Gå til innhold

katter - søsken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan to brødre dele kattedo og matskål? Eller må jeg ha dobbelt opp?
De skal være innekatter, så tenkte å skaffe meg to i stede for en.



Anonymous poster hash: 7332b...427
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har to katter som er søsken og de deler leker, kattedo, matskåler, drikkeskål, senger, bamser osv... Det går kjempefint :)



Anonymous poster hash: 99e60...edf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan, men det er alltid kjekkest å ha hver sin i fall de vil spise samtidig. Med mindre du bare setter frem en matskål på størrelse med en suppetallerken da :P De vil uansett spise litt fra begge to om du har en skål til hver.

Do kan de fint dele, men det er anbefalt å ha en do per pus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med to som ikke er søsken?
Har tenkt å få meg to kattunger, men de er ikke søsken. Dessverre så ble den ene hannkatten solgt, så det ble bare en igjen.
De er like gamle, kommer hit med to dagers mellomrom.

Trur dere de to kan dele kattedo? Har ikke plass til to kattedo, men ei matskål til, det har jeg plass til.

TS



Anonymous poster hash: 7332b...427
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan fint dele både do og matskål. Jeg har tre innekatter. To er fra samme kull og den tredje er noen år yngre. De deler mat- og vannskål og har to doer som de bruker om hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan fint dele både do og matskål. Jeg har tre innekatter. To er fra samme kull og den tredje er noen år yngre. De deler mat- og vannskål og har to doer som de bruker om hverandre.

ok, tusen takk :D

Da trur jeg det kommer til å gå bra.

TS

Anonymous poster hash: 7332b...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har to søstre, de gjør absolutt alt sammen. De gikk til og med på do sammen. Her har vi løst det slik at vi har to store separate skåler til mat og drikke. Da får begge god nok plass til å spise og drikke sammen. Men fra de var 6mnd gikk de ute på do. Før det brukte de kattedo med lokk på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...