stort om ektemannen min,så hadde jeg satt pris på å få høre det. Hvis jeg senere fant det ut selv,og så fant ut at venner eller enda verre,noen i familien,visste om det,så hadde jeg følt meg sveket.

Jeg synes det er hårreisende at så mange her inne synes det er HELT GREIT at en mann lever på en livsløgn , så stor som dette. Hvis han plutselig finner ut at ungen ikke er hans biologiske unge så behøver ikke det bety at han vil forlate familien og avvise ungen. Han vil sikkert være like glad i ungen uansett - MEN, man skal iallefall VITE at det enten er hans/ikke hans unge. Det har han rett til å vite.

Jeg tipper NEPPE at noen av dere hadde sittet og bedt en mann holde hemmeligheter for kona si, kun for å bevare idyllen og freden i hjemmet, så kan kona gå videre og leve på en livsløgn. Tenk om en mann skjulte for kona si at han hadde 5 unger med andre damer,som kona ikke vet om? Leve på en livsløgn, det man ikke vet har man ikke vondt av , lykkelig uvitende og alle de visdomsordene dere kommer med. Tror NEPPE dere hadde skrevet halvparten av det der om dette var snakk om en mann som skjulte hemmeligheter for kona si.



Anonymous poster hash: 9f879...310
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...